Miksi naiset ei halua kävelytreffeille?
Ei tarvitse kummankaan käyttää rahaa turhaan niin parhaat treffit mitä voi olla.
Kommentit (673)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin yleensä kahvilassa kumpikin maksaa omansa? Ei kyllä ole ikinä ollut sellaisia treffejä ettei olisi mies ystävällisesti tarjonnut
Betamiehet maksavat naisille koska luulevat saavansa p ilua. Minä en maksa.
Ap
Deltamies luulee olevansa heitä fiksumpi ja parempi
Telttamies ennemminkin. Yksinäinen teltta kohoaa iltaisin, jos kohoaa...
Vien naisen aina ensitreffeillä telttailemaan. Sanon aina naiselle "let's pitch a tent. Grab the pole and stick it in the hole."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilatreffit olisi enemmän mun makuun, mutta kävely treffitkin kävisi hyvin
Mutta en halua maksaa naisen kahvia ja leivosta jos en hyödy siitä mitään.
Ap
Vain suomimies on näin pihi, että kahvikuppiakaan ei voi tarjota tutustuttaessa.
Kyllä voi tarjota naisille jos saa reikää sen jälkeen.
Ap
Eikö sinun olisi helpointa siirtyä suoraan maksullisiin ja lakata kiusaamasta muita?
Onpas trolli saanut hyvin vastauksia ketjuunsa.
Naiset lähtee kävelylle mielellään, mutta ei kenen tahansa kanssa. Jos kutsuja on vastenmielinen nössykkä, jolla ei ole vakituista työtä, eikä kestävää erektiota, niin saa kävellä kyllä yksin.
Nainen pelkää törmäävänsä mieheen
Karhu on turvallisempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt kävisi niin onnekkaasti että "saisit" kahvin tarjoamisen jälkeen niin mitä sitten tekisit? Mitä sen jälkeen?
No tutustuisin siihen naiseen tietysti. Vaikea tutustua ihmiseen joka tuli vaan juomaan ilmaiset kahvit ja häipyy sen jälkeen.
Ap
Ei kupillinen kahvia ole niin luksusta Suomessa, että sen vuoksi vaivautuisi treffeille tuntemattoman ihmisen kanssa. Niin epätoivoisia ei edes Suomessa ole.
Mä nimenomaan jokunen vuosi sitten sinkkuna halusin kävelytreffeille! Tai ihan patikoimaan. Kävelen päivässä 12-30 km, pidän lenkeistä kirjaa, koiralenkeille ja omille eri sarakkeet jne.
Käyn myös välillä juoksemassa, mutta kävely on enemmän mun juttu.
Käveleminen ja keskustelu yhdistettynä on parasta parhautta.
Mutta. Ei suurin osa miehistä halunnut kävelylle, moni sanoi heti ettei jaksa kävellä kymmentä kilsaa edes 🤨 ...vaikka etsivät liikunnallista naista joka "viihtyy muuallakin kuin sohvalla". Interesting.
Onneksi sopiva mies löytyi kuitenkin, ei edes oikein maltettu alkuun lenkkeillä kun oli muuta puuhaa, hups. Ja vei minut heti shoppailemaan ja syömään. Mutta yhteisessä arjessa ihana kun voidaan kävellä tuntikausia kun on aikaa.
Mitään pihimiestä en haluaisi, jonka ykkösmoti on että kunhan vain ei mene kymppiä rahaa kehenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pääsisit näyttämään perheenisän ominaisuuksiasi, miten elätät perheen kun äiti on äitiyslomalla. Sehän tarjoamisen idea on. Nainen on se perheen perustava pöytä johon sinä tuot "dick and dollars" eli tarjoamiset.
Jos et tarjoa kahveja, et ikinä saa perhettä. Kukaan ei kitupiikille lasta tee.
Myöhemmin voi tarjota kahvin ja enemmänkin naiselle, mutta ei ensitreffeillä. Koska ensitreffeillä on erittäin suuri vaara, että maksaa pelkästä p@skanjauhamisesta.
Just eilen olin. Käveltiin metsässä 5 km ja syötiin marjoja. Mutta tyyppi ei ollut enää ventovieras. En todellakaan ekoille treffeille lähde asumattomaan paikkaan enkä kenen tahansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset lähtee kävelylle mielellään, mutta ei kenen tahansa kanssa. Jos kutsuja on vastenmielinen nössykkä, jolla ei ole vakituista työtä, eikä kestävää erektiota, niin saa kävellä kyllä yksin.
Ilmeisesti kaikilla naisilla nykyään on sitten kestoerektio.
Onpa hyvä etten ole mennyt yhteenkään tutustumaan paremmin. Olisi aika paha sokki huomata ylimääräinen elin jalkojen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pääsisit näyttämään perheenisän ominaisuuksiasi, miten elätät perheen kun äiti on äitiyslomalla. Sehän tarjoamisen idea on. Nainen on se perheen perustava pöytä johon sinä tuot "dick and dollars" eli tarjoamiset.
Jos et tarjoa kahveja, et ikinä saa perhettä. Kukaan ei kitupiikille lasta tee.Myöhemmin voi tarjota kahvin ja enemmänkin naiselle, mutta ei ensitreffeillä. Koska ensitreffeillä on erittäin suuri vaara, että maksaa pelkästä p@skanjauhamisesta.
Et sinä ventovieraalta voi seksiä odottaa, koska toisin kuin te miehet, naiset ei ole h u o r i a. Jos oletat tuollaista, tapaaminen loppuu siihen eikä toista tule.
Ja: jos ikinä olisit treffeillä ollut, tietäisit miten paljon eka kerta jännittää. Ei sulla seisoisi edes seksityöläisen kanssa kun pelkäisit liikaa mokaavasi.
Miehet on naurettavia, arkoja norppia siinä kohtaa kun pitäusi toimeen käydä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hyvä etten ole mennyt yhteenkään tutustumaan paremmin. Olisi aika paha sokki huomata ylimääräinen elin jalkojen välissä.
Eli naisetko HALUAA kävelylle?
Ja sinä läskilöllykkä-incel et jaksa?
Naisille ei tule erektiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klitoriksen kasvu ja kovettuminen vastaa miehen peniksen erektiota. Molemmissa kudos täyttyy verestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos et tarjoa kahveja, et ikinä saa perhettä. Kukaan ei kitupiikille lasta tee.Myöhemmin voi tarjota kahvin ja enemmänkin naiselle, mutta ei ensitreffeillä. Koska ensitreffeillä on erittäin suuri vaara, että maksaa pelkästä p@skanjauhamisesta.
Et sinä ventovieraalta voi seksiä odottaa, koska toisin kuin te miehet, naiset ei ole h u o r i a. Jos oletat tuollaista, tapaaminen loppuu siihen eikä toista tule.
Ja: jos ikinä olisit treffeillä ollut, tietäisit miten paljon eka kerta jännittää. Ei sulla seisoisi edes seksityöläisen kanssa kun pelkäisit liikaa mokaavasi.
Miehet on naurettavia, arkoja norppia siinä kohtaa kun pitäusi toimeen käydä 😂
Jonkinlaista romanttista kiinnostusta naisen puolelta pitää olla heti ensitreffeillä, jos mies kerran maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Kävelytreffejä on hankala keskeyttää, jos toinen ei miellytä. Mitä siinä voi tehdä, kääntyä ympäri ja lähteä toiseen suuntaan? Kahvilatreffit on helppo lopettaa kun kahvi on juotu.
minulle on juuri käynyt noin, että olin kävelytreffeillä ja yhtäkkiä mies ilmoitti, että hän lähtee kotiin ja hetken kuluttua huomasin, että hän oli poistanut Tinder-matchin.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin yleensä kahvilassa kumpikin maksaa omansa? Ei kyllä ole ikinä ollut sellaisia treffejä ettei olisi mies ystävällisesti tarjonnut
aijaa? Minä olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynty treffeillä 64 eri miehen kanssa ja näistä treffeistä suurin osa oli illallinen ravintolassa, sitten on paljon myös lounastreffejä ja/tai sushibuffakäyntejä, muutama brunssi ja myös muutama kahvittelu. Kahvitellessa kukaan miehistä ei tarjonnut, brunssin tarjosi kerran yksi mies, lounaan ehkä pari miestä ja illallisen myös muutama mies. Sanoisin, että 15-20% miehistä on tarjonnut minulle ensitreffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä muuta kuvittelit ensitreffeillä tapahtuvan?
Etkö osaa keskustella, kommunikoit murinalla, rummuttamalla rintaasi, viskomalla paskaa ja väkivallalla, persuapina?
Kohteliaisuus ja huomaavaisuus on satsaus tulevaisuuteen, itaruus taas estää sen. Opettele poika suomen kieli, koska puhumaton örinämölli ei naista saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Osta sitten naisseuraa, urpo hyötyjä. Treffit tavallisyen naisten kanssa ei ole sun juttu.
Kyllä, juuri näin. Ja huom!, se ei saa aiheuttaa ap'lle euronkaan verran kuluja, koska muuten nainen on selvä lompakkoloinen, joka väijyy ap'n yleistukea.