Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäkösi määrää miten ihmiset suhtautuvat sinuun

Vierailija
05.08.2026 |

Tämä on raaka fakta elämässä, siksi jokaisen kannattaa siihen panostaa.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisikö joku jonkun, joka on jumissa käytännössä arvottomassa asunnossaan syrjäisissä kunnissa? Muuttopuuhat vireille. Isoissa kaunpungeissa (Tampere, Oulu, Turku ...) on hyvät mahdollisuudet saada tällaisinakin aikoina töitä. TE-palvelut tarjoavat koulutusta mm.telakka-alalle. jne. Riittää laittaa vaikka laittaa"huu" sähköpostiin: simo "tähän tulee piste" pollo "tähän tulee at" proton "tähän tulee piste" me

niin laitan infoa tulemaan.

Vierailija
22/40 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. olen lyhyt vaalea nainen ja kokenut työelämässä koko ajan vähättelyä ja tytöttelyä, minua ei oteta vakavasti. Vieressä pitkä mies on aina ollut parempi vaikka meriitit huonommat. Nyt kun olen jo ikäloppu, olen muuttunut näkymättömäksi vaikkakin tahkoan edelleen firman parasta tulosta. Tuosta painosta, joillakin on esim. sairaus joka kerryttää painoa, itse olen kyllä normaalipainoinen, eli ei aina oma valinta. Meidän firmassa on päällä kiima palkata nuoria ja hyvännäköisiä, olenkin vaihtamassa työpaikkaa, vien myyntini sinne, katsotaan miten nopeasti minunkin tulokseni paikkaantuvat...

Et ole korvaamaton, sori.

En tietenkään ole, mutta se ei minua kiinnosta. Minua kiinnostaa työnantaja, joka ymmärtää minun arvoni,, meitä ei joka oksalla kasva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kroppa on hyvässä kondiksessa se korreloi sen kanssa että oma yläkertakin todennäköisesti on ainakin jonkunlaisessa tasapainossa koska oma kroppa on oma temppeli. Jos yläkerta on sekaisin, todennäköisesti kroppakin on. Tasapaino tosin kaikessa. Monesti sanonut myös sitä että laihuus ei tarkoita automaattisesti tervettä ihmistä, vaan kroppa josta näkee että sen eteen on tehty jotain muutakin kuin istuttu tietokoneella. 

Monilla bodareilla kroppa on kunnossa, mutta päänuppi ei ole.

Perus jamppa tulee ja takertuu pelkästään siihen mielikuvaan minkä on itselleen kehittänyt, eikä ota huomioon ollenkaan miljoonia ihmisiä ketkä ovat kunnossa eivätkä ole mitään steroidi sekopäitä. 

Vierailija
24/40 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Näytän koppavalta silmälasit päässä, mutta ilman niitä en näe lukea. Ärsyttävän koppavana minua on usein pidetty.

Vierailija
25/40 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mahda mitään ulkonäölleni, ihmiset vihaa, syrjii ja halveksii, heillä on selvästi jonain oletusarvona että olen jotenkin tyhmä tai idiootti joka pitää pyrkiä aina esittämään sellaisessa valossa, eikä minuun suhtauduta asiallisesti ja järkevästi milloinkaan. Tämän vuoksi en haluakaan olla missään tekemisässä pakollista enempää kenenkään kanssa, parempi yksin kuin huonossa, vihamielisessä "seurassa".

Vierailija
26/40 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. olen lyhyt vaalea nainen ja kokenut työelämässä koko ajan vähättelyä ja tytöttelyä, minua ei oteta vakavasti. Vieressä pitkä mies on aina ollut parempi vaikka meriitit huonommat. Nyt kun olen jo ikäloppu, olen muuttunut näkymättömäksi vaikkakin tahkoan edelleen firman parasta tulosta. Tuosta painosta, joillakin on esim. sairaus joka kerryttää painoa, itse olen kyllä normaalipainoinen, eli ei aina oma valinta. Meidän firmassa on päällä kiima palkata nuoria ja hyvännäköisiä, olenkin vaihtamassa työpaikkaa, vien myyntini sinne, katsotaan miten nopeasti minunkin tulokseni paikkaantuvat...

Et ole korvaamaton, sori.

Sille tietylle on. Korvaamaton siis. Sinua sen sijaan tuskin kukaan muistelee lämmöllä. Sen verran ikävä ihminen olet.

Vierailija
27/40 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut tuntemattomista.   Kesällä olen kalju niin ihmiset pelkää, mutta talvella hiukset niin porukka tulee juttelemaan

Vierailija
28/40 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tätä asiaa ole tutkittukin. Pitkät miehet etenevät työelämässä helpoiten.

Politiikassa taitaa sitten olla eri tavalla.

Vierailija
29/40 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kroppa on hyvässä kondiksessa se korreloi sen kanssa että oma yläkertakin todennäköisesti on ainakin jonkunlaisessa tasapainossa koska oma kroppa on oma temppeli. Jos yläkerta on sekaisin, todennäköisesti kroppakin on. Tasapaino tosin kaikessa. Monesti sanonut myös sitä että laihuus ei tarkoita automaattisesti tervettä ihmistä, vaan kroppa josta näkee että sen eteen on tehty jotain muutakin kuin istuttu tietokoneella. 

Perus jamppa tulee ja takertuu pelkästään siihen mielikuvaan minkä on itselleen kehittänyt, eikä ota huomioon ollenkaan miljoonia ihmisiä ketkä ovat kunnossa eivätkä ole mitään steroidi sekopäitä. 

Pt:nä näen paljon sekä asiakkaiden että ammattilaisten päänsisäistä kaaosta ja toksisuutta. Ei niillä muillakaan treenaajilla ole automaattisesti päänuppi kunnossa, kun liikuntaa harrastaa todella heterogeeninen ihmisten joukko. Maailma on täynnä esimerkkejä. 

Vierailija
30/40 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt-look kehiin ja lähiökaupan huudeille olutta juomaan muien samanhenkiste kanssa. 😃

Vierailija
31/40 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa. Mitä vanhemmaksi elää sen huonommin kohdellaan. Omilla hyvillä tavoilla, ystävällisyydellä ja ulkonäön huolehtimisella ei ole merkitystä vanhevan ihmisen kohdalla. Mummot kumoon ja tieltä pois on monen motto.

Ei se nyt ihan noin synkkää ole. Kohtelen ystävällisiä ja hyvätapaisia mummoja huomattavasti paremmin kuin vihamielisiä.

Vierailija
32/40 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat aina kohdelleet minua huonosti, miehet taas lähes poikkeuksetta hyvin. Treffikutsuja on sadellut, vaikka olen naimisissa ja asia on ihan julkinen ja tiedossa. Ihan hyviä miehiä ovat varmasti olleet ne kaikki. Siksi ihmetyttää, kun jotkut naiset valittaa, etteivät löydä miestä. Hyviä miehiähän on vapaana vaikka kuinka ja paljon.

Hyvät miehet kutsuvat treffeille naista jonka tietävät olevan naimisissa?

Vierailija
33/40 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin, että koko olemus ja käytös on ne asiat, miten muut sinuun suhtautuvat. 

Vierailija
34/40 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa. Mitä vanhemmaksi elää sen huonommin kohdellaan. Omilla hyvillä tavoilla, ystävällisyydellä ja ulkonäön huolehtimisella ei ole merkitystä vanhevan ihmisen kohdalla. Mummot kumoon ja tieltä pois on monen motto.

Itse ajan katumaasturilla vuokra-asukkaat kumoon. Monet parikymppiset ovat hirveitä läskejä. Itse en ole vielä koskaan ollut ylipainoinen.

"vielä..." 🤔

Vierailija
35/40 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin, että koko olemus ja käytös on ne asiat, miten muut sinuun suhtautuvat. 

Kyllä, ja silti jotkut ihmiset voisivat suhtautua sinuun aina huonosti vaikka itse olisit ihmisenä aivan kelpo, koska tietyt yksilöt ovat itse persoonallisuushäiriöisiä, käytöshäiriöisiä tai muuten ongelmaisia ihmisiä. Liikaa ei kannata antaa näiden yksilöiden kanssa kohtaamisille painoarvoa.

Vierailija
36/40 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin rusinat rasauttavat ja n e e k e r e i s t ä tykkäävät syöpäiset demarimummot. Se on niille ihan helvetin oikein.

Vierailija
37/40 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😅 Bodareilla nimenomaan ei ole kroppa kunnossa. Isot lihakset eivät ole yhtä kuin terveys, haloo nyt. Nykyään vetävät poikkeuksetta testoakin koska sitä on äärimmäisen helppo saada. Eli ovat juurikin epäterve esitys sekä pääkopaltaan että kropaltaan. Itsetuntovaurioisia pikkulapsia henkisesti.

Vierailija
38/40 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti syntymäkauniita on vähän ja yleensä ovat myös vanhempana kauniita. Kauniit ei  jatkuvasti ole vimpan päälle laitettuja jne. kliseitä eivätkä tosiaan ajattele joka hetki ulkonäköään. Sivusta seuranneena näin totean. 

Vierailija
39/40 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköön kuuluu myös olemus sekä ilmeet. Tällainen rumempikin on pärjännyt oikein mainiosti, kun kannan itseni rakkaudella ja hymyilen ihmisille :)

Vierailija
40/40 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassaneidot tervehtii iloisesti silmät loistaen, mutta kun aukaisen suuni ja näkevät hammaskalustoni, niin menevät vaivautuneeksi.

Moni jopa yskäisee/kröhii hämmästyksestä.

Ajatuskulku menee oletetttavasti näin: 1. Onpa siinä komea mies. 2. Oho, se olikin laitapuolenkulkija.

Ei mene kuten Uuno Turhapurolla leffoissa, vaikka hammaakaluston taso vastaava kuin monella jääkiekkoilijalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän