Nasima, kansanedustaja.
Jaksan aina yllättyä siitä - vaikka ei pitäisi - kuinka häpeilemättä ja röyhkeästi hän on Suomea ja suomalaisia vastaan.
Kommentit (353)
Vierailija kirjoitti:
Nasima on mennyt suomalaisten konsupersumiesten tunteisiin, ja syvälle. Se kertoo hyvää. Ääni Nasimalle seuraavissa vaaleissa 👍!
Niinpä. Saa valita persumiesten tai muusumiesten välillä. Muusunainen heiluu siinä vain houkutuslintuna. Onnea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas puutarhatontun kokoiset bensaletkupersut yrittävät nujertaa naista täällä 😂
Pituuteni on 195cm. Olen thai-nyrkkeilyn suomenmestari ja persujen kannattaja. Taistelen demarien hulluutta vastaan ja suojelen kaikkia naisia.
Suojelet siis myös Nasimaa rasistien vihalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Razmyarin äidinkieli on dari.
tämäki vielä
Minun toinen äidinkieleni on ei-eurooppalainen kieli ja nuorena puhuin sitä paremmin kuin suomea. Lisäksi ko. kieltä puhuva vanhempani ei myöskään ole kristitty, vaan toisen uskontokunnan edustaja. Silti olen kelvannut reserviupseerikouluun, suorittamaan kaksi maisterin tutkintoa suomeksi ja nyt tekemään väitöskirjaa. Väärin kai joku on sitten päättänyt, kun on minut kelpuuttanut.
Et ole koskaan aito suomalainen. Huomaan se menee sinulle tunteisiin. Ja aiheuttaa katkeruutta.
Suomi alkuperäiskansalle Saamelaisille .Persut palautettava Baikalille. Tai Anon naapureiksi.
Joku aloitti tällaisen parjausketjun johon itse näyttää aktiivisesti kirjoittelevan. Mihin lie päähänsä iskenyt? Tällaista en huomannut Razmyarin toimiessa Helsingin apulaispormestarina, mutta kai lähestyvät vaalit aiheuttavat aina levotonta liikehdintää.
2017
Nasima Razmyar ja hänen isänsä Daoud keskustelevat kotikielellään darilla, välillä keskustelu lainehtii englanniksi. Nasima tulkkaa daria suomeksi, jota isäkin osaa jonkin verran – perhe on asunut Suomessa jo yli kaksikymmentä vuotta.
melko heikko kielipää isällään?
Jos joku on muslimi ja afgaani, niin on rasismia sanoa se ääneen? Tätä en tässä tarinassa ymmärrä mitenkään, tuo on puhdas fakta eikä katoa sillä, että syyttää muita asian esilletuomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Akoilla huonot saumat muutenkaan missään mutta Lindman nostettu gallup ykköseksi,puhumaton pää.Mistä tämä hulluus voisi johtua? Ihmiset todella tyhmiä? Gallupit tekaisuja? Pikkutyttöjen äänillä? Muslimien äänillä?
IT. Kettääkö. Persua. IT kettääkö. Kannat tu s 5%. .It ke ttääkö
Vierailija kirjoitti:
Akoilla huonot saumat muutenkaan missään mutta Lindman nostettu gallup ykköseksi,puhumaton pää.Mistä tämä hulluus voisi johtua? Ihmiset todella tyhmiä? Gallupit tekaisuja? Pikkutyttöjen äänillä? Muslimien äänillä?
Suomen kielen taitosi on todella huono.
Median äänillä se demari vikisee.Arvaas mitä puoluetta ne on?Sehän on epätervettä uskoa mediaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa pintaväri katukuvassa tummumaan lisää kun Näzimä ja Antti pääsevät päättämään
Persujen vahti vuorolla on rajalla liikennettä riittänyt.
Eikös itäraja ainakin ole kiinni? Haaparannan suuntaan on kyllä auki, myös vr kuskaa nykyään sinne porukkaa.
Juu mutku Täällä. On. neu.vos to Kar. Jalan. SOS su
Kyllä Mari hoitaa.
Persujen FSB ystäviä maa pullollaan.
Kiitti persut, nyt tiedän ketä äänestän: Nasimaa. Olen joskus ennenkin häntä äänestänyt, mutta ilman maalitustanne tuskin olisin häntä nyt valinnut, demaria kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa pintaväri katukuvassa tummumaan lisää kun Näzimä ja Antti pääsevät päättämään
Persujen vahti vuorolla on rajalla liikennettä riittänyt.
Eikös itäraja ainakin ole kiinni? Haaparannan suuntaan on kyllä auki, myös vr kuskaa nykyään sinne porukkaa.
Juu mutku Täällä. On. neu.vos to Kar. Jalan. SOS su
Kyllä Mari hoitaa.
Persujen FSB ystäviä maa pullollaan.
Mitä tekee P. ERsuje. N. S u. P o. No. Ei tietenkään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kiitti persut, nyt tiedän ketä äänestän: Nasimaa. Olen joskus ennenkin häntä äänestänyt, mutta ilman maalitustanne tuskin olisin häntä nyt valinnut, demaria kyllä.
Toivottavasti pääset ammattiavun piiriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen kielen taitosi on todella huono.
Niinhän se noilla Pietarin asukkailla on.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Luulen, että meitä on aika monta 🙂.
Vierailija kirjoitti:
natsima,afgaani,punikki,muslimi.ei ole suomalaisten edustaja.päinvastoin edistää suomaisten kurjuutta kaikin tavoin.
Onko vanne tiukalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Luulen, että meitä on aika monta 🙂.
Persut tekee demareille juuri nyt hyvää vaalityötä. Kiitos kovasti!
Vierailija kirjoitti:
natsima,afgaani,punikki,muslimi.ei ole suomalaisten edustaja.päinvastoin edistää suomaisten kurjuutta kaikin tavoin.
Kertaa suomen kielioppi.
Öööö runkatkaa pojat runkatkaa lisää lisää. Aahhh
Kyllä Mari hoitaa.