Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

50 vuotiaat ja yli - Mitä nykyajan ilmiötä et ymmärrä?

Vierailija
05.08.2026 |

Mä en ymmärrä sitä, että alastonkuvia tai sukuelinkuvia lähetellään tuntemattomille tai tutuillekaan. Siis että otat valokuvan omasta haarovälistä ja lähetät sen jollekin puolitutulle, deitille tms?! Miksi?!

Mä en kehtaisi ottaa omasta pimperostani kuvia ja lähettää niitä edes omalle miesystävälleni! Paitsi että se tuntuisi todella oudolta ja mauttomalta, niin tämän ikäisenä olen tietoinen, että ihanin ja hullaannuttavinkin romanssi saattaa loppua hyvin ikävissä merkeissä ja minusta olisi kauhea ajatus, että exällä olisi tuollaisia kuvia minusta tai että hän kostonhimoisena vaikka näyttäisi tai lähettäisi noita kuvia muille...

Kommentit (1245)

Vierailija
1241/1244 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitää olla niin täydellinen koko ajan. Aivanko se jotaki kiinnostais. Ollaan semmosia kuin ollaan.

Vierailija
1242/1244 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyky ajan rap musiikkia, Ibe, Turisti, Cledos, Korrelon jne. Jotenkin tämmöistä pehmoilua nykynuorilla, ei mitään särmää eikä vaaran tuntua näissä, eikä aitoutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1244 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria jotka pukeutuvat vaikka karhuksi tai kissaksi ja identifioituvat olevansa eläimiä. Sitten tämmöistä kai pidetään normaalina. Aivan s..tanan naurettavaa. 

Vierailija
1244/1244 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä, et juurikaan kukaan ei viitsi taluttaa polkupyöräänsä suojatien yli, ja muutakaan ajokkia. Itse talutan aina oman skuuttini. Joka ikinen kerta ! Ja luulevatko he, että heillä on erumeno- oikeus aina ? Etteivät piittaa mitään muusta liikenteestä. Kylläpäs hävettää, kuulkaas ! Ja myös, että miksi ihmeessä pitää huudattaa kaikkea mahdollista joka paikassa, missä on muitakin ihmisiä ? Niin radiota autossaan, kuin puhelinta yms älylaitetta, kun katsotte jotakin ohjelmaa, johon saa jopa tekstin ? Ettekös tajua, että se meteli häiritsee ? On olemassa sellainen asia, kuin KUULOKKEET. Olettekos kukaan kuulleet ja/tai nähneet sellaisia ? Mun puhelin ja tabletti on aina 100 % äänettömällä. Lähes kaikkeen, mitä katson, saa tekstin. Tämä ongelma on kaiken ikäisillä sama. Sitä en ymmärrä ! Jos on huono kuulo, ei tarvitse laittaa mitään laitetta/TV:tä todella kovalle, että muut kuulevat sen usean metrin päähän. Ja jopa ulos asunnosta, vaikka ulko-ovi on kiinni ja lukossa. Sellainen on todella noloa ! Siksi on myös keksitty kuulokojeet. Niitä ei ole häpeä käyttää ! 

Tämä. Nyt muutaman kuukauden fillaroinu ja joka kerta autoilija antaa tietä sillon ku autoilijalla etuajo oikeus. Siinähän sitten molemmat hölmön näköisinä odotellaan, kun en oo menossa ennen autoilijaa.

2000-luvulla (pääosin EU:n vaatimusten takia) rangaistuksia on kovennettu liikenneasioissa, ajokiellot ja sakkomäärät on nousseet ja paljon. Autoilija kuitenkin aina on syyllinen vähintään sen verran että saa sakkoja liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, autoilijoilta edellytetään miltei meedion kykyjä.

Vierailija
1245/1244 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallituksen vihaa omaa kansaa kohtaan.