Periytyykö isot rinnat kuinka todennäköisesti
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Jos eivät ole silikonia.
Itse asiassa nimenomaan kumitissit näyttävät periytyvän äidiltä tyttärelle.
Tiedän sisarukset jolla toisella keskikokoiset rinnat nännit ja toisella oikeen isot rinnat ja nännit. Molemmat olen läheltäkin nähnyt alasti...
Naapurin leidillä oikeinkin uhkeat tissit. Tyttärellä ei.
Vierailija kirjoitti:
Millainen äiti, sellainen tytär.
Onko tietoa
Ainostaan omaisuus periytyy, koska sen eteen tehdään kaikki luvallinen ja luvaton.
Pojalle yleensä ei, jos ei popsi estrogeenia. Kaljoittelemalla saa myös miestissit.
Mulla on C ja tyttärellä H, joten jostain muualta on perinyt kuin multa.
Vierailija kirjoitti:
Oho. Onpas eroa
BMI kehiin jos rintojen kokoa vertailee. Rasva kun menee tisseihinkin
Vierailija kirjoitti:
Ei oo sun tytär?
Kehotyyppiin voi saada ominaisuuksia molempien vanhempien puolilta. Omalla äidilläni on isot rinnat, niin kuin on itsellänikin. Siskoillani taas on aika pienet ja tämä piirre tulee selvästi isäni suvusta; siellä on pienirintaisia naisia.
Äitini puolella taas uhkeita povia.
Ihan kuten muutkin ominaisuudet. Isän äidillä tosi isot rinnat, äidillä ja äidin äidillä keskikokoiset/isohkot. Minulla on sellaiset tosi isot (H-kuppi, ympärys 70), siskopuolella on selvästi pienet tissit vaikka on hyvin ylipainoinen. Ominaisuus lienee tulee sitten hänen isänsä puolen suvun geeneistä. Että ei kummallekaan äidin tyttäristä ole sattunut samanlaiset kuin hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuten muutkin ominaisuudet. Isän äidillä tosi isot rinnat, äidillä ja äidin äidillä keskikokoiset/isohkot. Minulla on sellaiset tosi isot (H-kuppi, ympärys 70), siskopuolella on selvästi pienet tissit vaikka on hyvin ylipainoinen. Ominaisuus lienee tulee sitten hänen isänsä puolen suvun geeneistä. Että ei kummallekaan äidin tyttäristä ole sattunut samanlaiset kuin hänellä.
Onko aina ollut noin isot vai vasta myöhemmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoivat olla joskus 17-18v melko täysissä mitoissaan. Ei niille sen jälkeen ole juuri muuta käynyt kuin ryhti pikkuhiljaa nuupahtanut, nyt olen päälle 30. Lapsia ei ole niin raskaudet ja imetykset ei ole vaikuttaneet kumpaankaan suuntaan.
Todella epäkäytännölliset ovat, jos olisi paljonkin ylimääräistä rahaa, kävisin pienennyttämässä jo ihan liikuntaan ja nukkumiseen liittyvistä syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoivat olla joskus 17-18v melko täysissä mitoissaan. Ei niille sen jälkeen ole juuri muuta käynyt kuin ryhti pikkuhiljaa nuupahtanut, nyt olen päälle 30. Lapsia ei ole niin raskaudet ja imetykset ei ole vaikuttaneet kumpaankaan suuntaan.
Todella epäkäytännölliset ovat, jos olisi paljonkin ylimääräistä rahaa, kävisin pienennyttämässä jo ihan liikuntaan ja nukkumiseen liittyvistä syistä.
Ei missään nimessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen on varmasti kateellinen tuommoisista rinnoista
Varmaan periytymisellä vaikutusta mutta on kyllä tapauksia, kun siskot tai äiti ja tytär ihan erilaisia.
Exällä oli tosi pienet rinnat. Ei olis liivejä tarvinnut mutta topattuja käytti. Siskollansa ihan eri vartalotyyppi. Leveämpi lantio ja suht isot rinnat. En tiedä kuppikokoa mutta luokkaa D. Vieläkin välillä runkkailen kun muistelen tätä kaksikkoa bikineissä. Olis ollu kiva kokeilla siskoakin.
Toinen esimerkii kaverini 40v. Todella isot rinnat. Mökillä uimassa nöhnyt ja en livenä ole isompia nähnyt. Toki lapsia tehnyt mutta nuoruuskuvissakin on kyllä melkoisen isot. Tyttärellään nyt 19v ei ole rintoja lainkaan vaikka muuten naisellinen. Joskus näin t-paidassa ilman liivejä, niin ei paljon paita nouse, nännit vaan nöpöttää.
Jos eivät ole silikonia.