50 vuotiaat ja yli - Mitä nykyajan ilmiötä et ymmärrä?
Mä en ymmärrä sitä, että alastonkuvia tai sukuelinkuvia lähetellään tuntemattomille tai tutuillekaan. Siis että otat valokuvan omasta haarovälistä ja lähetät sen jollekin puolitutulle, deitille tms?! Miksi?!
Mä en kehtaisi ottaa omasta pimperostani kuvia ja lähettää niitä edes omalle miesystävälleni! Paitsi että se tuntuisi todella oudolta ja mauttomalta, niin tämän ikäisenä olen tietoinen, että ihanin ja hullaannuttavinkin romanssi saattaa loppua hyvin ikävissä merkeissä ja minusta olisi kauhea ajatus, että exällä olisi tuollaisia kuvia minusta tai että hän kostonhimoisena vaikka näyttäisi tai lähettäisi noita kuvia muille...
Kommentit (862)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sitä että eläimestä käytetään pronominia hän. Eläimet ovat ihmisten omaisuutta eivätkä ihmisiä.
Eläimet ei ole mitään esineitä.
Olen samaa mieltä. Eläimet ovat elollisia olentoja eikä esimerkiksi kissan tai koiran aitoa kiintymystä voi saavuttaa jos niitä pitää pelkkänä omaisuutena. Miksi joku täysin ventovieras ihminen, jota ei lainkaan tunne olisi henkilökohtaisessa elämässä tärkeämpi lemmikkieläin, jonka kanssa on päivittäin tekemisissä?
Vierailija kirjoitti:
Tatuointeja.
Alunperin jollakin saattaa olla yksi pieni tatuointi suhteellisen huomaamattomassa paikassa, mutta vähitelllen niitä sitten hankitaan yhä enemmän vähän joka paikkaan kuten käsiin, selkään, vatsaan, jalkoihin ja kaulaan. Hulluimmilla on niitä kasvotatuointejakin. Jos haluaa vaihdella omaa tyyliä tulee halvemmaksi käydä parturissa, ostaa uusia vaatteita ja treenata itsensä kovaan kuntoon.
Eläimet ei ole mitään esineitä.