Opettajana olen jo nyt niin uupunut ja kuormittunut
Aion hakea uupumuslomaa heti ensimmäisellä
viikolla.
- luokanope, n40
Kommentit (15)
Lapset ovat kuin pikku-perkeleitä koska kuritus on kielletty.
Onhan opettajan työ kokenut suuren murroksen . Lapset ja vanhemmat hyppii nenille ja vaativat mahdottomia . Ennen toteltiin eikä kyseenalaistettu sääntöjä .Lomilla ei myöskään oltu kesken lukuvuoden vaan silloin kun ei ollut koulua. Opettaja on menettänyt arvovaltansa.
Kiva että osaat kuvitella millaista on olla työelämässä. Oliko tämä tehtävä työllistymiskurssilla, vai ihanko aloit itse miettiä työelämää?
Mentaalinen valmistautuminen voi auttaa siihen, että joskus saat itsekin työpaikan!
Trollina olet käyttänyt ideasi loppuun kauan sitten.
Peruskoulun opettajista suurin osa on nuoria vihervasemmistolaisia naisopettajia. Ja sitä myöten oppimistuloksetkin ovat tippuneet, lapsista on tullut sisuttomia hiirivanukkaita ja tyhjäpäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Peruskoulun opettajista suurin osa on nuoria vihervasemmistolaisia naisopettajia. Ja sitä myöten oppimistuloksetkin ovat tippuneet, lapsista on tullut sisuttomia hiirivanukkaita ja tyhjäpäisiä.
Mene töihin
Ennen oli paremmin kun sai käyttää karttakeppiä ja viivoitinta.
Vierailija kirjoitti:
Kiva että osaat kuvitella millaista on olla työelämässä. Oliko tämä tehtävä työllistymiskurssilla, vai ihanko aloit itse miettiä työelämää?
Mentaalinen valmistautuminen voi auttaa siihen, että joskus saat itsekin työpaikan!
Pystytkö nyt olemaan vai tarvitaanko ambulanssia?
Vierailija kirjoitti:
Trollina olet käyttänyt ideasi loppuun kauan sitten.
Kuormituitko?
Vierailija kirjoitti:
Te nyt olette muutenkin turhia. Tekoäly vaan hoitamaan teidän vähäiset työt.
Trolololoooo
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tyypillinen nainen.
Te nyt olette muutenkin turhia. Tekoäly vaan hoitamaan teidän vähäiset työt.