Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä on teenjuoja muttei ymmärrä hyvän teen päällen

Vierailija
05.08.2026 |

Juo teetä aina myös meillä. Itse juon kahvia ja teetä, mutta vain kunnollista. Ostan teen erikoisliikkeitä, lähinnä teehuoneesta. Kaveri ei vaan huomaa eroa, laitanko Liptonia, Pukkaa vai isolehtistä käsin poimittua ja rullattua ensimmäisen sadon nepalilaista temppelialueella kasvatettua vuoristoteetä. Tiikerin päiväuni on hänelle jo luxusta.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuuuh

Vierailija
2/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on teen keittäjässä jos makueroa ei huomaa. Taidat tehdä kaikki kiehuvaan veteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tee on parempaa kuin seksi

Vierailija
4/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tuo sun kaveri. Juon enimmäkseen teetä, mutta musta ei vain koskaan tullut haudukkeiden kuluttaja. Pidän mustasta teestä jossa on sitruunaa, tai sitten mistä tahansa valkoisesta/vihreästä teestä. En jaksa haudutella, vaikka onhan ne laatuteet paremman makuisia. Kulutan varmaan 1,5litraa teetä päivässä, joka kuppia ei ehdi seremoniallisesti juomaan.

Vierailija
5/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin minäkään huomaisin suurta eroa. 

Vierailija
6/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika on teen keittäjässä jos makueroa ei huomaa. Taidat tehdä kaikki kiehuvaan veteen.

Temppelitee tehdään 90 asteeseen veteen, 3 min.

Vierailija
7/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣 Temppelialueella kasvatettua! Se vasta on luomua jos mikä! Ja hinta sen mukaista. Astiat pitää olla hienot ja: varmasti sulla ne onkin.

Vierailija
8/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin minäkään huomaisin suurta eroa. 

On ikävää saada lahjaksi maustettua teetä, kun itse pitää tavallisesta mustasta teestä. Earl Grey ja lukuisat maustetut teetyypit esimerkiksi.

Vierailija
9/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lipton yellow label on puerh teetä

Eri teepussit edustavat eri teetä

Tykkään pussiteestä missä ei ole essansseja

En ostele pahemmin pussiteetä, juon irtolehti teetä

Mutta joo suomalaisilla on jotain päässä vikana kun ne eivät tahdo erottaa eri laatuja tai edes keskittyä yhteen laatuun

Vierailija
10/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei vaan erota makuja. Juohan suurin osa juhla mokkaakin

Vierailija
11/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ASMR-pyyntönä esitän, voisitko vielä kuvailla erilaisia teelaatuja, mitä ostat. Teet sen niin hyvin!

Vierailija
12/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan hyvä, säästyy aloittajalla kalliit erikoisteet omaan käyttöön.

Vierailija
13/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunteleeko väärää musiikkiakin tai katselee vääriä elokuviakin, aika huono kaveri kun ei pidä samoista asioista

Vierailija
14/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä mutta minua kiinnostaa, uskon että voin tietää teelaaduista vaikka en tiedä

Vierailija
15/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykkää "viiniasiantuntijoiden" korkealle rankkaamista viineistä. Jokaisella on oma makunsa.

Vierailija
16/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on vaan hyvä, säästyy aloittajalla kalliit erikoisteet omaan käyttöön.

🤣

Vierailija
17/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, itsekin olen teenjuoja, mutta en oikeastaan tykkää monista erikoisteistä. Ensinnäkin, en juo teetä ilman maitoa. En juo vihreää teetä enkä yrttihaudukkeita. Eka on kitkerää ja pahaa, ja viimemainitut maistuu haudutetulta ruohonleikkuujätteeltä. Myös ne Pukkat. Joten mulle semmoista perusteetä tai korkeintaan Earl Greytä kiitos, laitan sekaan puoli kuppia maitoa kitkeryyden taittamiseen sitten.

Vierailija
18/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tykkää "viiniasiantuntijoiden" korkealle rankkaamista viineistä. Jokaisella on oma makunsa.

Viininjuonti on rankkaa, teenjuonti on ranking

Vierailija
19/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen hifistelijät... Ihmisten parhaimmistoa...

Vierailija
20/52 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, itsekin olen teenjuoja, mutta en oikeastaan tykkää monista erikoisteistä. Ensinnäkin, en juo teetä ilman maitoa. En juo vihreää teetä enkä yrttihaudukkeita. Eka on kitkerää ja pahaa, ja viimemainitut maistuu haudutetulta ruohonleikkuujätteeltä. Myös ne Pukkat. Joten mulle semmoista perusteetä tai korkeintaan Earl Greytä kiitos, laitan sekaan puoli kuppia maitoa kitkeryyden taittamiseen sitten.

Lämpimien haudukkeiden juonti ei ole teenjuontia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan