Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereelta kakku juhliin

Vierailija
26.07.2026 |

Suosittele Tampereelta tai lähialueelta leipomoa, josta saisin hyvän täytekakun aikuisen syntymäpäiväjuhliin? Hienoilla koristeluilla ja myös olisi oikeasti hyvän makuinen? Ei tarvitse olla halvin. Ei perinteinen mansikkakermakakku, vaan vähän joku ns. trendikkäämpi. Onko jostain paikasta hyviä kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse vaan katsele eri paikkojen suosituksia netistä? Mä katselin viime kesänä ja hinnat nähtyä päädyinkin tekemään kaksi kakkua itse. Säästin reilusti yli 100e. 

Vierailija
2/8 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendikkäämpi? Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakasen leipomo nekalassa

Vierailija
4/8 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se mansikkakerma on vaan paras. Brander tai Hakanen tekee ainakin hyviä kakkuja.

Vierailija
5/8 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kakku-firma. Katso netistä. 

Vierailija
6/8 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ VAAN OSTA VAAN MATKUSTA OMAAN MAAHASI . KIROILE SIELLÄ. 

Vierailija
7/8 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä noita leipomoita Tampereella ja lähialueilla. Heitetään nyt vaikka Jussinhannan Leipä tai Hakasen Leipomo. Jussinhannan Leipä on vanha ja osaava leipomo, oli aikoineen nimellä Jussilan Leipomo. Brander kai on nykyisin keskittynyt gluteenittomiina enempi?

Vierailija
8/8 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valmiit täytekakut ole koskaan hyviä kun niissä on aina jotain ällöä rasvakreemia oikean kermavaahdon sijasta. Oikea kermavaahto ei kestä säilytystä ja kuljetusta siksi leipomot käyttävät noita jäykempiä kreemejä. Paras valmis täytekakku olisi hyvä sacher-kakku ja siihen lisäkkeeksi voisi tarjota itse vatkattua kermaa ja vaikka tuoreita vadelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme