Miten reagoisit jos 15-vuotias tyttäresi sanoisi että on raskaana?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Tällainen tilanne ei onneksi ole mahdollinen. Aborttia ehdottaisin ja kysyisin, että koska aikoo muuttaa ja missä meinaa asua.
Eihän 15v lapsi noita päätä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauraisin vitsille
Onko jälkikasvusi niin ruma?
Mulla neljä hyvin kasvatettua kaunista tytärtä
Miten olet onnistunut kun olet itse noin tyly ja sinusta saa sen kuvan, että olet ilkeä ja pinnallinen?
Rakastamalla teoissa en vain juhlapuheissa
Sanoisin että jää sitten sen kakarasi isän kanssa sitten jos kerran annoit sen pannakin. Toivottavasti isä pystyy elättämään. Jos ei pysty niin se on sitten voi voi, ihan oma vika. Jos pystyy seksiä harrastamaan niin tasan tietää että siitä voi tulla raskaaksi.
Ei mene itse aborttiin? Minunko sinne pitäisi mennä?
Ei kai siinä mitään. Olisin tyttäreni tukena jos hän lapsen haluaa pitää.
Onnittelisin ja sitten lähtisimme ostamaan vaivan vaatteita ja tarvikkeita. Tottakai autan ja tuen kaikessa. Ihanaa olisi pieni vauva. Itse olen jo 45v niin oma lapsiluku on täynnä, mutta odotan että saan lapsenlapsia!
Miksi poikamiehet nykyään vastailevat mammapalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille ei n e k r u t tulisi vierailuille, kieltäisin ehdottomasti tuomasta koskaan mun taloon jos sellaisen kanssa seurustelisi. Häihinkään en osallistuisi.
Otaappa vaan!
Se olisi omalta osaltani ehdoton ei
Mutta joa vaimo antaisi tyttären seurustella sellaisen kanssa ja tuoda minä lähtisin aina välittömästi baariin ryyppäämään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi myös noin ja kun isän tekele ei sitä halunnut niin tytär haki katumuspillerit.
Ei ne katumuspillerit enää siinä vaiheessa auta kun raskaustesti on positiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Onnittelisin ja sitten lähtisimme ostamaan vaivan vaatteita ja tarvikkeita. Tottakai autan ja tuen kaikessa. Ihanaa olisi pieni vauva. Itse olen jo 45v niin oma lapsiluku on täynnä, mutta odotan että saan lapsenlapsia!
Aika vastuutonta odottaa 15v tyttäreltä lapsenlapsia.
Sukulaistyttö sai ekan lapsen 16 vuotiaana. On nyt 7 lasta, yhä edelleen saman miehen kans yhdessä. Nuorin on nyt 9 v ja heillä jo lapsenlapsiakin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi myös noin ja kun isän tekele ei sitä halunnut niin tytär haki katumuspillerit.
Ei katumuspillereitä voi ottaa enää kun on jo raskaana, ne otetaan ennen.
En päästäisi 15v LASTA ollenkaan siihen pisteeseen että olisi mahdollista edes tulla raskaaksi.
Ihmettelisin kovasti kuka on kyseessä koska minulla ei ole lapsia.
Ei se mua haittaisi. Kaikki tuki vastaan mitä voi saada,a
Mikäs siinä kun on mukavaa saada uusi lapsi perheeseen.
Muunmuassa tälläisien takia ne lapset kannattaa hankkia vasta avioliitossa niin isä ei pääse helposti luikkimaan pois vastuistaan.
Vierailija kirjoitti:
Sukulaistyttö sai ekan lapsen 16 vuotiaana. On nyt 7 lasta, yhä edelleen saman miehen kans yhdessä. Nuorin on nyt 9 v ja heillä jo lapsenlapsiakin.
N ja P?
Vierailija kirjoitti:
En päästäisi 15v LASTA ollenkaan siihen pisteeseen että olisi mahdollista edes tulla raskaaksi.
Eli mällit vatsalle vaan?
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä kun on mukavaa saada uusi lapsi perheeseen.
Mikä pedari sinä olet jos on kerran mukavaa saada 15 vuotiaan tytön lapsi?
Ap, miten reagoisit, jos 15-vuotias poikasi ilmoittaisi tulevansa isäksi?