Ystävä on teenjuoja muttei ymmärrä hyvän teen päällen
Juo teetä aina myös meillä. Itse juon kahvia ja teetä, mutta vain kunnollista. Ostan teen erikoisliikkeitä, lähinnä teehuoneesta. Kaveri ei vaan huomaa eroa, laitanko Liptonia, Pukkaa vai isolehtistä käsin poimittua ja rullattua ensimmäisen sadon nepalilaista temppelialueella kasvatettua vuoristoteetä. Tiikerin päiväuni on hänelle jo luxusta.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Hmm, itsekin olen teenjuoja, mutta en oikeastaan tykkää monista erikoisteistä. Ensinnäkin, en juo teetä ilman maitoa. En juo vihreää teetä enkä yrttihaudukkeita. Eka on kitkerää ja pahaa, ja viimemainitut maistuu haudutetulta ruohonleikkuujätteeltä. Myös ne Pukkat. Joten mulle semmoista perusteetä tai korkeintaan Earl Greytä kiitos, laitan sekaan puoli kuppia maitoa kitkeryyden taittamiseen sitten.
Noilla yrttihaudukkeilla ei ole mitään tekemistä teen kanssa. Pukat sun muut sörsselit.
Oikeastaan tämä aihe on liian ylevä tänne. Teehuoneen tuoksussa tavataan!
Vierailija kirjoitti:
ASMR-pyyntönä esitän, voisitko vielä kuvailla erilaisia teelaatuja, mitä ostat. Teet sen niin hyvin!
Vauva foorumi ei tue teeliikkeen tai teeliikkeiden ylläpitäjiä, joten sivuanne ei voida näyttää
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan tämä aihe on liian ylevä tänne. Teehuoneen tuoksussa tavataan!
En tiedä, eikä minua kiinnosta sivuanne jota ei voida näyttää
Omaa pelkoa perääntyvät paskiaiset, te pelkäätte itteänne ja omaa paskaa, ette absoluuttista pelkoa koska te olette pelko itse
Vierailija kirjoitti:
Hmm, itsekin olen teenjuoja, mutta en oikeastaan tykkää monista erikoisteistä. Ensinnäkin, en juo teetä ilman maitoa. En juo vihreää teetä enkä yrttihaudukkeita. Eka on kitkerää ja pahaa, ja viimemainitut maistuu haudutetulta ruohonleikkuujätteeltä. Myös ne Pukkat. Joten mulle semmoista perusteetä tai korkeintaan Earl Greytä kiitos, laitan sekaan puoli kuppia maitoa kitkeryyden taittamiseen sitten.
Vihreä tee muuttuu kitkeräksi liian kuumasta vedestä ja pitkästä haudutusajasta.
Kyllä ole hassu. Uskotko tosiaan että sinulla on kaapissasi jotain ”TEMPPELIALUEELTA KÄSINPOIMITTUA” teetä. Anna mun kestää, miten ihminen voi olla noin höynäytettävissä😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tee on parempaa kuin seksi
Ihmiset jotka eivät tiedä, eikä heitä kiinnosta niin he yrittävät sekoittaa asioita
En tuomitse mutta olen nähnyt tätä paljon, jos liikaakin
Sinähän olet ihan tyypillinen hipsteri. Kukaan muu ei tiedä mistään mitään kuin minä kun minä ja kaltaiseni hipsterit ollaan ainoita jotka ymmärtää hyvän päälle
mikä teessä pistää pierettään ? maito on hylaa
Halpa teekin on aina paremman makuista kuin halpa kahvi.
No kaikki eivät ole ns. supermaistajia. Todella moni ei erota esim. sitäkään, onko lasissa Coca-Colaa tai jotain muuta kolajuomaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ole hassu. Uskotko tosiaan että sinulla on kaapissasi jotain ”TEMPPELIALUEELTA KÄSINPOIMITTUA” teetä. Anna mun kestää, miten ihminen voi olla noin höynäytettävissä😂😂😂
Luoteis-aasialaiset eli kiinalaiset lähettävät parhaimpia eriä varastoista suomeen!
Tee ei ole tehnyt sinulle yhtään mitään miksi morkkaat teetä?
Englantilaiset tekisivät luultavasti varaston vaihdon suomaisten ostamilla teillä jos siihen olisi mahdollisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreä tee muuttuu kitkeräksi liian kuumasta vedestä ja pitkästä haudutusajasta.
Ja siitä huolimatta vaikka tekisi kaiken by the book, vihreä teemaistuu ruoholle. Se on vihreän teen luonne, osa makukokonaisuutta.
Minä pidän enemmän valkoisesta teestä.
Vierailija kirjoitti:
Siis parasta teetähän on juuri Earl Grey, tai käy myös joku English Breakfast, tai Prince of Wales. Ja siihen vähän maitoa ja pari tippaa sitruunaa. Niin Brititkin juo teensä ja se ei silloin voi olla väärin.
Intiassa ei saa viedä maasta ulos parhaita teelaatuja.
Tee on hyvää silloin kun se maistuu sitä nauttivan suussa hyvältä. Makuasioista on aivan turha lähteä hifistelemään tai arvostelemaan, koska meillä on jokaiselle yksillöllinen makuaisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika on teen keittäjässä jos makueroa ei huomaa. Taidat tehdä kaikki kiehuvaan veteen.
Temppelitee tehdään 90 asteeseen veteen, 3 min.
Mitä on "temppelitee"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siitä huolimatta vaikka tekisi kaiken by the book, vihreä teemaistuu ruoholle. Se on vihreän teen luonne, osa makukokonaisuutta.
Minä pidän enemmän valkoisesta teestä.
Itse päädyn lopulta aina keltaiseen teehen. Mikä siinäkin on, mutta sen miellyttävä maku kiehtoo. Kuin vanhan ystävän unohtunut kaulaliina.
Teenjuojat ja Teen juojat. Asenne ratkaisee.