Periytyykö isot rinnat kuinka todennäköisesti
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuten muutkin ominaisuudet. Isän äidillä tosi isot rinnat, äidillä ja äidin äidillä keskikokoiset/isohkot. Minulla on sellaiset tosi isot (H-kuppi, ympärys 70), siskopuolella on selvästi pienet tissit vaikka on hyvin ylipainoinen. Ominaisuus lienee tulee sitten hänen isänsä puolen suvun geeneistä. Että ei kummallekaan äidin tyttäristä ole sattunut samanlaiset kuin hänellä.
Aikamoiset
Minulla on isot rinnat samoin kuin äidillä. Siskoillani toisella on isot ja toisella pienet. Isorintaisella siskolla on rintavia tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on isot rinnat samoin kuin äidillä. Siskoillani toisella on isot ja toisella pienet. Isorintaisella siskolla on rintavia tyttöjä.
Minkä kokoiset on isot
Miehen 10-kokoa oleva käsi ei riitä peittämään niitä kokonaan. Siis omiani, ja toivottavasti muita suvun naisten poveja ei ole yrittänytkään peittää...
Anopillani, vaimollani ja hänen kaikilla siskoillaan on isohkot D/E rinnat samoin heidän lapsilla, yhtä lukuun ottamatta. Eli jollain lailla periytyy
Tyttöystävälläni on suuret rinnat, rintaliivit kokoa 65H-J. Hänen nuoremmalla siskollaan on lähes yhtä suuret. Äidillä on keskikokoa, mutta tissit kuulemma periytyvät isän puolelta, sillä isänäiti oli kuulemma isorintainen.
Mun vaimolla on isot, hänen siskollaan on isot, äidillä on isot ja tyttärellämme on isot. Taitaa periytyä.
Vierailija kirjoitti:
Lähes 100 varmasti periytyvät
Komppaan.T.Pertti 67v,miestissit
Vaimoni liivit on 85H, ihanat rinnat. Anoppi taas on kuin rihmanen orava. Että ei ainakaan tässä tapauksessa ole ne geenit siirtyneet.
Lisäys, on ed kirjoittaja.
Vaimollani oli alle 30 kymppisenä koko 70 DD ja se olikin painava peruste valinnassa. Nyt plus 50 kymppisenä jälkeen on muodot vielä parantuneet.😀
Jos olisi ollut kuin äinsä, ehkä asiat olisi toisin.
Sinun täytyy odottaa tyttäresi murrosikää, jotta voit sitten vertailla. Katsella alastomana lähietäisyydeltä, kokeilla käsin muotoja ja kiinteyttä, imaista nännejä jotta näet jäykistyvätkö samalla tavoin kuin äitinsä.
Ilmoita sitten tälle palstalle tieteellisen tutkimuksen lopputulokset, suoraan vankilasta käsin.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävälläni on suuret rinnat, rintaliivit kokoa 65H-J. Hänen nuoremmalla siskollaan on lähes yhtä suuret. Äidillä on keskikokoa, mutta tissit kuulemma periytyvät isän puolelta, sillä isänäiti oli kuulemma isorintainen.
Hyvän kokoiset.
Testamentti ja elinluovutussopimus pitää olla.
Puolisollani on isot E/85, hänen siskollaan on vielå isommat kuten "anopillakin". Puolisolla ja anopilla on saman muotoiset, mutta siskolla on kiinteämmät, vaikka ovatkin isommat. Koko näyttää olevan jollain tasolla periytyvää, mutta muoto/kiinteys ei kaikilta osin.
Ei, mutta iso per-c periytyy ja kasvaa sukupolvi sukupolven jälkeen.
Wanhan Cansan neuvo oli, että käy ennen seurustelun aloittamista katsastamassa tytön äiti ja mieti, että voisiko sellaisen kanssa elää 30-40 vuoden kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Puolisollani on isot E/85, hänen siskollaan on vielå isommat kuten "anopillakin". Puolisolla ja anopilla on saman muotoiset, mutta siskolla on kiinteämmät, vaikka ovatkin isommat. Koko näyttää olevan jollain tasolla periytyvää, mutta muoto/kiinteys ei kaikilta osin.
Oletko nähnyt ne rinnat alasti, että olet päässyt vertailemaan niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt ne rinnat alasti, että olet päässyt vertailemaan niitä.
Olen nähnyt kaikki alasti. Huppelissa eivät nämä naiset ole kovin pidättyväisiä...
Oletko noi kahdet eri isot rinnat nähnyt myös paljaana. Onko isot nännit/nännipihatkin