Pitäiskö äänestää persuja ekaa kertaa?
Olen aina aiemmin äänestänyt kokoomusta tai sitten keskustaa.
Perussuomalaisia olen pitänyt jotenkin juntteina.. Kärjistäen: " suosi suomalaisia, potki...". Siellä on tuntunut olevan ihme öyhöttäjiä ja semmosta baarista tullutta huutelua. You know.
Nyt kuitenkin kokoomus tuntuu liikaa menevän oikealle, joten keskusta voisi olla hyvä puolue.
Mutta, nyt useiden kouluttautuneiden, fiksujen ihmisten suusta kuullut puhetta, miten suomalaiset ovat tätämenoa katoava kansa ja tämän maan valtaa väkisinkin maahanmuuttajat, muslimit.
Ihmisinä samanarvoisia, mutta tämä maa kuuluu meille suomalaisille, keiden papat sodassa tästä taistelivat. Perussuomalaiset
Kommentit (443)
Vierailija kirjoitti:
Itse voisin äänestää Liike nyt, mutta koska se on sama, kun ei äänestä ollenkaan, niin äänestän keskustaa :)
Sulla lienee sitten isokin maatila. Sellainen tehoviljelty, johon on kiva tuottaa halpatyövoimaa suomalaisen työttömän sijasta. Keskusta ajaa vain ja ainoastaan isojen tilojen etuja.
Nimi on kiva: Keskusta, mutta ei se ole minkään poliittisen aatesuunnan keskellä.
Keskusta on MTK:n (Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliitto) poliittinen osasto. Siellä ollaan ihan hiljaa siinä toivossa, että typerimmät äänestäjät kyllästyisivät politiikkaan ja äänestäisivät sitä keskellä olevaa. Hah hah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse voisin äänestää Liike nyt, mutta koska se on sama, kun ei äänestä ollenkaan, niin äänestän keskustaa :)
Sulla lienee sitten isokin maatila. Sellainen tehoviljelty, johon on kiva tuottaa halpatyövoimaa suomalaisen työttömän sijasta. Keskusta ajaa vain ja ainoastaan isojen tilojen etuja.
Nimi on kiva: Keskusta, mutta ei se ole minkään poliittisen aatesuunnan keskellä.
Keskusta on MTK:n (Maa- ja metsätaloustuottajain Keskusliitto) poliittinen osasto. Siellä ollaan ihan hiljaa siinä toivossa, että typerimmät äänestäjät kyllästyisivät politiikkaan ja äänestäisivät sitä keskellä olevaa. Hah hah.
Kyllästyminen suomalaiseen harvainvaltaan on hyvä alku. Minkä hyvänsä eduskuntapuolueen äänestäminen on huono jatko.
Suomen poliittisten puolueiden yhteenlaskettu jäsenmäärä on vaivaiset kaksi prosenttia pyöristettynä lähimpään kokonaiseen lukuun. Tämä pieni joukko asettaa keskuudessaan vielä pienemmän porukan asettamaan ne ehdokkaat, joita sinä saat äänestää. Miten kukaan voi kuvata tällaista demokratiaksi, ja vieläpä demokratiaksi jota tulee vaalia?
Isäni taisteli viime sodissa. Sotaa kauemmin käyneiden ja heidän keskusteluja kuulleena, heidän rvot on aika erilaisia kuin monesti luullaan. Ei kyllä äänestäisi perussuomalaisia.
Äänestetään ja odotetaan että joku hoitaa asiat meidän puolesta. On tässä meillä yhteiskunta. Menkää nyt totuutta kohti hyvät ihmiset.
Siirryn korruptiokokoomuksesta persuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän persujen tämän hallituksen toimissa antaa olettaa, että heiltä liikenisi kantiksille yhtään enempää rahaa vaikka kaikki ulkkarit häipyisi maasta? Nuohan vaan haukkuu työttömiä ja köyhiä, sairaat joutaa luiskaan ja työehtoja huononnettu rankasti, rahaa riittää vaan rikkaille. Niin että mitä nuo tarkalleen tekee tavallisen ihmisen puolesta?
Mitenköhän hyvää olisi köyhän suomalaisen elämä vähemmistönä täällä, luultavimmin islamin uskoisessa maassa??? Nekö meistä huolehtisisi? Vähän pitemmällekin pitäisi osata miettiä. Niin.
Siis joskus vuosisatojen päästä? Eikö kannattaisi miettiä enemmän tätä hetkeä ja sitä, miten ne nyt vaikeuksissa olevat lapset selviävät elämässään leikkausten jälkeen? Jos ne lapset eivät selviä hyvin on yhdentekevää, ketä täällä on eniten muutaman sadan vuoden päästä.
Täsmälleen näin. Persuilu on varakkaiden humppaa. Niiden, joilla on varaa esim. autoon, jotta voivat sitten valittaa bensan hinnasta ja kun viherpiiperöt tukkii kaupunkikeskustat heiltä.
Olen pienipalkkaisessa työssä käyvä yhden lapsen yksinhuoltaja. Voisin tehdä enemmänkin lapsia, mutta ei tällä palkalla eikä näin epävarmassa työmarkkinatilanteessa. Persut eivät aja minun asiaani millään tavalla.
Kyllä ajavat, sekä sinun että lastesi.
Äänestä vaan persuja. Mäkin äänestän.
Vai persuja? No ihan vapaasti jos siltä tuntuu. Persut jäävät yksin kaltaistensa seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat kuulua valkoiseen roskasakkiin, niin toki kannattaa persuja äänestää.
Minä olen hyvätuloinen akateeminen nainen. Voin aivan hyvin kuulua sinun nimittelemään valkoiseen roskasakkiin kunhan se vain on suomalainen Suomessa. Vai pitäisikö minun yrittää päästä sen nasiman salonkikelpoiseen demarieliittiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläpä nyt kuitenkaan pistä omia äänestyspäätöksiäsi meidän pappojen niskaan. Meidän papat äänesti demareita, jotka rakensi tämän hyvinvointiyhteiskunnan. Ne ei olisi persuja äänestäneet.
Äläs sano. PS on SMP:n jälkeläinen. Sitä äänesti suuri osa papoista juurikin.
Nykypersuilla ei ole mitään tekemistä SMP:n kanssa, paitsi ehkä pölhöpopulismi. Eivät he edes teeskentele välittävänsä suomalaisista köyhistä ja sairaista.
Nykydemareilla vielä vähemmän tekemistä sdp: n kanssa, jota isoisämme äänestivät. Pelkkää woketusta ja lemmikkiensä etujen ajamista, suomalaiset duunarit on unohdettu jo aikapäivää sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, minäkin äänestän!
Vaikkeivät ne kolmeen vuoteen hallituksessa ollessaan olekkaan tehneet asialle yhtään mitään, niin ensikaudella oppositiossa räksyttäessään saavat varmasti ihmeitä aikaan!
Mitä järkeä äänestää puoluetta, joka on jo nyt henkisesti oppositiossa?
Mitä järkeä on äänestää mitään eduskuntapuoluetta? Näytöt ovat annettu ja ne ovat vuosi toisensa jälkeen yhtä surkeita, pienin nyanssieroin. Se on kuin loputonta surkeaa teatteria, jossa jotkut näyttelijät aika ajoin vaihtavat päähineensä ja toiset kääntävät kääntötakkinsa, kyllästyneiden majailessa torkkupeittojensa alla hillotolpan varjossa.
Suomea ollaan miehittämässä islamistien toimesta ja sen estäminen ja vastustaminen on äänestyskriteereistä ehdottomasti tärkein. Eli eipä tässä ole muuta vaihtoehtoa kuin äänestää Perussuomalaisia
Persuhallituksella niitä islamisteja on eniten Suomeen haalittu
Etko erota töihin tai opiskelemaan tulevia t p haki joista joita demarit tänne haluaa ja jopa
kävivät hakemassa.Nykyhallituksen aikana heidän määrä on pienentynyt reilusti.
Vierailija kirjoitti:
Olen konservatiivinen maahanmuuton suhteen mutta en voisi äänestää persuja koska ovat niin luontoarvoja vastaan . En hyväksy näitä susien yms lahtaamisia sekä metsien kaatamista
Mutta vihreät ovat sitten taas niin maahanmuuton kannalla.. :/ mutta eläinten puolella olen joten sinne ääni
Mitä metsien kaatamista tarkoitat? Suomi on pääosin talousmetsää. Niitä puita siis istutetaan ja kasvatetaan takia, että niitä voitaisiin kaataa.
Vierailija kirjoitti:
Demari=🐶💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
Vain kirjoitustaidoton viestii käyttämällä hymiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni taisteli viime sodissa. Sotaa kauemmin käyneiden ja heidän keskusteluja kuulleena, heidän rvot on aika erilaisia kuin monesti luullaan. Ei kyllä äänestäisi perussuomalaisia.
Kyllä siellä moni sodissa Suomea puolustanut isoisä kääntyisi haudassaan, jos näkisivät kaikki demareiden Suomeen pelastamat muzlimijoukot.
Tyypillinen liioitteleva ra sistinen ja valehteleva persukommentti. On kyllä väsynyttä settiä.
Vierailija kirjoitti:
Saivat ajaa persujen saksalaiset aateveljet pois Suomesta ja näkivät kyllä, millainen arvomaailma vallitsi ja millaisia leirejä nämä herrat järjestivät. Sodan kauhuja eivät ikinä enää Suomeen halunneet.
Voisin jopa harkita persujen äänestämistä.
T:Demari