Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nutrilett kokemuksia? Etenkin positiivisia! =)

Vierailija
21.01.2012 |

Olen nyt saanut nutraamalla 3,2kg kolmessa päivässä. Hyvin menee, ei ole ollut ongelmia. Olen nutrannut muut ateriat, lounaan olen syönyt normaalisti (kevyesti toki) ja ajattelin jatkaa näin kolme viikkoa. Sitten pikkuhiljaa vähennän nutrausta ja otan useampia aterioita "normaalisti". Aamiaisen ja iltapalan ajattelin hoitaa nutraamalla laihdutuksen loppuun saakka. 15kg vielä tavoitteeseen.

On ollut vaikea löytää netistä nutrauskokemuksia, en tiedä miksi. Joten kyselen täältä. Joten kertokaa. =)

Kommentit (257)

Vierailija
21/257 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä minun kokemukseni viimeisen 7kk ajalta: Aloitin nutrauksen painoindeksin kohottua 40:een ja tiputin täysnutrauksella kuudessa viikossa 10 kiloa. Sen jälkeen tippui kevyellä ruokavaliolla vielä 8 kiloa, kunnes paino alkoi elokuussa junnata paikallaan. Otin sitten puolitoista viikkoa täysnutrauksella ja nyt jatkan taas kevyellä ruokavaliolla. Kokonaispudotus on nyt 20 kiloa ja painoindeksi on 33.

Koen että nutrauksesta on ollut minulle iso apu. Täysnutratessa nälkä katoaa ja nopea painonpudotus motivoi jatkamaan.

Tavoitteena on päästä normaalipainoinen ylärajalle ensi vuoden aikana, eli tiputettavaa on vielä reilu 20 kiloa.

Vierailija
22/257 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 viikkoa mennyt ja 32 kiloa saatu pois Nutriletilla.

Alkoholi pois ja liikuntaa tialle.

Tämä uudenvuoden lupaus pitää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/257 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hienosti on positiivisia kokemuksia löytynyt! :) Itse laihdutin 20kg kuudessa kuukaudessa ja paino on pysynyt samoissa lukemissa parin kuukauden päästä jo vuoden päivät. Tsemppiä!

Vierailija
24/257 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrileteissä on hirveesti sokeria ja aika vähän proteiinia. Lisäksi ovat kalliita. Itse käytän fitfeelgood valmistetta joka on halpaa ja myös oikeasti hyvää. Yksi purkki maksaa 10e ja siitä saa 10 pirtelöä. Suosittelen kokeilemaan :)

Vierailija
25/257 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt nutrilett juomia ostin kaupassa keralla 3 juomaa juon ne aina illalla suklaa juoma

Vierailija
26/257 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain VLCD-dieetillä pois 10 viikossa 23 kiloa. Oli todella helppoa kun ei tarvinnut miettiä että mitä sitä tänään söisi ja jos syön ton ni syönkö liikaa. 5 pussia päivässä, 3h välein. 

Mulle helppoa, varsinkin kun olen laiska tekee ruokaa. Pitäisi alottaa taas uudestaan.

Vierailija
27/257 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt nutrillett päivin 2 korketaa syön ihan tavallista ruokaa nutrillett on tosihyvä

Vierailija
28/257 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osti tuollaisia ateriankorvike patukoita ja vatsa menee aina niistä sekaisin. Onko kenelläkään kokemusta? Ajattelin että johtuu laktoosista, joten ostin laktoosin pilkkojia, mutta nekään eivät auta???

Vierailija
29/257 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysnutrasin kolme viikkoa ja pysyvästi lähti ainakin 10 kiloa. En ole varma alkupainosta, uskalsin puntarille vasta vajaan viikon jälkeen.. Tottakai paino tulee takaisin jos palaa vanhoihin tapoihinsa, minut nutraus kuitenkin pelasti. Tuloksia nopeasti, pääsy normaalipainoon, itsetunto ja elämä yleisesti parani. Nutraus ei todellakaan ole paras vaihtoehto laihduttamiseen, mutta itse olen kiitollinen että uskalsin kokeilla..

Vierailija
30/257 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apus minä! Joka kerta kun kokeilen ateriankorvikkeita, niin mahani menee aivan sekaisin. Tuntuu että etenkin Allevon tuotteilla maha on jatkuvalla ripulilla...

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:03"]Minä osti tuollaisia ateriankorvike patukoita ja vatsa menee aina niistä sekaisin. Onko kenelläkään kokemusta? Ajattelin että johtuu laktoosista, joten ostin laktoosin pilkkojia, mutta nekään eivät auta???
[/quote]

Vierailija
31/257 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen on edelleen kokemus Nutriletista ja elämä muuttuikin aika paljon sen jälkeen, kun projektiin aloin. 6kk -20kg oli se mitä halusin tehdä ja nykyään autan muita keventämään elämää :) Jos Nutrilett kiinnostaa, niin tässä on blogini linkki, kokosin sinne usein kysytyt kysymykset postauksen. Lisäksi tein videoblogin täysnutraamisesta/VLCD/ENED nopeasta painonpudotuksesta siis :)

Ja kommenttina edelliseen: Kyllä kilot tulevat takaisin, jos palaa samoihin rutiineihin. Kohta kaksi vuotta tuon 20kg määrän pudottamisesta, eikä se vieläkään ole nurkan takaa hyökännyt takaisin harteille :D

Mukavaa vuotta 2015 kaikille! :)

http://sannisunny.blogspot.fi/2015/01/nutrauksen-ukk.html

-Sanni

Vierailija
32/257 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoat tai ne jauheethan ovat oikeasti kuvottavia, mutta multa tippui 7 päivässä 7 kg, että tehokas kyllä oli! Aion jatkaa sitä maaliskuussa :)

Vierailija
33/257 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 20 kiloa. Maistoin kaikkia makuja, mutta tykästyin moccaan, joten pitäydyin siinä. Suosittelen. Kaikille ei vain tavallinen laihdutus sovi.

Vierailija
34/257 |
22.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden päivän starttipaketilla lähti pysyvästi vain noin 2kg, saman olisi saanut aikaiseksi kaloreita laskemalla ja syömällä salaatteja ja pienen pieniä annoksia.

MInusta ne ruuat ovat hyvän makuisia, mutta maustoinkin itse lisää. Mustapippurirouhetta, valkosipulia ja chiliä.

Ei ollut nälkä lainkaan, ketoosiin tosiaan pääsee helposti. Annoskoko on pienentynyt ihan mielettömästi. Jatkan nyt normaaliruualla ja esim. aamupalani teen vain proteiinijauheesta.

Vierailija
35/257 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo muutaman viikon olen syönyt normaalisti, mutta ei ole vielä takaisin kilot tulleet. Nyt aloitin Modifastilla kuurin, mutta koska on pelkästään makeita ostettuna noista, syön yhden aterian päivässä normiruokaa.

13

Vierailija
36/257 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrin suklaa vlcd valmisteita pelkästään syömällä 10 viikossa 16 kg. Ekan kolmen päivän jälkeen ei ollut edes yhtään vaikeaa. Käytin pelkästään suklaapirtelöitä. Minusta sinänsä noissa maku on yhdentekevä koska sen pirtelön voi nielaista kulauksella ilman että ehtii juuri mitään maistaa.

Joskus kokeilin osanutrausta mutta se ei sopinut kun siinä ei mene ketoosiin joten nälkä ja mieliteot eivät katoa. Sama koskee niitä starttipaketteja, liikaa kaloreita (800 kun vlcdssä 500) ja niissä maku haittaa kun ei voi kerralla vaan niellä nestettä.

Vierailija
37/257 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tämmöinen uusi aloittaja, joka olen aloittanut tänään. BMI 48 tällä hetkellä, ja nyt on tosissaan pakko tää tehä...yritän lukee täältä näitä juttuja, että saan tsempattua itteeni tälle nutrilet-matkalle. Ihana kuulla sitkeistä ihmisistä, jotka ovat pystyneet tohon hommaan kymmenenkin viikkoa, sen jälkeen on varmasti jo todellinen tsemppi syödä vain terveellisesti ja pieniä annoksia.

Tuloksia odotellessa :-)

Vierailija
38/257 |
23.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nutrailin 13 vuotta sitten kuukaudessa seitsemän kiloa pois.

Nyt perheellisenä minunkin pitää olla ruokapöydässä näyttämässä esimerkkiä oikeaoppisesta syömisestä ja käytän glukomannania eli konjakia ruokahalun hillitsemiseen. Laihtua pitäisi muutama kilo.

Vierailija
39/257 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Painoa tippunut kolmen päivän nutrauksella 2,2 kg. Varmaan jonkin verran tosiaan nestettä, mutta ennen nutrausta tiputin 1,5 kg. 10 kilon tavoitteesta 3,7 kiloa siis voitettu. Rankkaa tää on mut pakko kestää jos haluu näistä ylimääräisistä eroon :)

-TS

Vierailija
40/257 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä TS! Mä en tohon pystyny. Viidentenä päivänä siirryin ruokaan, mutta sitä ei todellakaan mennyt paljon, pääasiassa kasviksia, marjoja ja protskuja. Tänä aamuna vaaka näytti  - 3.6 kg, suurin osa tietty nestettä, ja ottaen huomioon, että mulla tota pudotettavaa on reilusti enemmän...mutta jaksetaan jaksetaan!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme