Tänään kaljakävelytreffeille?
Tänään olisi mahdollista jonkun naisen päästä minun kanssa kaljakävelytreffeille. Luvassa olisi kävelyä 6-16 km jaksamisen mukaan ja kaljat n. kilometrin välein penkeillä istuen.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Miksei termarikahvia, vaan jotain alkoholia, kaiken lisäksi jotain kaljaa, jonka hajuakaan monet ei siedä?
Sinne termariin voi laittaa esim. terästettyä kaakaota. Myös alkoholin voi vaihtaa pariin jointtiin. On muuten tunnelmallista poltella elokuun pimenevässä illassa.
Alkoholi ja liikunta eivät oikeen sovi yhteen. Ja alkoholi muutenkin tappaa suoliston mikrobistoa, vahingoittaa aivoja ja nostaa syöpäriskiä, jo pienissä annoksissa. N25
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kävellä? Pussikaljatreffit puiston penkillä.
alkkisalkkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kävellä? Pussikaljatreffit puiston penkillä.
Tarkoitus on kaljan lisäksi saada liikuntaa. ap
On liikuttu jo. Kävelin koskimaisemassa neljättä kilsaa BASISTIN kanssa ja kävin laavulla. Nää oli tokat treffit hänen kanssaan tällä viikolla.
Ei käytetty alkoholia.
Kaljan sijasta mieluummin proteiinipirtelöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko ehkä jonkun, joka sopii elämään asunnottoman deekun elämää kanssasi...?
Itse asun asunnossa ja nautin alkoholia aika harvoin. ap
Ei siltä vaikuta, kun treffikävelylläkin pitää sihauttaa kilometrin välein :D Etsitkö tietoisesti alkoholistinaista rinnallesi? Jotakuta, jonka saa tekemään asioita viinapalkalla?
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi ja liikunta eivät oikeen sovi yhteen. Ja alkoholi muutenkin tappaa suoliston mikrobistoa, vahingoittaa aivoja ja nostaa syöpäriskiä, jo pienissä annoksissa. N25
Ap:stä huomaa että sillä ei enää ole paljoa tapettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi miten hieno tilaisuus, kiitos siitä! Valitettavasti olen jo ylittänyt maagisen 25 vuoden iän, joten olen liian vanha kaltaisellesi laatu-uroolle, joten luovutan suosiolla paikan näille nuoremmille ja nätimmille. Kyllä nyt harmittaa.
Olisit muutenkin vähän liian nuori. ap
Voi miten hieno tilaisuus, kiitos siitä! Valitettavasti olen jo ylittänyt maagisen 25 vuoden iän, joten olen liian vanha kaltaisellesi laatu-uroolle, joten luovutan suosiolla paikan näille nuoremmille ja nätimmille. Kyllä nyt harmittaa.