Enhän voi helvetti sentään olla raskaana???
Taustaa: nyt 2 vuotias lapseni sai alkunsa pillereiden säännöllisestä syömisestä huolimatta.
Pidin lapsen,enkä kadu.
En kuitenkaan toista lasta halunnut ja niin minulle neuvolassa suositeltiin kapseleita, nämä laitettiin ja raskaana olin taas. Kamalaa sanoa,mutta onneksi meni silloin kesken. En mitenkään olisi pärjännyt siinä tilanteessa kahden kanssa.
Nyt sitten minulla on ollut kierukka ja seksiä on viimeisten kuukautisten jälkeen ollut tasan kaksi kertaa. Olen herännyt muutamana aamuna kuvottavaan oloon ja olo on muutenkin ihmeellinen.
Mitä hittoa tämä voi olla?
Kommentit (34)
En silti ole raskaana. Omakin esikoinen on muuten ilmaantunut pillereistä huolimatta. Olin unohtanut yhden...
5min päästä menen katsomaan :(
Voi apua!!!!!
ap
eli siis,mitä ilmeisemmin positiivinen.... voi herranjumala!!!
ap
Aivan yksinkertaista. Sulla on siihen oikeus.
niin mieti pieniä käsiä jotka reilun vuoden päästä osaavat jo kiertyä kaulasi ympärille. Tai silittää poskeasi.
Ajattele niitä silkkisiä hiuksia joita vauvan pää on täynnä.
Ajattele sitä vauvan tuoksua.
Ajattele sisarusten ensimmäisiä yhteisiä nauruja.
Ajattele iloasi kun saat katsoa kahden kasvua.
Ja ole onnellinen =)
Hyvin sä pärjäät, laitat sen lasten isänkin hommiin =)
Voimia!
Mitään hätiköityä ei kannata tehdä.
Jos olet varma, ettet enää ikinä halua lisää lapsia, hommaat sterilisaation samalla. Eihän tuo nyt maailman kauhein asia ole.
Ei tämänikäiselle, eikä kun on yksi lapsi...
Kuulema mieli voi iän myötä muuttua, kun ei se vain muutu.
ap
Kannattaa kysyä. Jos kerta olet varma, ettet halua kuin yhden lapsen, niin keskeytykseen vaan. En tajua, mikä siinä nyt niin traumatisoivaa olisi.
Tiedän naisen, jolle on tehty neljä aborttia ja hänellä on yksi lapsi.
Lapsi ei millään lailla sopinut ajan kohtaan. Raskauden keskeytys tehtiin heti alkuviikoilla, eikä se maailmaani kaatanut.
joka rakastaa sinua ja lapsiasi pyyteettömästi. Sen jälkeen ei tarvitse pelehtiä sattumanvaraisesti kenenkään kanssa ja lapsetkin ovat tervetulleita tähän maailmaan. Kannattaa kokeilla, ei se niin vaikeaa ole, jos on halua!