Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi seksi AINA loppuu siihen kun mies saa orkun?

Vierailija
02.02.2006 |

Tätä jaksan ihmetellä. Yhtä miestä lukuunottamatta kaikki seksikumppanini ovat toimineet niin että heti kun mies saa orkun niin seksi loppuu siihen. Miksi ihmeessä?? Kai naisen saaminen on yhtä tärkeää?? Aviomieheni on muuten hyvä sängysää mutta tämä ärsyttää. heti kun HÄN laukeaa, loppuu lystit. Ihan sama olenko mä saanut tai hekuma olisi ihan kesken.

Vuosisa sitten seukkasin miehen kanssa joka jatkoi hyväilyjä käsillä sulla vielä senkin jälkeen kun hän oli launennut. Niin ihanaa seksiä en ole sittemmin saanut. Miksei miehet tajua tätä?

Kommentit (209)

Vierailija
41/209 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset menee naimisiin noin surkean miehen kanssa?

Tulen monesti itse ensin, mutta jos naisystäväni ei ole lauennut, niin jatkan sormilla. Usein ensin g-pisteen kautta ja sitten vierekkäin makoillessa perään klittaorkun.

Naiseni saa 2-3 orgasmia minun yhtä kohden. 

Vierailija
42/209 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhansia kertoja harrastanut seksiä vaimon kanssa ja aina seksi on loppunut kun olen saanut orgasmini. Syystä, että vaimo on saanut jo ennen tai saanut samaan aikaan. Joskus harvoin otettu uusinnat, mutta nekin loppuneet mun tulemiseen, kun vaimo ei ole enää ollut saamassa muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/209 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ainakaan seksi lopu siihen kun ei yhdyntäkään lopu miehen ekaan siemensyöksyyn. Yksi orgasmi ei koskaan riitä hänelle. Mä saan joskus 2, ennen yhdyntöjä ja tokan kierroksen aikana. Olen kyllä tyytyväinen ihan vaan yhteenkin ja saan nautintoa muutoin kun katselen miehen kiihkoa ja tunnen sen joka työnnössä. Välillä otetaan kolmaskin kerta pienen tauon jälkeen kun hän ei malta olla suutelematta huilatessaan ja tulla mun päältä pois. Ihanaa vaa kietoutua.

Mielenkiintoista. Kauanko miehelläsi kestää panna kunnes ei pysty pidättelemään ensimmäisen syöksyn tulemista? Miten "herättelette" miehesi väsähtäneen kalun tuon ekan syöksyn jälkeen? Kestääkö sitten seuraavan tuleminen paljonkin kauemmin?

Ei olla koskaan kellotettu, mutta hän ei tosiaan väsähdä ollenkaan ekan ja tokan välissä. Toka kestää paljon pidempään kuin eka.

Vierailija
44/209 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pitää hoidella ensin kunnolla. Lopuksi vasta voi nussii kun nainen on varmasti hoideltu. 

Vierailija
45/209 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ainakaan seksi lopu siihen kun ei yhdyntäkään lopu miehen ekaan siemensyöksyyn. Yksi orgasmi ei koskaan riitä hänelle. Mä saan joskus 2, ennen yhdyntöjä ja tokan kierroksen aikana. Olen kyllä tyytyväinen ihan vaan yhteenkin ja saan nautintoa muutoin kun katselen miehen kiihkoa ja tunnen sen joka työnnössä. Välillä otetaan kolmaskin kerta pienen tauon jälkeen kun hän ei malta olla suutelematta huilatessaan ja tulla mun päältä pois. Ihanaa vaa kietoutua.

Mielenkiintoista. Kauanko miehelläsi kestää panna kunnes ei pysty pidättelemään ensimmäisen syöksyn tulemista? Miten "herättelette" miehesi väsähtäneen kalun tuon ekan syöksyn jälkeen? Kestääkö sitten seuraavan tuleminen paljonkin kauemmin?

Ei olla koskaan kellotettu, mutta hän ei tosiaan väsähdä ollenkaan ekan ja

Ei väsähdä ollenkaan? Eikö tuon pitäisi olla fyysisesti suunnilleen mahdotonta, ettei miehellä pehmenisi yhtään siemensyöksyn saatuaan.

Vierailija
46/209 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olla koskaan kellotettu,

Ei väsähdä ollenkaan? Eikö tuon pitäisi olla fyysisesti suunnilleen mahdotonta, ettei miehellä pehmenisi yhtään siemensyöksyn saatuaan.

Ei muuten pehmene ainakaan niin että luiskahtaisi ulos. Mies on 27 ja mä 32.

Vierailija
47/209 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä kiihotun joskus niin paljon kauniista naisesta että roiskis ja nopeasti. Sen jälkeen kyllä tulee toinen ja jopa kolmas kierros. Kortsun kanssa touhuaminen voi vaatia pinen tauon, jotta se pysyy kunnolla päällä. Itse ihmettelen miksi naiset valitsee aina niin huonoja miehiä. Ensimmäinen kierros voi olla minun hätäilyä mutta kyllä muilla keskityn antamaan naiselle orgasmin.

Vierailija
48/209 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen pitää hoidella ensin kunnolla. Lopuksi vasta voi nussii kun nainen on varmasti hoideltu. 

Tiedätkö seksistä mitään?

Vierailija
49/209 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö seksistä mitään?

Tiedän. Ja taidan.

Vierailija
50/209 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä ei vaan välitä naisten orgasmin tulosta yhtää mitään. He ovat niin ku jotai tyhjennysvehkeitä jotka pumppaa tavarat naiseen ja sit lähtevät kun putki on tyhjennetty sekä itsellä kaikki ok. Kiire tulee omaan kotiin tai hommiin. Juuri sen takia ei kiinnosta mitkää tinderit yms jossa miehet hakee vaa "tyhjennystä" tankille.

Suurin osa ei oo edes sinkkuja vaan varattuja. Esittää vaan muuta. 

Ehkä Suomeen pitäs tulla Bordellit lailliseksi nii loppuis tää naisten syrjiminen orgasmin suhteen tai hyväksikäyttö.

Tosin ei kaikki miehet ole tälläsiä mutta on suurin osa. 

Vierailija
51/209 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhansia kertoja harrastanut seksiä vaimon kanssa ja aina seksi on loppunut kun olen saanut orgasmini. Syystä, että vaimo on saanut jo ennen tai saanut samaan aikaan. Joskus harvoin otettu uusinnat, mutta nekin loppuneet mun tulemiseen, kun vaimo ei ole enää ollut saamassa muutenkaan.

Tuhansia kertoja puhunut paskaa...

Vierailija
52/209 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina näin? Voisitko hiukan avata ajatuksia siitä aina samasta tavasta.

Tämähän kertoo vain siitä, että et kykene tarjoamaan yhdyntäorgasmeja.

Vierailija
53/209 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä orgasmin jälkeen tulee surgasmi.

Vierailija
54/209 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten lopu aina.

Itse tulin tänään ekana, mutta panin siinä vielä puolisolle orkun.

Joten ap, valitse seurasi tarkemmin ja opettele itse tulemaan, äläkä lässytä.

Vierailija
55/209 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen pitää ensin hoidella kunnolla"

Just joo, haarojeni välissä mies lipittämässä...Yhdyntäorkkuja ainakin itse kaipaan. Miehet tulee enimmäkseen liian aikaisin...N29

Vierailija
56/209 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kysymys ole niiden tarjoamisesta vaan saamisesta. Ex-vaimo ei lähes 30 vuoden aikana saanut yhtään yhdyntäorgasmia. Ei myöskään niin, että minä olisin nuollut tai sormettanut. Ainoastaan omin käsin tai satisfyerillä tms. Hänellä oli pään sisällä "jotain rikki". Nykyinen naisystävä sai heti ensimmäisellä seksikerrallamme yhdyntäorgasmin. Luulin ensin, että hän feikkaa.

Vierailija
57/209 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä se yrität aina päättää naisen puolesta mikä on tapa saada orgasmi. Kannattaisi joskus edes kuunnella mitä naiset haluaa. Ja ei, yhdyntäorgasmi ei ole naisesta aina parasta, jos on varaa valita hyvää suuseksiä, ennen yhdyntää.

Vierailija
58/209 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä se yrität aina päättää naisen puolesta mikä on tapa saada orgasmi. Kannattaisi joskus edes kuunnella mitä naiset haluaa. Ja ei, yhdyntäorgasmi ei ole naisesta aina parasta, jos on varaa valita hyvää suuseksiä, ennen yhdyntää.

Ja sinä se jaksat tota lesbospammaustasi. Jos sulle se suuseksi on nautinnollisempaa, niin ihan OK.

Mä en vaan ole tavannut yhtään naista, joka valitsisi mielummin suuseksiorkun kuin yhdyntäorkun.

Mutta en jaksa alkaa sun kanssas vääntämään. Sen kun saat tavallasi. Lesboille suuseksiorkku onkin ihan normi tapa saada.

Vierailija
59/209 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä se jaksat tota lesbospammaustasi. Jos sulle se suuseksi on nautinnollisempaa, niin ihan OK.

Mä en vaan ole tavannut yhtään naista, joka valitsisi mielummin suuseksiorkun kuin yhdyntäorkun.

Mutta en jaksa alkaa sun kans

Osoittaa vain ettei ole tarpeeksi kokemusta naisista. Kukaan ei puhunut lesboista mitään, mutta olet yksinkertainen jos kuvittelet, että ovat ainoita naisia jotka halua nuolemalla orgasmit. 

Vierailija
60/209 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan ole tavannut yhtään naista, joka valitsisi mielummin suuseksiorkun kuin yh

No ne lesbot haluaa ainakin. Voi olla, että sulla onkin kokemusta useammasta naisesta kuin mulla. Mistä sitä koskaan tietää.

Ne naiset, joiden kanssa olen sängyssä ollut, ovat valinneet mielummin kalun kun kielen.

Tässä herää vaan taas kysymys niistä tunnottomista pilluista...