Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nutrilett kokemuksia? Etenkin positiivisia! =)

Vierailija
21.01.2012 |

Olen nyt saanut nutraamalla 3,2kg kolmessa päivässä. Hyvin menee, ei ole ollut ongelmia. Olen nutrannut muut ateriat, lounaan olen syönyt normaalisti (kevyesti toki) ja ajattelin jatkaa näin kolme viikkoa. Sitten pikkuhiljaa vähennän nutrausta ja otan useampia aterioita "normaalisti". Aamiaisen ja iltapalan ajattelin hoitaa nutraamalla laihdutuksen loppuun saakka. 15kg vielä tavoitteeseen.

On ollut vaikea löytää netistä nutrauskokemuksia, en tiedä miksi. Joten kyselen täältä. Joten kertokaa. =)

Kommentit (257)

Vierailija
41/257 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nutrannut aikaisemmin ja kyllä se toimii jos omaa kovan pää ! Pitäö muistaa että jos sortuu nii  ei lyö koko hommaa pilalle vaan jatkaa eteenpäin! Minä aloitin nyt nutrauksen taas ja olen syönyt aina päivässä muutaman pirtelön ja yhden patukan sillointällöin. Ostin myös niitä shmootieita ihan vain kokeiluna, mutta aijon varmaan jatkaa eteenpäin pelkillä pirtelöillä. Ihastuin uuteen vanilijan makuiseen! Siinä ei ole niinkään sitä jauhoista makua, mutta onnea kaikille laihduttajille ja toivon itse myös onnistuvani :)

Vierailija
42/257 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh 10 viikkoa on jo melkoinen suoritus. Onnea! Jos ainakin viikon kestäisi täys nutrausta ja sen jälkeen mahdollisesti vaihtaisi osanutraukseen. Miehelläkin kertynyt tuota makkaraa, joten meinasi että rupee mun kanssa syömään kevyemmin. Varmasti helpottaa ens viikolla kun pääsee taas töihin eikä jääkaappi kummittele vieressä. Huomenna päivittelen tippuneita kiloja ;)

-TS

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/257 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin teiltä, jotka olette nutranneet yli 3 viikkoa. Oletteko käyneet terveydenhoitajalla tai lääkärillä asian johdosta?

Vierailija
44/257 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 22:16"]40 viikkoa mennyt ja 32 kiloa saatu pois Nutriletilla.

Alkoholi pois ja liikuntaa tialle.

Tämä uudenvuoden lupaus pitää...

[/quote]

40 vkoa pelkkää nutrausta ? Ei voi pitää paikkansa.

Vierailija
45/257 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin nutrauksen uudenvuoden päivänä.
Aloitin ensiks suklaapirtelöillä, mut parin päivän jälkeen alkoi tehdä mieli jotain suolaista, joten ostin kaveriksi kanakeittoa ( joka on muuten pirun hyvää, kun laittaa sekaan pari ripausta grillimaustetta ). Kolme ensimmäistä päivää oli ihan kamalia. Päätä särki, väsytti, heikotti, mahaa kouri, kun oli niin nälkä kokoajan. Mutta heti neljäntenä päivänä helpotti. Ei nälkää, ei väsymystä. Ihan normi pirteä olo. :) Ensimmäisen viikon aikana lähti vähän yli 3kg, toisen viikon jälkeen paino oli pudonnut jo n. 4kg, ja nyt melkein kolmen viikon jälkeen paino on pudonnut jo n. 4,8kg. Saapi nähdä, putoaako vielä huomisen aikana tasan viisi kiloa. :) Eli huomisen päivän vedän vielä pirtelöä ja keittoa, ja sitten OIKEAA RUOKAA!
Kaurapuuroa, naudanlihaa, kanaa, salaattia, kasviksia yms. :)
Mutta kyllä täytyy sanoa nutriletista, että kyllä suosittelen kaikille.
Itsekin rakastanrakastanrakastan ruokaa, enkä uskonu todellakaan pystyväni tälläseen "litkukuuriin", mutta niin vaan pystyin. :)
Nyt on päästy hyvään alkuun, ja totuteltu pieniin annoksiin ja painoa on lähtenyt jo mukavasti. Tästä on hyvä jatkaa! :)
Hatunnosto vielä niille monien monien viikkojen nutraajille! Ootte kovia! <3

Vierailija
46/257 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips! Täällä kans yksi nutrauksen alottaja. Bmi tällä hetkellä 39,9 :O kaikki on kokeiltu: personal trainerit, terveydenhoitajan ohjeet yms. Nyt tarkotus olisi nutrata ainakin pari viikkoa putkeen. Kompastuskivenä on viikonloput ja alkoholi, pitää yrittää keksiä jotain tekemistä ettei sorru miehen kanssa kaljan ääreen.

-TS

Vierailija
47/257 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsii huonoa pikadieettiä, kannattaa kokeilla nutrausta viikon. Viikossa ei ehdi nälkäkään poistua vielä kunnolla ja kaikki kilot tulevat samantien takaisin.

Pudotin 15 kiloa 10 viikossa nutraamalla ja nyt kahden vuoden jälkeen olen suunnilleen samassa painossa, plus miinus kaksi kiloa.

Vierailija
48/257 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä kerralla onnistui, olin 18-vuotias ja pudotin nopeasti kertyneet liikakilot. Olin kuuria aloittaessakin korkeintaan lievästi ylipainoinen, mutta vajaassa 2 kk lähti n. 7 kg. Lenkkeilin samalla paljon ja alitin kalorisuositukset reilusti. Nyt vanhempana pudotetut painokilot ja enemmänkin on hiipinyt takaisin persuksiin. Olen useampaan kertaan yrittänyt uutta nutrilet kuuria hedelmien kera, mutta oikeastaan minkäänlaista vaikutusta ei ole tullut. Kilot pysyvät ja motivaationi ei viikon jälkeen riitä jatkamaan.

Vierailija
49/257 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysnutrannut viikon ja kiloja on lähtenyt 3,5-4.  Nutrilett kanakeitto on hyvää. Suosittelen lämpimästi Nutrilettiä.

Vierailija
50/257 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pääasia että kilot karisee" eli ei väliä vaikkei ole tervellistä just....:p en koskisi kepilläkään mihinkään ateriankorvikkeisiin sun muihin teollisuuspaskoihin tuotteisiin. 

Vierailija
51/257 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Suomi nutraa, kilot karisee, jee!! Ja tulevat tuplana takaisin. Onnee vaan xD

Vierailija
52/257 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastakaa liikuntaa. Paljon terveellisempää ku pitää itteensä nälässä ja aliravittuna

Vierailija
53/257 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2012 klo 13:49"]

Olen nyt saanut nutraamalla 3,2kg kolmessa päivässä. Hyvin menee, ei ole ollut ongelmia. Olen nutrannut muut ateriat, lounaan olen syönyt normaalisti (kevyesti toki) ja ajattelin jatkaa näin kolme viikkoa. Sitten pikkuhiljaa vähennän nutrausta ja otan useampia aterioita "normaalisti". Aamiaisen ja iltapalan ajattelin hoitaa nutraamalla laihdutuksen loppuun saakka. 15kg vielä tavoitteeseen.

On ollut vaikea löytää netistä nutrauskokemuksia, en tiedä miksi. Joten kyselen täältä. Joten kertokaa. =)

[/quote]

Sain pois 12 kiloa 10 viikossa. Loppua kohden tahti tosin hidastui ku aloin olla lähellä normaalipainoa. Paino pysyi kuurin jälkeen hyvin poissa normaaleilla syömisillä.

Vierailija
54/257 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pudottanut melkein 20 kiloa nutraamalla, niillä pelkillä pussikeitoilla. Kuurin aikana sain kaveriltani sellaisen viiden päivän starttipaketin ja se oli yhtä tyhjän kanssa. Pastapussit maistuvat niin pahalta ettei niitä saa alas ja vievät kahden pussikeiton verran kaloreita. Starttipaketilla kalorimäärä on korkeampi kuin pussikuurilla, joka aiheuttaa sen ettei näläntunne häviä niin kuin pienemmillä kaloreilla.

Nutraaminen sopii joillekin hyvin, mutta starttipakettia en suosittele kenellekään.

Vierailija
55/257 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihot takaisin, kun lopetat nutrauksen. Jatkat samaa jojottamista pari kertaa, niin sun lihaksetkin lähtee ja lopulta laihdutus todella vaikeaa.

Vierailija
56/257 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Noissa on suurinosa SOKERIA, oletteko lukeneet tuoteselosteen? Kilot tulee takaisin yhtä nopeasti valitettavasti kun lähteekin, sama juttu kun itse karppasin (inhoan sanaa) niin kuukaudessa lähti 10kiloa, ja heti kun alkoi lisäämään hiilareita ja syömään normaalisti tuli takaisin.  Puahahahaaaa.... Olen aina miettinyt että mitä roskaa nuo nutriletin ja muut. Ainoa kuivakaapin löytö on proteiinipatukka/jauheet. Sama kun vetäisitte niitä ilman sokeria vaan...

Vierailija
57/257 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tummempi" maultaan, eikä niin makea.

Ohis

Vierailija
58/257 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastataan tähän myös.

Tänään tuli kolme viikkoa täyteen puhdasta pusseilua. Kahdeksan kiloa tippunut, vielä sais mennä 12. Helppoa kuin heinänteko, kunhan selviää ekasta viikosta.

Vierailija
59/257 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja höynäytettäviä riittää aina vaan! t. muuja

Siitä olen toki samaa mieltä, että mukavampaahan se olisi, kun noita kaupoissa ilmaiseksi jaettaisiin.

Vierailija
60/257 |
21.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrasin juuri 5 päivää ohjeiden mukaan paitsi että en ehtinyt syödä kaikkia niitä liemiä ja niiden tilalla söin porkkanaa. Lähti reilu 2 kg, mutta musta se oli aika vähän... Ruuat indeed todella pahan makuisia ja mun mielestä ihmisen pitäisi nauttia hyvästä ruuasta, syödä sitä vaan vähemmän. Mutta jos toi 2 kg pysyy pois niin on se paljon enemmän kuin mitä olen saanut pois liikunnalla ja ruokavaliolla tuossa ajassa. Se myös sopi mulle sinänsä, että pelkään etten saa riittävästi vitamiineja kun syön niin vähän. Mahalle tuo kuuri ei sopinut sitten yhtään. Luulin jo, että mulla on joku kulkutauti, mutta kummasti se hävis heti kun lopetin kuurin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän