Miksi naiset ei halua kävelytreffeille?
Ei tarvitse kummankaan käyttää rahaa turhaan niin parhaat treffit mitä voi olla.
Kommentit (664)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelytreffejä on hankala keskeyttää, jos toinen ei miellytä. Mitä siinä voi tehdä, kääntyä ympäri ja lähteä toiseen suuntaan? Kahvilatreffit on helppo lopettaa kun kahvi on juotu.
minulle on juuri käynyt noin, että olin kävelytreffeillä ja yhtäkkiä mies ilmoitti, että hän lähtee kotiin ja hetken kuluttua huomasin, että hän oli poistanut Tinder-matchin.
Mieslöllykällä ei kunto kestänyt
Koska ne haluaa jonkin rahan arvoisen edun ja "vähän hemmottelua mun prinsessaudelleni" 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvilatreffit olisi enemmän mun makuun, mutta kävely treffitkin kävisi hyvin
Mutta en halua maksaa naisen kahvia ja leivosta jos en hyödy siitä mitään.
Ap
Jos et ole kiinnostunut sen vertaa että treffit kanssani ovat sinulle innostava juttu ... miksi HELVETISSÄ käyttäisin sinuun aikaani?
Tottakai kiinnostunut naisten seurasta mutta en halua maksaa jos en hyödy siitä mitään. Nainen hyötyy koska saa kalliit ruoat.
Ap
Kiinnostunut siinä mielin että sinulle on ok viettää aikaa naisen kanssa, mutta ei tarpeeksi että olisit innoissaan ja haluaisit tehdä vaikutuksen, edes pienen. Se ei ole tarpeeksi. Kahvin tarjoaminenkin on aika pieni ele.
Miksi minun vain pitää tehdä vaikutus?
Ap
Niin se biologia toimii. Minä olen viehkeä nainen, joka valitsee. Sinä olet soidintanssia hyppivä mies.
Nykyään jos mies tarjoaa naiselle 2,50 e maksavan kahvikupillisen treffeillä, tottahan olettaa siitä hyvästä saavansa pillual
Ei missään myydä kahvia 2,5€ hinnalla. Ikeassa ja Biltemassa maksaa kahvi + kanelipulla 1€. Seuraavaksi halvin kahvi maksaa kahvilassa jo 4€. Aika usein kahvi maksaa jopa 6€.
Emme jaksa kävellä, lisää tyhmiä kysymyksiä inseli?
Vierailija kirjoitti:
no kun hiukset sotkeentuu tai korko katketa korkkareista
Incel ja mielikuvitusnainen
Vierailija kirjoitti:
Kaljakävelytreffit on parhaat treffit!
On sekin joskus ok.
Vierailija kirjoitti:
Eivät jaksa kävellä ylipainon takia ja haluavat ilmaisen ruoan miehen tarjoamana ravintolassa.
Incelin mielikuvitystreffit.
Hei miksi kaikki te incelit olette köyhiä? Eikö työ maistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne haluaa panemaan eikä mitään hintahtavaa kävelyä.
Ne haluaa ravintolaan syömään, miehen piikkiin.
Ja sit panemaan.
Tuntemattomia ei panna, eikä varsinkaan itaria. Tietäisit, jos ikinä olisit
A. Pannut
B. Päässyt treffeille
Et pystyisi, kiska et saisi kusiletkua jännitykseltäsi toimimaan.
Ja taas miesneitsyet vinkumassa aikuisten asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset lähtee kävelylle mielellään, mutta ei kenen tahansa kanssa. Jos kutsuja on vastenmielinen nössykkä, jolla ei ole vakituista työtä, eikä kestävää erektiota, niin saa kävellä kyllä yksin.
Ilmeisesti kaikilla naisilla nykyään on sitten kestoerektio.
Onpa hyvä etten ole mennyt yhteenkään tutustumaan paremmin. Olisi aika paha sokki huomata ylimääräinen elin jalkojen välissä.
Klitoriksen kasvu ja kovettuminen vastaa miehen peniksen erektiota. Molemmissa kudos täyttyy verestä.
Kysymys: kuinka moni mies haluaa naisen, jolla on muna jalkojen välissä?
Sellainen vinkki, että kukaan ei ole kellekään seksiä velkaa.
Ja: surkimus ei saa. Ei rahalla eikä varsinkaan mussuttamalla vihapuhetta. Ei kahvin eikä päivällisen vuoksi.
Seksi on etuoikeus, joka ehkä suodaan jos henkilöstä pidetään riittävästi ja häneen luotetaan. Ei teisså vinkumiehissä ole mitään, mistä kukaan voisi pitää. Olette kummajaisia, oudokkeja, friikkejä, henkisiä kääpiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset lähtee kävelylle mielellään, mutta ei kenen tahansa kanssa. Jos kutsuja on vastenmielinen nössykkä, jolla ei ole vakituista työtä, eikä kestävää erektiota, niin saa kävellä kyllä yksin.
Onpa hyvä etten ole mennyt yhteenkään tutustumaan paremmin. Olisi aika paha sokki huomata ylimääräinen elin jalkojen välissä.
Klitoriksen kasvu ja kovettuminen vastaa miehen peniksen erektiota. Molemmissa kudos täyttyy verestä.
Kaikki persut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kiinnostan miestä siinä määrin että tavoitteena on minimoida vaiva eikä maksimoida hyvä vaikutus niin minulla on parempaa tekemistä kuten järjestellä perunoita riviin
Mä tuun kans. Miehistä viis.
Sama täällä! Treffit teidän kanssa kuulostaa hauskemmalta kuin ap:n! 😁
Toivottavasti mahdun mukaan?
Mä voin tulla kans! Mennäänkö kahvilaan järjestelemään pottuja?
Ensitreffit on hyvä järjestää kasvihuoneeseen. Kädet heti multaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki persut
Totta. Unohdin kokonaan...
Vierailija kirjoitti:
En halua kävelytreffeille, sillä minusta niillä ei ole sellainen romanttinen tunnelma eikä pysty keskittymään tutustymiseen yhtä hyvin kuin jos istuis alas ruokailemaan ravintolassa. Eihän työpaikkahaastattelujakaan suoriteta kävellen, niin miksi treffit pitäisi olla kävellen?
Jos tykkää kävellä, haluaa kumppanin joka tykkää kävellä. Mun ex haksoi hädin tuskin linkuttaa 70 m päähän lähikauppaan röökiä ja kaljaa ostamaan ja silti joutui poikkeamaan palatessa lähibaariin lepäämään "yksille".
Ja siksi hän on ex. Mä kävelen, en juo.
Mitäs tähän sanotte:
Kerran Tinderissä tutustuin nelikymppiseen luokanopettajana työskentelevään mieheen. Hän itse vihjaisi, että haluaisi treffeille kanssani. Minä sitten päätin kutsua hänet treffeille ja kirjoitin, että haluaisin viedä hänet syömään johonkin ravintolaan ja mä voin tarjota hänelle. Ehdotin, että mentäisiinkö joko Pancho Villaan tai Via Tribunaliin (=napolilainen artesaanipizzeriaketju, jos joku ei tiedä). Tähän mies vastasi sillai reteesi nauraen: "no Pancho Villaan en ainakaan tässä elämässä ajatellut mennä ja se Via Tribunalikin on ihan siinä ja hilkulla, että viitsiikö sinne mennä uudelleen".
Minulle tuli tuosta tokaisusta huono fiiilis, kun hän tuolla tavalla tyrmäsi ehdotukseni eikä edes tehnyt vastaehdotusta. Mitä vikaa noissa ehdotuksissani muka oli? Ehdotin noita kahta ravintolaa siksi, koska niissä on hyvä ja kohtuuhintainen ruoka. Se mies tiesi minun olevan päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, joten olisi voinut siitäkin päätellä, että ei minulla ole varaa tarjota kolmen ruokalajin ateriaa missään fine dining -ravintolassa. Luulisi, että ei luokanopettajatkaan ole mitään snobeja, joille ei ei perus ruokaravintolat kävisi. Siis oikeastihan mun mielestä sen miehen olisi kuulunut vastata minulle näin: "en oikein pidä ruuista, mitä noissa ravintoloissa tarjotaan, mutta voisinko viedä sinut syömään siihen uuteen italialaiseen ravintolaan keskustassa ja mä voin maksaa omat ruokani ja myös tarjota sinulle".
Kuka haluaisi kävellä ympäriinsä jonkun kimittävän rääpäleen kanssa, jolla on taskutkin niin tyhjät ettei drinkkiä voi naiselle ostaa?
Kävellessä juttelu onnistuu hyvin. Vauhdin pitää olla just sellainen. Kävely on siitä kiva, että valehtelu on vaikeaa kun liikkuminen vie osan aivojen prosessoinnista. Kävellessä kumpikin joutuu puhumaan totta ja olemaan aika suora.
Kokeilkaa joskus, jos on käytävä vakava keskustelu jonkun kanssa. Incelitkin saattaa yllättäen puhua totta kävelytreffeillä.
Mä vien aina äijät lenkille. Jos niillä ei kunto kestä, ei niistä ole sänkyynkään. Tavoitteeni on säilyttää kävelykunto kuolemaani asti. Se on juttu, joka parhaiten ennustaa itsenäistä pärjäämistä vanhetessa: toimivat jalat ja hyvä tasapaino.
En halua kävelytreffeille, sillä minusta niillä ei ole sellainen romanttinen tunnelma eikä pysty keskittymään tutustymiseen yhtä hyvin kuin jos istuis alas ruokailemaan ravintolassa. Eihän työpaikkahaastattelujakaan suoriteta kävellen, niin miksi treffit pitäisi olla kävellen?