Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi palsta ei ole yöllä auki?

Vierailija
06.08.2026 |

Niin? 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode nukkuu!

Vierailija
22/37 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä palsta on ylipäänsä auki? Todellinen häpeäpilkku.

Olen samaa mieltä ihmiset voisivat oikeasti mietti mitä tänne kirjoittavat, turha suuttuminen ja hirveä väittely jostain turhanpäiväisestä asiasta, jankkaus ym. pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus 2016 miehet löysivät palstan ja alkoivat spämmimään sitä öisin täyteen lapoa, kun modet oli nukkumassa.

Muistan tämän. Myös yksi koprofiili oli joukossa.

Vierailija
24/37 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko kuvittelette, että nykypäivänä vielä joku HENKILÖ klikkailee viestejä yksitellen pois? Istuu tietokoneen edessä ja odottaa josko tulisi poistettava viesti 🤭

Vierailija
25/37 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko kuvittelette, että nykypäivänä vielä joku HENKILÖ klikkailee viestejä yksitellen pois? Istuu tietokoneen edessä ja odottaa josko tulisi poistettava viesti 🤭

Jos on niin aivan järjetöntä rahantuhlausta

Vierailija
26/37 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ihan huikea palsta reilu 10 v sitten. Sitten tuli kaiken maailman saastaa tänne: politiikka-, incel- ja muut jankuttajat. Harmi. Tämä oli äitien palsta. Nyt mt-häiriöisten jankutuspalsta.

Vierailija
27/37 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli ihan huikea palsta reilu 10 v sitten. Sitten tuli kaiken maailman saastaa tänne: politiikka-, incel- ja muut jankuttajat. Harmi. Tämä oli äitien palsta. Nyt mt-häiriöisten jankutuspalsta.

Äidit ovat nykyään facessa ja instassa

Vierailija
28/37 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus 2016 miehet löysivät palstan ja alkoivat spämmimään sitä öisin täyteen lapoa, kun modet oli nukkumassa.

Jep, näin juuri se meni.

Täällä oli tosiaan ylläpidon kirjoittama info, että viestit tuli samasta IP-osoitteesta. Muistan sen hyvin ja minulla saattaa olla jossain tallessa kuvakaappauskin siitä. 

Vierailija
29/37 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jokainen ääliö, joka näille vastailee, on syyllinen tähän muutokseen. 

Vierailija
30/37 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään muut nettisivustoa joka sulkeutuu yöksi? Vaikea käsittää palstan sulkua, koska tekoälyhän täällä moderoisi vaikka 24/7. 

Poistot tehdään ilmoitusten perusteella. Yöllä ei ole paljoa lukijoita niin aamulla etusivu olisi täynnä törkyä.

Te-ko-ä-ly. Nyt eletään vuotta 2026. 

Eipä se toimi päiväsaikaankaan. 

Vierailija
31/37 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään muut nettisivustoa joka sulkeutuu yöksi? Vaikea käsittää palstan sulkua, koska tekoälyhän täällä moderoisi vaikka 24/7. 

Poistot tehdään ilmoitusten perusteella. Yöllä ei ole paljoa lukijoita niin aamulla etusivu olisi täynnä törkyä.

Te-ko-ä-ly. Nyt eletään vuotta 2026. 

Eipä se toimi päiväsaikaankaan. 

Ai tekoäly ei toimi päiväsaikaan? Missä sä oikein elät?

Vierailija
32/37 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mt-tyypit ja kaikenlaiset kallut nukkuisivat edes joskus.

Vierailija
33/37 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, näin juuri se meni.

Täällä oli tosiaan ylläpidon kirjoittama info, että viestit tuli samasta IP-osoitteesta. Muistan sen hyvin ja minulla saattaa olla jossain tallessa kuvakaappauskin siitä. 

Muistan tämän. Ylläpito teki oikein ketjun aiheesta. 

(Miksi mun vastaukset ei välillä tule??)

Vierailija
34/37 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen huomaa miten sairaaksi meno menee viimeisellä tunnilla tai 30min ennen kun tämä palsta suljetaan yöksi. Ihan hyvä että pysyykin öisin kiinni, saa mennä sekopäät jonnekin ihan muualle.

Vierailija
35/37 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut riehaantuvat öisin ja puskevat kaikenlaista ihmisoikeus- ja ilmastovihamielistä saastaa eetteriin.

Ilmastohörhöyslässynlää! Maapallo tuhoutuu! Nyt kuolemme kaikki! Blaa blaa!

Vierailija
36/37 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sen huomaa miten sairaaksi meno menee viimeisellä tunnilla tai 30min ennen kun tämä palsta suljetaan yöksi. Ihan hyvä että pysyykin öisin kiinni, saa mennä sekopäät jonnekin ihan muualle.

Jaa, niissä ketjuissa joita seuraan en ole villiintymistä havainnut, päinvastoin. 

Kun iltasella itse kirjoittelen pitkiäkin juttuja ja vastauksia, niin yllätys, yllätys : aika lipsahtikin yli 23.00. Pitäisi olla jokin systeemi, että viestinsä voisi tallentaa ja lähettää aamulla/aamupäivällä herättyään! 

Ja kun yökyöpeli olen, minun iltani alkaa vasta klo 21.00 jälkeen, nukkumaan klo 2.00 tai 3.00 ;) Eli minun kannaltani palsta sulkeutuu liian aikaisin, kun runosuoni rupeaa kukkimaan vasta muiden mentyä jo nukkumaan. Henkilökohtainen ongelma, mikä ei kuitenkaan ole mikään maailmanloppu ;)

Vierailija
37/37 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljelypalsta on. Otsalamppu päähän ja hommiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi