Miksi naiset ei halua kävelytreffeille?
Ei tarvitse kummankaan käyttää rahaa turhaan niin parhaat treffit mitä voi olla.
Kommentit (629)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua treffeille miehen kanssa jolle kahvila on ongelma.
5-10 euron leivos ja 4 euron kahvi naiselle. Nainen sanoo lopuksi oli kiva tavata ja hyvää päivänjatkoa. Mitä minä hyödyn?
Ap
Sen hyödyt, että tämän naisen kanssa et enää elämäsi tuhlaa. Iske parempi. Elämässä tulee pahempiakin ongelmia kuin mönkään menneet treffit.
Ap hyötyy siten että hänelle myönnetään arvonimi: Tapailumies.
No, jokainen teistä luusereista hyötyisi ihan peruskäytöstavoista
Viimeksi pari tuntia kiertelimme Kalasataman nurkilla.
Kuulostaa ihan harvinaisen ankeilta treffeiltä.
Kävelytreffit käy jos ne kulkevat Tillanderin kautta mutta eivät päàdy sänkyyn (tai no ehkä kuitenkin)
Jenny Jakkila
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole pyytäny mua treffeille?
Koska en halua enää käyttää rahaa naisten ruokailuihin. Naisilla on omat rahat niin tällä palstalla minulle on kerrottu.
Ap
Siis eiks nää ollu kävelytreffit? Syötäiskö me jotenkin kävelten?
Niin olen ehdottanut kävelytreffejä naisille. Eivät suostu koska tottakai joku kallis leivos maistuu oikein hyvältä suussa.
Ap
No se on kyllä myönnettävä, että mieluummin menen (yksin) kahvilaan syömään sen kalliin leivoksen, kuin kävelytreffeille :D
Minä taas menen mielummin mökin terassille juomaan lonkeroa ja siideriä kuin menisin kahvilatreffeille.
Kenen mökkiä tarkoitat? En ymmärrä, mikä pakko se on koko ajan kitata alkoholia. Vissy on paljon parempaa.
Pihi. Kahvila + kävely tmv on hyvä yhdistelmä eka treffeille, ei kenenkään talouden pitäisi kaatua kahvi+pulla-kombosta. Eka treffeillä molemmat maksavat omansa (kuten oletuksena kaikilla treffeillä ellei jompikumpi tarjoudu maksamaan). T. Moderni nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole pyytäny mua treffeille?
Koska en halua enää käyttää rahaa naisten ruokailuihin. Naisilla on omat rahat niin tällä palstalla minulle on kerrottu.
Ap
Siis eiks nää ollu kävelytreffit? Syötäiskö me jotenkin kävelten?
Niin olen ehdottanut kävelytreffejä naisille. Eivät suostu koska tottakai joku kallis leivos maistuu oikein hyvältä suussa.
Ap
No se on kyllä myönnettävä, että mieluummin menen (yksin) kahvilaan syömään sen kalliin leivoksen, kuin kävelytreffeille :D
Minä taas menen mielummin mökin terassille juomaan lonkeroa ja siideriä kuin menisin kahvilatreffeille.
Kenen mökkiä tarkoitat? En ymmärrä, mikä pakko se on koko ajan kitata alkoholia. Vissy on paljon parempaa.
Omalle mökille. Tulee hyvä fiilis kun muutama lonkero ja siideri nousee tukkaan. Aina pitää juoda tyhjään mahaan, jotta pienempi määrä alkoholia riittää hyviin fiiliksiin.
Käyn kävelytreffeillä yhtenään saman miehen kanssa ja maksan molempien pikku purtavat, koska pelkään, että hän vaihtaa seuralaista, jos joutuu maksamaan itse. Olen tullut siihen tulokseen, että hauskasta seurasta voi vähän maksaa. Huonompi vaihtoehto olisi ikävä mies joka tarjoaisi syötävät mutta ei muuten miellyttäisi. Näinhän miehetkin toimivat. Tarjoavat kyllä mieleiselleen, mutta minunlaiseeni ei kannata panostaa. Panostan siis itse ja hyvin menee. Aina on lähdössä kun ehdotan liikuntaa.
En tiedä. Yksikään mies ei ole koskaan ehdottanut mulle mitään niin tylsää kuin kimpassa kävelyä.
Monenko miehet perusteella olet tuohon "aina metsään" mielipiteeseesi päätynyt? Toisaalta Nuuksion poluilla kaksin oleminen on suhteellinen juttu, kun väkeä on metsässä tiheään.
Espoossa ja Helsingissä tullut käytyä useinkin kaupunkikävelyillä. Viimeksi pari tuntia kiertelimme Kalasataman nurkilla.