Nasima, kansanedustaja.
Jaksan aina yllättyä siitä - vaikka ei pitäisi - kuinka häpeilemättä ja röyhkeästi hän on Suomea ja suomalaisia vastaan.
Kommentit (350)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti persut, nyt tiedän ketä äänestän: Nasimaa. Olen joskus ennenkin häntä äänestänyt, mutta ilman maalitustanne tuskin olisin häntä nyt valinnut, demaria kyllä.
Minä ja sinä tiedät että olet syntynyt petturiksi joten ei ole iso uutinen tuo.
Minä ja sinä tiedät? Ok, iiigor.
Antti ei ota kantaa talouskysymyksiin, ei seuraavan hallituksen velanottoon ja Marinin ottamien lainojen korkoihin, ei mihinkään sellaiseen, millä olisi aidosti tekemistä kansalaisten kanssa. Sen sijaan hän on kuin päiväni murmelija eli haluaa taas kerran nostaa esille rasismin asiassa, jossa ei ole rasismia, on vain Nasiman kokemus siitä, että nyt kiusataan. "Hän tarkoitti minua" inisee uhri ja tottahan se on, niin tarkoitti, mutta ei ole rasismia kauhistella mahdollisia ministerivalintoja, jos niiden seurauksena Hamas saa Suomesta tukijan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nämä palstapersut - yhdessä hallituksen kanssa - tekevöt vaalityötä juuro SDP:n hyväksi. Tuntuu että varsinkin naispoliitikot ja etenkin mm-taustaiset menee palstaperseille pahasti tunteisiin. Kiva! Mukavaa iltaa sinne teillekin.
Olen persujen paskapuheiden myötä päättänyt siirtyä demareihin. Persut ovat kyllä tehneet kaiken kaikkiaan aivan mainion vaalikampanjatyön demareiden hyväksi.
Ei se paska kullaksi muutu vaikka demareihin siirrytkin. Sutta pakoon ja karhu vastassa.
Ensi keväänä äänestän demareita. Niilltä ei tarvitse kuunnella ympäri vuoden tuommoista vwitun passkaaa. Haluan armahtaa korviani.
Odotan kovasti demari hallitusta että pääsee soittamaan joka päivä suuta niille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti persut, nyt tiedän ketä äänestän: Nasimaa. Olen joskus ennenkin häntä äänestänyt, mutta ilman maalitustanne tuskin olisin häntä nyt valinnut, demaria kyllä.
Toivottavasti pääset ammattiavun piiriin.
Sinua ammattiapu ei enää valitettavasti pysty auttamaan.-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natsima ei ole suomalainen.
Natsima?
Persu luuli olevansa aivan mahdottoman nokkela yhdistämällä Nasiman kansallissosialismiin moisella muka-nasevalla sutkautuksella. Luultavasti Pietarista tuokin, siellähän niillä on vieläkin jokin outo fiksaatio nassesetiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin loukkaa, että tavallisen suomalaisen puolta ei demari-vasemmisto enää välitä pitää. Äänestän sitten persuja. Niille ääneni kelpaa eikä haukuta ras is tiksi.
Jännä, mua ei ole koskaan haukuttu rasistiksi, kun olen käyttäytynyt normaalilla ja järkevällä tavalla. Ei ole haukuttu, vaikka olisin ilmaissut hyvin perusteltuja maahanmuuttokriittisiä näkokulmia asiallista kieltä käyttäen.
Jännä miten sulta on mennyt ohi, että se haukkui kaikkia suomalaisia rasisteiksi. Sinuakin. Minua se loukkasi. Olen ollut demareiden äänestäjä kuitenkin.
Niinpä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jotka eivät äänestä persuja ovat pettureita, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä vainon uhria pitää puolustaa. Joten ääni Nasimalle.
Mitähän persut ajattelivat tehdä sille, että suomalaiset äänstävät Nasimaa seuraavissa vaaleissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jotka eivät äänestä persuja ovat pettureita, niinkö?
Tietysti. Et ole Suomen asialla jollet äänestä yksisilmäisen rassissmin ja vihapolitiikan puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nämä palstapersut - yhdessä hallituksen kanssa - tekevöt vaalityötä juuro SDP:n hyväksi. Tuntuu että varsinkin naispoliitikot ja etenkin mm-taustaiset menee palstaperseille pahasti tunteisiin. Kiva! Mukavaa iltaa sinne teillekin.
Olen persujen paskapuheiden myötä päättänyt siirtyä demareihin. Persut ovat kyllä tehneet kaiken kaikkiaan aivan mainion vaalikampanjatyön demareiden hyväksi.
Ei se paska kullaksi muutu vaikka demareihin siirrytkin. Sutta pakoon ja karhu vastassa.
Ensi keväänä äänestän demareita. Niilltä ei tarvitse kuunnella ympäri vuoden tuommoista vwitun passkaaa. Haluan armahtaa korviani.
Odotan kovasti demari hallitusta että pääsee soittamaan joka päivä suuta niille.
Päivystät siis heidän työpaikallaan 24/7, ok.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on muslimi ja afgaani, niin on rasismia sanoa se ääneen? Tätä en tässä tarinassa ymmärrä mitenkään, tuo on puhdas fakta eikä katoa sillä, että syyttää muita asian esilletuomisesta.
Eli rasistista persuja voi sanoa ääneen rasistiseksi persuksi eikä siinä ole mitään rasismia?
Koko identiteetti perustuu naiseuteen ja pakolaisuuteen. Eikä käy edes kotimaassaan?
Ajatteliko persut oikeasti kytkeä koko eduskuntavaali teemansa Nasiman ympärille? Niinkö heikosti teillä todellakin menee?
Kun lähtee 5-vuotiaana ja pääsee Suomeen 8-vuotiaana, niin voi vain miettiä miksi tänne ja mitä matkalla tapahtui. Eikö matkalla ollut yhtään turvallista maata?
Persuilla on paha mieli kun Nasima kerää äänet ja persuille jää vain kiilusilmäinen öyhötys.
Vierailija kirjoitti:
Breivik on kansallissankari. Jos joku teidän lemmikeistä koskee mun lapsiin kostan sen teille demarit minecraftissa.
Entä jos Rydman koskee sun lapsiin?
Vierailija kirjoitti:
Natsima ei ole suomalainen.
Rantasen pitäisi olla, mutta venäläisiä tuntuu silti haalivan. Miksi?
Itärajan yli tuli vuoden aikana 1 300 t***paikanhakijaa - nyt kukaan Suomessa ei tiedä, missä osa heistä on
https://yle.fi/a/74-20107507
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt pitää antaa ääni joko Diarralle tai Razmyarille.