Miksi FB:n sinkkufoorumeilla vanhat mummot jahtaavat nuorempia miehiä?
Aina kun joku 40-50v mies etsii seuraa ja vaikka olisi laittanut postaukseensa yläikärajankin niin silti joku Hillevi 73v yrittää avata peliä ja pokata oman lapsensa ikäistä miestä. Vähintäänkin aina muutama mummo vastailee tyyliin että ”olen jo 80v mutta kiinnostat kyllä”. Mistä näitä kiimamummoja tulee?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kun olin 18v, tykkäsin noin 21-27v miehistä fyysisesti. Kun oli 28v, tykkäsin noin 21-27v miehistä fyysisesti. Kun olin 37v, tykkäsin noin 21-27v miehistä fyysisesti.
Olen 49 nyt ja tykkään fyysisesti noin 21-27v miehistä jotka näyttävät hyvältä, ovat minua pidempiä ja eivät ole kaljuuntuneet.
En koe, että miesmakuni on mikään valittavissa oleva tai 'fluidi' asia vaan se on tahdonvastainen preferenssi siinä missä vaikka homoseksuaali pitää ainoastaan omasta sukupuolestaan, tai joku pitää vain tummahiuksisista, tai joku pitää vain lyhyistä naisista.
Tunsin joskus tyypin, joka yläasteella tykkäs 14 vuotiaista.
Se siirty lukioon ja mä edelleen tykkäs 14 vuotiaista.
Sit se muutti omilleen ja vieläkin tykkäs 14 vuotiaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin 18v, tykkäsin noin 21-27v miehistä fyysisesti. Kun oli 28v, tykkäsin noin 21-27v miehistä fyysisesti. Kun olin 37v, tykkäsin noin 21-27v miehistä fyysisesti.
Olen 49 nyt ja tykkään fyysisesti noin 21-27v miehistä jotka näyttävät hyvältä, ovat minua pidempiä ja eivät ole kaljuuntuneet.
En koe, että miesmakuni on mikään valittavissa oleva tai 'fluidi' asia vaan se on tahdonvastainen preferenssi siinä missä vaikka homoseksuaali pitää ainoastaan omasta sukupuolestaan, tai joku pitää vain tummahiuksisista, tai joku pitää vain lyhyistä naisista.
Harmin paikka, koska se on laitonta. Kun molemmat osapuolet ovat 18, mitään laitonta ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lipsautit freudilaisesti toisessa lauseessa sen että se "tyyppi" olitkin sinä.
Irtoaako sieltä "mummoille" nuorempaa? Pitää varmaakin itse kokeilla, sillä nämä hapantuneet kurttujormat eivät oikein sytytä.
Tällaisia ketjuja kun lukee niin voi vaan ihmetellä että pariutuuko ihmiset sitten ollenkaan enää 40 ikävuoden jälkeen jos miehet sekä naiset hakee vain reilusti nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia ketjuja kun lukee niin voi vaan ihmetellä että pariutuuko ihmiset sitten ollenkaan enää 40 ikävuoden jälkeen jos miehet sekä naiset hakee vain reilusti nuorempia.
Se mitä hakee ja se mitä saa on eri asia. Valtaosa 45v naisista jotka hakee jotain hyvännäköistä pari-kolmekymppistä ei saa mitään vastakaikua tai sitten korkeintaan jotain rumia ihraisia peräkammarinpoikia.
Valtaosa 60v papoista jotka etsivät itselleen jotain 30v naista eivät saa mitään muuta vastakaikua kuin pari kryptohuijaria tai pankkitietojen kalastelijaa vastaamaan itselleen.
Valtaosa tyytyy tavalla tai toisella suunnilleen omanikäisiin.
Ääh, varmaan niitä tulee samasta paikasta, josta putkahtelee vanhempia miehiä vastailemaan nuorempien naisten deitti-ilmoituksiin, vaikka ylittävät ikätoiveet runsaasti. Samasta paikasta tulee myös miehiä, jotka ignooraavat asuinpaikkaan liittyvät rajoitteet (Pelkosenniemellä asuva Raimo ottaa reippaasti yhteyttä helsinkiläiseen naiseen, joka etsii miestä pk-seudulta, vuoroviikoisiä jotka ottavat yhteyttä lapsetonta miestä etsiviin naisiin, ja niitä lukuisia miehiä, jotka ignooraavat yhteisiin mielenkiinnonkohteisiin tai samansuuntaiseen arvomaailmaan liittyvät toiveet. Että onhan näitä!
Niiden ikäisiä miehiä ei taida olla enää elossa tai ihan iskussa. Muutama varattu ukko. Mutta miksi suora intolähestyminen, vaikea sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lipsautit freudilaisesti toisessa lauseessa sen että se "tyyppi" olitkin sinä.
😂
Yli 65-vuotiaissa on paljon enemmän naisia kuin miehiä, koska miehet tuppaavat kuolemaan nuorempina. Ja ne vanhat miehet ovat usein heikkokuntoisia. Jos mummo haluaa seksiä, niin usein se on pakko katsella nuorempaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
No luulisin että tuossa iässä alkaa olla muuta mielessä, mutta meitä on joka junaan. Voin luvata etten enää vanhana harppuna aio tavoitella miehiä.
😅Naurunpurskahdus.
Samis! Heitä siis ylämummå,
siveä rummå! 🧓👋👋 OgE
Ent. tanssikaveri etsi (seksi)seuraa 47-vuotiaana ja pääosin tällä oli juuri ja juuri kolmekymppisiä miehiä. Teoriassa voisi siis olla niiden äiti, mutta enpä sanonut mitään kun ei minulle kuulu.