Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mitä täytyy tapahtua, että haluaisit lapsen?

Vierailija
05.08.2026 |

Kerro. Meiltä loppuu pian suomalaiset lapset!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kehoon pitäisi siirtää lapsia haluavan henkilön aivot. Toki sitten voi keskustella siitä, olenko se enää minä silloin.

Mut joo, klassikkoprovohan tämä taas.

Vierailija
2/9 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehityksen on mentävä niin paljon eteenpäin, että voin saada lapsen olematta raskaana ja synnyttämättä sitä itse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, miksi koet tämän asian niin tärkeäksi että teet samankaltaisia aloituksia useamman kerran viikossa?

Vierailija
4/9 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmmh, naisten kokeman väkivallan Suomessa on loputtava ennen kuin haluan tutustua miehiin, toiseksi maa. hanmuuton on myös loputtava ja kaikki rikolliset pois maasta, kolmanneksi haluan lisää palkkaa.

Vierailija
5/9 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehityksen on mentävä niin paljon eteenpäin, että voin saada lapsen olematta raskaana ja synnyttämättä sitä itse. 

Juu, lapsen voi kasvattaa laboratoriossa, kun on valmis, voin hakea ja huolehtia.

Vierailija
6/9 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiehen pitää suostua.

Vierailija
7/9 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pari muutaman miltsiä palkkioksi.

Vierailija
8/9 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset luovat elämää, ovat siis käytännössä jotain jumalallisia olentoja, joten kohtelun tulisi olla sitä luokkaa ja naisvihan loputtava.

Vierailija
9/9 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täytyisi mahdollisuus olla isä. Enkä todellakaan tarkoita mitään nykypäivän modernia isää, vaan sellaista old school faijaa. Joku muu synnyttää, imettää ja hoitaa kaikki lapseen liittyvät velvollisuudet ja itse leikin sen kanssa silloin tällöin pikkuhönössä ja otan mukaan kalareissulle kun on tarpeeksi vanha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi