Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

50 vuotiaat ja yli - Mitä nykyajan ilmiötä et ymmärrä?

Vierailija
05.08.2026 |

Mä en ymmärrä sitä, että alastonkuvia tai sukuelinkuvia lähetellään tuntemattomille tai tutuillekaan. Siis että otat valokuvan omasta haarovälistä ja lähetät sen jollekin puolitutulle, deitille tms?! Miksi?!

Mä en kehtaisi ottaa omasta pimperostani kuvia ja lähettää niitä edes omalle miesystävälleni! Paitsi että se tuntuisi todella oudolta ja mauttomalta, niin tämän ikäisenä olen tietoinen, että ihanin ja hullaannuttavinkin romanssi saattaa loppua hyvin ikävissä merkeissä ja minusta olisi kauhea ajatus, että exällä olisi tuollaisia kuvia minusta tai että hän kostonhimoisena vaikka näyttäisi tai lähettäisi noita kuvia muille...

Kommentit (1291)

Vierailija
1281/1291 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistellaan vaikkapa jos huomenna sataa vettä tai ylihuomenna on pakkasta -15. Miten ihmisen muisti on niin lyhyt? Milloin eri sääilmiöistä tuli jotakin pöyristyttävää? Säät ovat vaihdelleet vuosituhansien ajan. En viittaa ilmastonmuutokseen vaan perussäiden vaihteluun.

Vierailija
1282/1291 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- OnlyFans

- Teinien hajuveden käyttö

- TikTokin ym. somen selaaminen useita tunteja päivässä

- Tubettajat ja influensserit. Ja niitä "seurataan", miks niitä seurataan? Eikö oo omaa elämää

- Liikunnan puute ihmisillä, porukka ihan apaattisena kuin zombiet

Samaa mieltä, paitsi että oli meidän aikoihin hajuvesibuumi kun oltiin teinenä. Ne oli laivalta ostettuja paljon tujumpia haisupommeja kuin nykyiset, mutta toki niiden raaka-aineet oli aidoista kukista ja mausteista, eikä synteettisiä kuten suurin osa tänä päivänä ja sen takia ne aiheuttaa monille oireita.

Tuo zombiemaisuus johtuu siitä kun kaikille jaellaan masennuslääkkeitä kuin karkkia. Jokaiseen vaivaan, ja niin moneen mihin masennuslääkkeet ei edes ylipäätään toimi, kuten ahdistuneisuus- tai paniikkihäiriöpotilaalle. Heille aivan väärä lääke.

Töissä oli joskus hetkellisesti niin monta rautaa tulessa, että se vähän kuormitti. Mainitsin tästä työterveyslääkärille, kun kyseli yleistietoja jonkin flunssasaikkukäynnin yhteydessä. Reaktiona tähän oli heti kirjoittamassa minulle masennuslääkkeitä. Kieltäydyin jyrkästi, samalla miettien, että jopas nyt on mennyt Ameriikan-meiningiksi, kun näin köykäisesti tyrkytetään nappeja. Tästä on nyt jo 10 vuotta.

Luonteenlaadultani olen hyvin tasainen ”asiat asioina” -ihminen, enkä stressaa erityisen helposti. Missään erityisessä ”mielentilassa” olen ollut hetken aikaa lähinnä lähiomaisen parantumattoman sairastumisen ja kuoleman yhteydessä ja kerran orastaneen hyvän ihmis- ja parisuhteen kariuduttua omaan virheeseeni (kyseessä ei ollut pettäminen). Tuntui kovin väärältä, että puolihuolimaton heitto avaa heti ovet pillerimömmömaailmaan ikään kuin sillä asia edes korjattaisiin. Oikein hätkähdin ehdotusta.

Mä olen huomannut saman asian. Kerran itkin työterveydessä kun töissä oli todella rankkaa. Lääkäri, nuori nainen joka ei ollut koskaan aiemmin tavannut tai hoitanut minua, diagnosoi 15minuutin tapaamisen perusteella minulla keskivaikean masennuksen ja määräsi masennuslääkkeet.

Googlettelin masennuslääkkeiden sivuvaikutuksia ja tulin niiden löydöstään perusteella siihen tulokseen etten todellakaan ala syödä niitä.

Ihan järkyttävää! Työterveydessä masennusdiagnoosia jaellaan samaan tahtiin kun liittymämyyjät lakupatukoita kauppakeskuksissa….

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1283/1291 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä  minä.... "etsin itseäni", " matkasin itseeni löysin itseni"....  eli oma napa tärkein napa. Ja mieluiten niin, että oman navan omistaja elää korkotuloilla tai joku muu maksaa  " tyhmää tehdä töitä jollekulle muulle, joka riistää", "raha poikimaan". Ja naidxan  kuin viimeistä päivää kenen/keiden kanssa tahansa niin kuin se olisi ihmisen ykkösprioriteetti ja esitellään somessa ja lehdissä mitä ja kuinka ja miltä tuntui. Sellaista hyvinvoinnin pahoinvointia, kun oikeita ongelmia ei ole.

Vierailija
1284/1291 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten joka toinen ihminen on loppuun palanut töistä ja se kaikki pitää kertoa someen. Niinkun ihan oikeasti. Mulla on ollut topissa muutama nuori ja heistä selvisi että hekin ovat kerran jo ”palaneet loppuun” kyseessä siis 20v nuoria. Ja sitten ihmettelivät kun en palkannut vakkariksi. 

Vierailija
1285/1291 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskat kolmekymppiset työelämässä! 

Kaikki pyörii vain ja ainoastaan sen oman voinnin ympärillä, kotiin jäädään milloin mistäkin syystä ja esimiehiä kritisoidaan kovaa niin sanotusti tavallisesta johtajuudesta.

En rehellisesti ymmärrä miten hiljattain äidiksi tullut entinen kollega, 35v, tulee pärjäämään, kun sitä omaa aikaa ei enää samalla tavalla ole ja jaksu työelämässä oli minimitasoa… mutta huh, onneksi nyt vanhempainlomalla ja toivottavasti mahdollisimman pitkään!

Vierailija
1286/1291 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvaa valittamista. Ihan kaikesta. Ja kaiken kuvaamista someen. Välillä mietin, että mitähän tapahtuisi jos me yli 50-v alettais käveleen kamera tanassa. Saataia varmaan valittamisen aihetta! Huumori tuntuu usein puuttuvan kokonaan.

Vierailija
1287/1291 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiktok ja muut lyhytvideot. Katson kyllä Youtubesta videoita, mutta en niitä lyhyitä pätkiä. Ovst raivostuttavia. 

Vierailija
1288/1291 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räppi jota usein sekoitetaan musiikiksi.

Vierailija
1289/1291 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woke.

Vierailija
1290/1291 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jatkuvasti kaikesta loukkaantujat. Ja kun viisi vuotta sitten joku kopeloi titsuja niin nyt tehdään siitä pitkän mietinnän jälkeen rikosilmoitus. Yli menee myös Susannan bangbussit ja siihen liittyvät jutut ja ihailu. Intiimiasiat ovat sellaisia, joista ei puhuta missään ukkolalähetyksissä eikä aamutvssä Tiktokin juoppoörveltäjät ja muut hullut. Hävettäis olla samaa sukua. Laiskat ihmiset, jotka räplää kännykkää töissä ja kaikilla oleva ADHD kun ei malteta pysähtyä ja olla ihmisiksi. Tässä muutama esimerkki ja mummot on kyl pahapäisiä rumasuisia ja ilkeitä nuoria kauniita naisia kohtaan, jos he ovat julkisuudessa ihan kivoissa jutuissa. 

Vierailija
1291/1291 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miesten vihaa naisia kohtaan. Mitä vanhempi mies, sitä vihaisempi.