Suuri yleisö löysi mammakauhtanat ja tunikat: Marimekko teki historiallisen kovan tuloksen pörssissä!
Marimekko kasvatti sekä liikevaihtoaan että liikevoittoaan, johon tuli miljoonan verran kasvua. Yhtiö kiitää pörssissä ja kasvua on tullut etenkin Aasiassa.
Mtv uutiset kertoo:
Yhtiön koko viime vuoden liikevaihto kasvoi viisi prosenttia ja oli 182,6 miljoonaa euroa. Vertailukelpoinen liikevoitto pysyi lähes ennallaan ja oli 31,9 miljoonaa euroa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/historiallisen-tuloksen-tehnyt-mari…
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Barbababa-asu tekee siis paluun.
Etenkin aasialaiset naiset ovat mieltyneet Marimekon mallistoihin ja ensi vuonna yhtiö avaa jopa n 10 uutta myymälää Aasiassa!
Ja siis on nimenomaan hyvä asia, että edes jollain firmalla menee hyvin.
Meillä on 5 paria Marimekon pussilakanasettejä, Marimekon astiasto ja froteekäsipyyhkeitä 8 kpl, jokunen iso myös. Marimekon kankaista olen ommellut monet verhot ja joitain laukkujakin on Marimekolta, mm. Pal-laukku itselläni käsilaukkuna. Lähes kaikki (paitsi akryylipinnoitekankaan keittiön ruokapöydälle) olen ostanut hyvistä alennuksista, joita Marimekolla on vähän väliä.
Sisustuksessa tykkään monista kuoseista, vaatteita olen huono ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan. Sellaista ei olekaan kuin Barbababa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan. Sellaista ei olekaan kuin Barbababa.
Niin. Se on Barbababba!
Jos saisi jotakin muuta kuin unikkoa tai tasaraitaa niin voisin joskus ostaa Marimekon vaatteen.
Vierailija kirjoitti:
Kauhtanat linttalenkkarit, aivankuin muslimiasuste😁
Seuraavan kerran, kun palstaulisijat lähtevät Aasiaan naisten perässä, on sielläkin kaikki naiset tunikat ja raitapaitulit päällä. 🤭