Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50 vuotiaat ja yli - Mitä nykyajan ilmiötä et ymmärrä?

Vierailija
05.08.2026 |

Mä en ymmärrä sitä, että alastonkuvia tai sukuelinkuvia lähetellään tuntemattomille tai tutuillekaan. Siis että otat valokuvan omasta haarovälistä ja lähetät sen jollekin puolitutulle, deitille tms?! Miksi?!

Mä en kehtaisi ottaa omasta pimperostani kuvia ja lähettää niitä edes omalle miesystävälleni! Paitsi että se tuntuisi todella oudolta ja mauttomalta, niin tämän ikäisenä olen tietoinen, että ihanin ja hullaannuttavinkin romanssi saattaa loppua hyvin ikävissä merkeissä ja minusta olisi kauhea ajatus, että exällä olisi tuollaisia kuvia minusta tai että hän kostonhimoisena vaikka näyttäisi tai lähettäisi noita kuvia muille...

Kommentit (884)

Vierailija
881/884 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasismia ei ole se, että vastustaa maahanmuuttoa eikä halua asua kehitysmaalaisen naapurina. 

Emme enää anna vasemmiston määritellä sanojen merkityksiä. Rasismia on sellainen käytös, josta saa tuomion oikeudessa. Kaikki muu syyttely on mustamaalausta ja rangaistavaa.

Se, että nahkapääpersut yrittävät epätoivoisesti määritellä rasismia ja vihapuhetta itselleen suotuisampaan suuntaan.

Vierailija
882/884 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitä, että ei osata kirjoittaa oikein. Ei siis "50 vuotiaat", vaan "50-vuotiaat".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/884 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä persuilu on nykyajassa ahdistava ilmiö. 

Vierailija
884/884 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka väkivalta. Ennenvanhaan maassa makaavaa ei enää kuritettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi