Video Iltalehdessä. Poliisi melkein tappoi mopoilijan
ajattamalla ojaan . Kiilasi todella pahan näköisesti vauhdissa ojaan ja poliisiautokin kävi ojan pientareella Järkyttävän näköistä. Lähellä ettei mopopoika jäänyt poliisiauton alle
Kommentit (5108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omassa nuoruudessa poliisit eivät jahdanneet mopojonneja heidän henkensä uhalla. Sen sijaan menivät pakoon lähtijän kotiosoitteeseen muutamia tunteja myöhemmin. Puhuivat vanhempien kanssa kasvatuksesta ja rajoista samalla kertaa kun puhalluttivat jonnen ja kirjoittivat sakot.
Harvempi lähti karkuun, koska seurauksia sillä ei päässyt pakoon. Samat puhuttamiset ja sakot sai vain sitten kotonaan. Lisäksi vanhemmat saivat kuulla asiasta ja naapurusto näki poliisiauton oman kodin edessä.
Mikäli mopossa on kilvet luettavissa kuten monesti ei ole tai sitten ne on otettu kokonaan pois.
Eikö poliisi osaa enää hankkia tietoa? Aina joku tietää, kenellä on sellainen ja sellainen mopo ja sellainen ja sellainen kypärä. Ja meinaatko että jonne ajelee kaikki matkansa kilvettämällä mopolla? Kouluun ja kesätöihin? Jos jonne peittää kilvet perseilyn ajaksi niin poliisit ovat näheet saman mopon sama kypäräpää päällään aikaisemmin kun kilvet ovat olleet luettavissa. Ja näkevät taas seuraavina päivinä tai viikkoina. Ei kilpien peittäminen ole mikään näkymättymyysviitta, sama mopo se on silti. Mutta ehkä nykyajan poliisit ovat niin kädettömiä etteivät tunnista kuskia ilman että kiilaavat sen ojaan. Vaikka kuski on taatusti tunnettu paikkakunnalla ja tällä youtube kanava ja kaikkea ja varmasti moni kollega olisi osannut kertoa tekijän. Oma arvaukseni on että kyseinen poliisi tiesi varsin hyvin kuskin henkilöllisyyden. Kiilasi jonnen silti ojaan näyttääkseen sille kuka käskee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap teit tämän aloituksen, koska sen mopon kuskin olisi pitänyt pysähtyä, ei siis ajaa ja kaahata vielä lisää karkuun! Jos poliisi ajaa takaa, niin silloin tulee pysähtyä eikä ajaa karkuun. Mutta tämä ei totellut lainkaan poliisia, mutta ap näköjään teini, joka saa tehdä mitä tahansa ja kaahata sillä mopollaan miten tahansa? Vai kuinka? Kun teineistä on kasvatettu itsekkäitä lapsia, että minä, minä saan tehdä mitä tahansa ja muut saavat väistyä minun egoni tieltä pois!? Ja minä määrään vain tässä, että poliisi on vain väärässä jos en pysähdy lainkaan? Taitaa olla ap::lla jokin aivovamma.
Sinuna llisin ennemmin huolissani omista aivoistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estroliisat taas lempipuuhissaan. Canceloimassa lapsia.
Jotenkin tulee mieleen se lätkänpelaaja, jonka väitettiin teininä pelanneen sormipimpsaa, joutui lähtemään ulukomaille töihin canceloinnin seurauksena.
Jonne itkee, kun poliisitäti ajoi vielä kovempaa ja ohjasi ojasn. Byhyy, tädit ei anna jonnen ajella miten sattuu ja teilata muita ihmisiä liikenteessä.
Teillä ilmeisesti jäi pallit kasvamatta, kun noin kovalta ja korkeaa lähtee kitinä.
Poliisitäti ajoi kovempaa ja ulos tieltä, kun ei taidot pysyneet väkivaltaisen näyttämisen halun mukana. Kuten ei sullakaan siellä väkivaltakiimassasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullua juttua palsta täynnä. Näköjään suhteellisuuden taju monilla yhtä kateissa kuin tuolla poliisilla. Katajainen kansa, indeed.
Jos mopoilija toimii tyhmästi niin se ei ole poliisin vika. Eikä sekään, että poliisi tekee tyhmän mopoilijan vuoksi työnsä kuten pitääkin.
Liekö palsta taas täynnä jotain moskovan spämmijöitä kun on aivan maaninen kommenttitykitys sen puolesta että vika on poliisin. Moskovahan tykkää jos yhteiskunnan saa tehtyä rauhattomaksi kun polisia ei ole eikä sillä ole mitään oikeuksia tehdä mitään. Siksi nää dan koivulaaksot sun muut anarkot poliisiakin maalittaa ja valittaa siitä kun poliisi tekee työnsä, ja siksi vihreiden hölmömpi osasto tekee ihan samaa.
Tää on nyt se hybridioperaatio!
Seuraavaksi mopojonnen vanhemmat itkemässä lööpeissä🙄
Palstalaisten mielestä poliisilla on oikeus olla tuomari, valamiehistö ja teloittaja. Toivottavasti he saavat kokea George Floydin kohtalon, kun poliisi lopulta puuttuu heidän "vääriin mielipiteisiinsä".
Vierailija kirjoitti:
Nyt sattui poliisiauton rattiin taitava kuski. Kiitos poliiseille, että olette hereillä.
Taitavasti ajoi kyllä auton paskaksi. Taitava kuski osaa pitää auton ajoradalla takaa-ajossakin.
Mopoilija aiheutti itse vaaratilanteen. Ajoi holtittomasti liian kovaa, eikä edes hidastanut vaikka huomasi että poliisi haluaa hänen pysähtyvän.
Mopolapsihan lähtee karkuun kun havaitsee poliisin. Näkyy ja kuuluu suoraan lapsen kuvaamalla videolla. Pakoon yritti.
Nyt oli poliisilla juuri hyvä opetustilanne tässä, koska samaa moposeurakuntaa oli paikalla paljon. He varmaan oppivat pitääkö pysähtyä vai karata? Tuli homma tutuksi suuremmalle moposakille. Kiitos poliisille. Viisaimmat noista ehkä jopa oppii.
Miettikää kun tuo pääsee 200hv Hayabusan rattiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap teit tämän aloituksen, koska sen mopon kuskin olisi pitänyt pysähtyä, ei siis ajaa ja kaahata vielä lisää karkuun! Jos poliisi ajaa takaa, niin silloin tulee pysähtyä eikä ajaa karkuun. Mutta tämä ei totellut lainkaan poliisia, mutta ap näköjään teini, joka saa tehdä mitä tahansa ja kaahata sillä mopollaan miten tahansa? Vai kuinka? Kun teineistä on kasvatettu itsekkäitä lapsia, että minä, minä saan tehdä mitä tahansa ja muut saavat väistyä minun egoni tieltä pois!? Ja minä määrään vain tässä, että poliisi on vain väärässä jos en pysähdy lainkaan? Taitaa olla ap::lla jokin aivovamma.
Ja sen poliisin pysäytyskäskyn olisi ehtinyt huomata, jos olisi ajanut 30-40 km/h. Vai mikä tuolla on rajoitus?
Vierailija kirjoitti:
Palstalaisten mielestä poliisilla on oikeus olla tuomari, valamiehistö ja teloittaja. Toivottavasti he saavat kokea George Floydin kohtalon, kun poliisi lopulta puuttuu heidän "vääriin mielipiteisiinsä".
Kuka teloitettiin?
Miksi tuollainen laiton mopo yleisillä liikenneväylillä?? Mopo tuomitaan valtiolle.
Kyllä voin kuvitella että nyt tän teinin tyttöystävä ja äiti itkee huolesta ja säikähdyksestä, kun se oma rakas kullannuppu meni aika kovaa konttia päin. Kun kyllä pojilla ja miehilläkin on oikeus tuntea kipua ja olla rikki. Käyvät vaikka vähän silittämässä poitsua poskelle ja sankvat että kyllä asiat järjestyy.
hyvää työtä poliisilta.saatiin häirikkö kiinni.mopoilijan oma syy että vähän sattui.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun katsoin poitsun videon, ja tajusin että tapahtui Järvenpäässä, missä omat vanhat sukulaiseni asuu, niin olen 100% poliisin puolella.
Jos on varaa ostaa teinille mopo, niin on varaa ostaa/vuokrata maata, mihin voi rakentaa pennuille ajoradan, missä saavat laillisesti omalla maalla ajaa rallia/opetella ajamaan.
Poliisi sitten saa varmaan ajaa sun päälle, kun joskus kävelet punaisia päin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisin takaa-ajot on lähes aina järjettömiä. Niillä saavutettava hyöty ei ole lähellekään mahdollisia takaa-ajon seurauksia. Täysin suhteetonta voimankäyttöä, ja viime vuosina niissä onkin kuollut ihmisiä. Aivan vastuutonta ja järjetöntä.
80-luvun lopussa Oulussa poliisi tappoi neljä alaikäistä takaa-ajollaan aivan järkyttävässä jääkelissä! Kyseessä oli neljä poikakot poikaa jotka olivat hatkassa, toki varastetulla autolla, mutta silti aivan järjetön homma oli tuo, kukaan ei saanut mitään syytettä tuosta.
Oletko miettinyt mitähän ne pikkukullat olisivat ehkä saaneet aikaiseksi sillä varastetulla autolla jos poliisi ei olisi saanut stopattua niitä? Vai luuletko, että olisivat vain ajelleet hissunkissun, kuten eläkeläisukot? Entäpä jos olisivat ajaneet sun lapsen yli? Millaisen kommentin olisitkaan sitten kirjoittanut tänne poliisin saamattomuudesta, tollo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sattui poliisiauton rattiin taitava kuski. Kiitos poliiseille, että olette hereillä.
Taitavasti ajoi kyllä auton paskaksi. Taitava kuski osaa pitää auton ajoradalla takaa-ajossakin.
Maksat vähän enemmän veroja, niin ostavat uuden p-auton. Muista sitten ylitöissäs kiittää perseilevää mopojonnea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun katsoin poitsun videon, ja tajusin että tapahtui Järvenpäässä, missä omat vanhat sukulaiseni asuu, niin olen 100% poliisin puolella.
Jos on varaa ostaa teinille mopo, niin on varaa ostaa/vuokrata maata, mihin voi rakentaa pennuille ajoradan, missä saavat laillisesti omalla maalla ajaa rallia/opetella ajamaan.
Poliisi sitten saa varmaan ajaa sun päälle, kun joskus kävelet punaisia päin?
En käytä suojatietä. Mun päälle on ajettu suojatiellä.
Olisko ollu parempi, että siellä teollisuusalueella olis tullu ulkolainen rekka vastaan ja mopojonnesta olisi jäänyt vain märkä läntti tiehen???
Tehtaassa työskennelleenä tiedän, että ulkolaiset rekkakuskit ajoi joka viikon päivä, ympäri kellon, ja monesti jäivät rekkoihinsa nukkumaan tehtaan pihaan. Eli hiljaisella teollisuusalueellakaan ei voi olettaa, ettei siellä tule ketään vastaan.