Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanhan lapsen pitäisi osata pyyhkiä hyvin pyllynsä kakan jälkeen?

Vierailija
24.05.2007 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kuopuksemme on " luvannut" että 5 vuotiaana hän rupeaa pyyhkimään pyllynsä itse, synttärit on kolmen viikon päästä

Vierailija
22/28 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa opetta esim lapsi yökuivaksi. Minulla tästä aiheesta on kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaan kuin muutenkin. Otin vain vaipan pois. Vähän aikaa pissaili minne sattuu, mutta sitten täysin kuiva. Vaippa tarkoittaa lupa tehdä tarpeensa alleen.

Vierailija
24/28 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauran vedet silmissä;) Ja kuinkahan moni näistäkin av-mammoista itse pyyhkii, kun keskustelun taso on tätä luokkaa.

Vierailija
25/28 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää olevan, että niiden vanhempien lapset OPPII kuivaksi, jotka vielä 3-4v. käyttää vaippoja ja 7v. pyyhitään pylly.

Meidän, joilla lapset osanneet ko. hommat aikaisin on OPETETTU.

Sitten jotain oppikirjasontaa siteerataan, kun ottaa aivoon, kun omat kersat pissailee ja kakkii miten ja minne sattuu ties kuinka pitkään, eivätkä vanhemmat viitsi opettaa.

Vierailija
26/28 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3- ja 4-vuotiat, toisella taikinaa ja toisella papanoita. Taikinakakkapylly on pakko pestä suihkulla joka kerta, kutisee muten.

Vierailija
27/28 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyyhkimään itse (siis kehotettiin). Vähän aikaa poika oli kakkaamatta päiväkodissa, mutta nyt 5-vuotiaana pyyhkii hyvin itse. 3½-vuotias pikkuveli pyyhkii myös usein itse ja on tarkastuksessa aina puhdas!

Ei kai se niin vaarallista ole, jos ei aina niin puhdasta jälkeä tule. Käyhän ne suihkussa kuitenkin...

Vierailija
28/28 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi 3lk kaveri sanoi että ei se tule, itse oli opeteltava vaikka yökötti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme