Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei halua kävelytreffeille?

Vierailija
05.08.2026 |

Ei tarvitse kummankaan käyttää rahaa turhaan niin parhaat treffit mitä voi olla.

Kommentit (170)

Vierailija
41/170 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostan miestä siinä määrin että tavoitteena on minimoida vaiva eikä maksimoida hyvä vaikutus niin minulla on parempaa tekemistä kuten järjestellä perunoita riviin

Ongelma on siinä että naiset nykyään maksimoi hyödyn itselle.

Ap

Mitäs sä yrität? 🤔

Vierailija
42/170 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne haluaa, mutta vain kiinnostavan miehen kanssa

Tarkoitat varmaan jännän miehen.

Kuka nyt tylsän miehen kanssa haluaisi treffeille. Menisitkö itse jonkun umpitylsän naisen kanssa? Kyllä minä haluan että mies on innostavaa seuraa.

Sellainen, jolla ei ole tarvetta päästä jälkeen päin someavautumaan siitä, miten se jännä loukkasikin naisen itsemääräilyoikeutta.

"Jännyys" ei vain yleensä näy miehestä päälle päin. Se pahin kusipää voi olla ihan kilttimiehen näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/170 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvilatreffit olisi enemmän mun makuun, mutta kävely treffitkin kävisi hyvin 

Mutta en halua maksaa naisen kahvia ja leivosta jos en hyödy siitä mitään.

Ap

Jos et ole kiinnostunut sen vertaa että treffit kanssani ovat sinulle innostava juttu ... miksi HELVETISSÄ käyttäisin sinuun aikaani?

Vierailija
44/170 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffit mieluiten juuri kävelytreffit. Jos ei mies pysy vauhdissa mukana tai on muuten kamala, niin voi juosta kotiin ja on ainakin mukavat hiet saanut pintaan.

Vierailija
45/170 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt tylsän miehen kanssa haluaisi treffeille. Menisitkö itse jonkun umpitylsän naisen kanssa? Kyllä minä haluan että mies on innostavaa seuraa.

Sellainen, jolla ei ole tarvetta päästä jälkeen päin someavautumaan siitä, miten se jännä loukkasikin naisen itsemääräilyoikeutta.

"Jännyys" ei vain yleensä näy miehestä päälle päin. Se pahin kusipää voi olla ihan kilttimiehen näköinen.

Kusipäät kutsuu itseään useimmiten kilttimieheksi.

Vierailija
46/170 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelytreffit on siitä huonot, ettei pysty kunnolla puhuessa katsomaan toista

Vierailija
47/170 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelytreffejä on hankala keskeyttää, jos toinen ei miellytä. Mitä siinä voi tehdä, kääntyä ympäri ja lähteä toiseen suuntaan? Kahvilatreffit on helppo lopettaa kun kahvi on juotu.

Vierailija
48/170 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Varsinainen herrasmies puhuu 😳

Vierailija
49/170 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kusipäät kutsuu itseään useimmiten kilttimieheksi.

Ei kusipäisyys ole sukupuolesta kiinni.

Vierailija
50/170 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos et ole kiinnostunut sen vertaa että treffit kanssani ovat sinulle innostava juttu ... miksi HELVETISSÄ käyttäisin sinuun aikaani?

Tottakai kiinnostunut naisten seurasta mutta en halua maksaa jos en hyödy siitä mitään. Nainen hyötyy koska saa kalliit ruoat.

Ap

Vierailija
51/170 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ensitreffeillä yksi tärkeimmistä asioista on nähdä, miten mies kohtelee palveluammattilaisia. 

Vierailija
52/170 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostan miestä siinä määrin että tavoitteena on minimoida vaiva eikä maksimoida hyvä vaikutus niin minulla on parempaa tekemistä kuten järjestellä perunoita riviin

Ongelma on siinä että naiset nykyään maksimoi hyödyn itselle.

Ap

Miksi minun on vähän vaikeuksia uskoa, että treffeilke suunnatessasi tai kun suunnittelet mahd. treffejä, biin ajattelisit ensi-sijaisesti jotain muuta kuun itseäsi....

Ikisinkku mies 40+

Vierailija
53/170 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelytreffejä on hankala keskeyttää, jos toinen ei miellytä. Mitä siinä voi tehdä, kääntyä ympäri ja lähteä toiseen suuntaan? Kahvilatreffit on helppo lopettaa kun kahvi on juotu.

Nimenomaan just näin. "Oho hei kello onkin jo tosi paljon, mäpä tästä lähden himaan..." Ja sit vaan kilsan-parin alkuspurtti kotia kohti. Useimmat ymmärtävät yskän ja loput eivät pysy matkassa.

Vierailija
54/170 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensitreffit mieluiten juuri kävelytreffit. Jos ei mies pysy vauhdissa mukana tai on muuten kamala, niin voi juosta kotiin ja on ainakin mukavat hiet saanut pintaan.

Ja kahvila on turvallinen paikka. Siellä on henkilökunta paikalla. Kävelytreffit ovat turvallisia vain ihmisen kanssa, jonka jo tuntee, ja tietää, ettei ole sekopää. 

Vierailija
55/170 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokaisella reitillä ole risteyskohtia, joissa voi lähteä eri teille, jos siltä tuntuu?

Vierailija
56/170 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Varsinainen herrasmies puhuu 😳

Miksi herrasmiesmäisyys yhdistetään rahan käyttämiseen?

Vierailija
57/170 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Ei tarvitse käyttää rahaa turhaan'

No itsehän olet kohtalosi valinnut.

Vierailija
58/170 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ensitreffeillä yksi tärkeimmistä asioista on nähdä, miten mies kohtelee palveluammattilaisia. 

Onko treffeille tuleva nainen palveluammatissa?

Vierailija
59/170 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tottakai kiinnostunut naisten seurasta mutta en halua maksaa jos en hyödy siitä mitään. Nainen hyötyy koska saa kalliit ruoat.

Ap

Kiinnostunut siinä mielin että sinulle on ok viettää aikaa naisen kanssa, mutta ei tarpeeksi että olisit innoissaan ja haluaisit tehdä vaikutuksen, edes pienen. Se ei ole tarpeeksi. Kahvin tarjoaminenkin on aika pieni ele.

Vierailija
60/170 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan!!!

Ne vaan on tunkemassa heti kotiin eikä puhettakaan että tekis jotain missä pitäis liikkua.

Jos epämiellyttävä mies on alkanut pokailemaan, niin oon pyytänyt lenkkitreffeille painoliivit selässä, ei ketään ole kiinnostanut niin paljon että olis suostunut.

Mä lähtisin heti jos olisit mies! 😁 

Lopuksi voitaisiin käydä kahvilan terassilla jos ei aivan hikisiksi itsejämme juostaisi. Ja tuskin juoataisiin, treffeillä olettaisin että juostaan hitaasti että pystyy myös juttelemaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi