Miten reagoisit jos 15-vuotias tyttäresi sanoisi että on raskaana?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En päästäisi 15v LASTA ollenkaan siihen pisteeseen että olisi mahdollista edes tulla raskaaksi.
Eli mällit vatsalle vaan?
Lapsien ei kuulu harrastaa seksiä ollenkaan. Tällä palstalla on näköjään p*dofiilejäkin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
En päästäisi 15v LASTA ollenkaan siihen pisteeseen että olisi mahdollista edes tulla raskaaksi.
Näin juuri! Tämä on rakkautta
Varmasti ensimmäisenä yllättyisin, sitten "vähän" myös huolestusin, jonka jälkeen toivosin saavani hänet vakuuttuneeksi siitä, että olen hänen tukena ja tarpeen mukaan myös apuna riippumatta siitä haluaako hän synnyttää vai valita abortin. - Painotatsin, että hänen täytyy itse ja vain itse tehdä tämä päätös, mutta ttietysti voin olla korvana ja kuunnella jos hän haluaa asiata -jommasta kummasta- haluaisi puhua nyt tai mahd. myöhemmin . Milloin tahansa,
Ehkä painosanalla ehkä tämän jälkeen saattaisin kysyä, että onko mahdollista, että hän esittelisi minulle/ meille vanhemmille lapsen isän.
Uskovainen mies
Toteaisin että valitseepa sitten pitää sen tai ei niin minä olen pääkasvattaja ja hän ottaa max yhden välivuoden koulusta. Ei myös saa jättää koulutuksen lukioon tai amikseen vain tän takia. Palkkaa ja tienestekä on sen verran riittävästi itselöä ettei yks lapsi lisää hetkauta ja en mielellään kytkytä elatustaakkaa isälle jos hänkin on vasta teini. Jos kyseesä aikuinen työsdäkäyvä mies niin sithän teen siitä kyllä poliisiasia haluaisiko tytär vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ja iskä on mahmud ali abu hassan...
Kunhan ei ole kaljoitteleva persu tatuointeineen.
Miten ajattelette että estäisitte nuoren seksielämän?
Neekerilapsi tulossa -> Ihanaa!
Valkoinen lapsi tulossa -> Se oli raiskaus -> Abortti!
"Nonni ! Se siitä sitte tuli ku ruvettihi kirkkokuoroho !"
Meillä ei ole tytärtä, mutta tuo olisi karmea uutinen. En olisi tukena, koska olen muuttamassa pysyvästi ulkomaille, kun lapsi aikuistuu. Mies asuu jo osan vuotta muualla.
Poika meillä on. Hänelle on jo kerrottu, että lapsi maksaa 150000 euroa, joten jollei hän halua sellaista summaa maksaa, niin kannattaa huolehtia ehkäisystä. Itsepä tuo muuten päättää. Meidän kodista ei mummolaa tule, koska adios.
Siis osa tän jengin kummallinen aivopieru ettei lasten kuulu kehittää seksiviettiä ennen kuin ne maagisesti muuttuu aikuisiksi just 18 vuotiaina olisi naurettava josei olisi niin pelottavaa tajuta että ne muutenkin luovat oikeudentajunsa puhtaastii sillä mitä joku muu on johonkin lakiin kirjoittanut. Lapsilla kehittyy seksivietti jossain vaiheessa murrosikää, osalla paljon aikaisemmin kuin itsehillintä on valmiiksi kypsynyt ja tietenkin ne sitten tutkii miten oma keho toimii ei vain yksin vaan myös keskenään, aikuisten raskaus- ja tautipelottelusta huolimatta. Varsinaiset kaameat hyväksikäytöt tulevat siitä kun kunnolla aikuiset mut vajaaitsehillinnäiset panijat sekaantuvat siihen ja käyttää lasten keskeneräistä arviointikykyä hyväksi.
Minä en ala hoitaa vauvaa enää. Onneks ei ole tyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole tytärtä, mutta tuo olisi karmea uutinen. En olisi tukena, koska olen muuttamassa pysyvästi ulkomaille, kun lapsi aikuistuu. Mies asuu jo osan vuotta muualla.
Poika meillä on. Hänelle on jo kerrottu, että lapsi maksaa 150000 euroa, joten jollei hän halua sellaista summaa maksaa, niin kannattaa huolehtia ehkäisystä. Itsepä tuo muuten päättää. Meidän kodista ei mummolaa tule, koska adios.
Verot alas ja työnteko kannattavaksi. Tulisi valinnanvapautta ja kansa lisääntyisi
Vierailija kirjoitti:
JEE ! Mustapa tulee pappa ! :D
Ei vaan isä kerro rohkeasti vaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi myös noin ja kun isän tekele ei sitä halunnut niin tytär haki katumuspillerit.
Katumuspillerit ei tuossa vaiheessa auta.
Vanhempi joka ilmeisesti on huoltajakin 15- vuotiaalle. Ulos kotoa ei voi heittää.
Suuttuisin kyllä ensin. :( sitten kun olisin rauhoittunut niin olisi aika tyttären kanssa punnita vaihtoehtoja mitä tehdään. Loppujen lopuksi kaikki on kyllä järjestettävissä. Painostaa en aikoisi mihinkään suuntaan. Kävisimme läpi vaihtoehdot ja sitten sillä eteenpäin sen mukaan minkä tien tytär valitsee. Minulla on 14v tytär ja myös pienempiä lapsia, niin periaatteessa nyt se vauva menisi vähän noiden pienien vanavedessä hoidettavana, mutta kyllä päävastuu vauvasta olisi äidillä, ja mahdollisesti isällä.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen tilanne ei onneksi ole mahdollinen. Aborttia ehdottaisin ja kysyisin, että koska aikoo muuttaa ja missä meinaa asua.
Ei teinin tarvitse mihinkään muuttaa vaikka saisi lapsen. Vanhempien elatusvelvollisuus jatkuu kunnes teini on 18, vasta sitten saa heittää pihalle.
Varmaan ensin raivostuisin että on ollut niin tyhmä ettei ole käyttänyt ehkäisyä. Rauhoituttuani sitten olisin tukena siinä, mitä päättääkin tehdä. Ja lapsen isän kyllä laittaisin kantamaan vastuunsa.
Miksei tuleva äiti saisi asua kotona?