Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50 vuotiaat ja yli - Mitä nykyajan ilmiötä et ymmärrä?

Vierailija
05.08.2026 |

Mä en ymmärrä sitä, että alastonkuvia tai sukuelinkuvia lähetellään tuntemattomille tai tutuillekaan. Siis että otat valokuvan omasta haarovälistä ja lähetät sen jollekin puolitutulle, deitille tms?! Miksi?!

Mä en kehtaisi ottaa omasta pimperostani kuvia ja lähettää niitä edes omalle miesystävälleni! Paitsi että se tuntuisi todella oudolta ja mauttomalta, niin tämän ikäisenä olen tietoinen, että ihanin ja hullaannuttavinkin romanssi saattaa loppua hyvin ikävissä merkeissä ja minusta olisi kauhea ajatus, että exällä olisi tuollaisia kuvia minusta tai että hän kostonhimoisena vaikka näyttäisi tai lähettäisi noita kuvia muille...

Kommentit (1123)

Vierailija
1121/1123 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 60v ja en ymmärrä tämän ajan taloudenhoitoa. Itse kävin ns talouskoulun parikymppisenä, jossa opeteltiin kotitaloutta, ruuanlaitto, siivous pyykit, lastenhoitoa ym. ja toteutin tätä oppia kun sain oman perheen, lapset ym.  Nykyään katselen oman pojan perhettä, vanhemmat on työssä käyviä, ja tietty ymmärrän että se vie nykyään enemmän voimia kun itse kuljin töissä kun omat lapset oli pieniä.. Mutta ei mitään resurssia näytä olevan kotiasioihin. Asunto on pommin jäljiltä, tavarat pitkin lattioita ja, siellä seikkailee kirssat ja koirat sotkemassa. Joo en ymmärrä----

Kotonahan nuo taidot opitaan. Oman poikasi? Eli mitään et opettanut ja ohjeistanut kotitöistä omalle lapsellesi. 

Vierailija
1122/1123 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo yli 60-v enkä oikein ymmärrä somea. Enkä sitä kuinka moni haluaa jo aivan nuorena yrittää some-maailmassa ns. lyödä läpi ja kerätä seuraajia milloin milläkin asialla. Esim meikkivideot tai muuten vaan jutusteluvideot. Sitten niihin ympätään houkutuksia osta sitä osta tätä ja saat alennuksen kun käytät ostaessa nimeäni.  Kaikkea yritetään myydä koko ajan.  Ei oikein ole kestävän kehityksen mukaista. Toivottavasti myös opiskelevat itselleen ammatin ja sivistystä. 

Nuo some tavaran/palvelun tyrkyttäjät ovat kuin entisaikojen ovelta ovelle myyjiä. Onpa hieno "ammatti" nykyajan nuorilla. 

Kaiken lisäksi nuo typerät kännykällä kuvatut videot saavat ällö-reaktion aikaan. Aina se sama klooninaama ja kuvakulma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1123 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankkahuuliposeerauksia pää kallellaan

Ja per seen esittelyä ryppyreikä housuissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi