Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** SYYS04 loppuviikon hiekkalaatikkokeskustelut! ***

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lahjotaan kakat kisutarroilla, joita pikku-V liimailee keittiöön tauluun johon on itse tehnyt sormiväreillä kisun tasuunjälkiä. Pissit tulee muutenkin (kun on nakuna) mutta ärsyttävästi on ottanut isistä mallia ja nyt haluu pissiä seisaaltaan ja roiskuu potan ympärille. Tänään hermostuin ja sanoin et nyt on kaikilla, myös isillä, kielto pissiä seisaaltaan!!!!!!!

Miten saan pojan pitämään pikkuhousuja? on autopöksyjä ja safaripöksyja ja samankuosisia kuivaksiopetteluhousuja kuin pikkuveikan kestarit. Noo, eilen piti ehkä 45 min mut sit pissii pöksyihin, tuo nakuna olo on ainoa keino saada saalista pottaan, et nakuilu kesä tulossa, jes

Pikku-V llä on korvatulehdus ja lahjoin ottamaan antibiootin (pahan lääkkeen) siten et sen jälkeen saa hyvän lääkkeen (panadol) ja kisutarran, iso huokaus. sairastamisessa on se yvä puoli et päiväunet maistuu,muuta hyvää ei sitten olekkaan. Mustis-uhmis on kahta kiukkuisempi kipeänä!!!

Musta nyt on aika rankkaa just isomman kanssa, roikkuu mussa ja kitisee, on tosi RASITTAVA, uhmaa kaikkea!!! saan tutunkautta ehkä kotiapua yhdestä opiskelijasta kesänajaksi, toivottavasti ois apua, väliin jos veis isompaa puistoon yms niin sais jotain tehtyä kotona tai meen ite puistoon ja ois vauvan kanssa.

Oma pinna on väliin tuikalla ja huonoäiti fiiliksiä usein : (.

Pikku-v ei ole enää pieni, eikä oiken taaperoinenkaan, jalat on venähtäneet ja kun tukka on leikattu lyhyeksi näyttää ihan pieneltä pojalta, nyyh.....

vauvakin kasvaa kamalaa kyytiä.

tiivii ja uhmis-mustis Vilho ja pikkuinen Samu

Vierailija
22/38 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää, jos yh-iltaa vietän yksinäni täälläkin:)

Tulikin mieleen, että voisin viedä lapset suihkuun. Pääsevät ajoissa nukkumaan eikä tarvi aamulla alkaa suihkurumbaa ja hiustenpesuja. Huomenna mennään anoppilaan lounastamaan ja lapset saa jäädä sinne muutamaksi tunniksi. Saan käytyä asioita hoitamassa ja ostamassa kesäkukkia. Mies aikoo maastopyöräilemään.

Tulkaa koloistanne!

T: Ynis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sun ihan yksin tarvii olla. Tosin on vähän muutakin hommaa tietokoneella, pitää kevään todistukset kirjoittaa, mutta piipahtelen välillä tälläkin sivulla.

Työkuviot joitten luulin jo selkiytyneen sekoittuivat pahan kerran uudestaan. :-/

Tiistain kokouksessa siellä missä virkani on, totesin että pelastautukoon ken voi, ja päätin sanoa virkani irti jos vielä nykyinen paikka minut huolii. Mutta pomo oli jo ehtinyt luvata paikkani muualle kun kerta sanoin etten tule syksyllä, joten pidän vielä virastani kiinni. Mutta surffailin sitten mollin sivuilla ja lähetin kaksi työpaikkahakemusta sitten saman tien. Eli taas odotellaan...

Auto sanoi sopimuksen irti, akku tyhjenee itsekseen yön aikana tai jos hetken on ajamatta. Että nyt sitten pitää pärjätä ilman. Tosi kiva roudata junassa kaikki omat työmateriaalit kotiin, sitä on siis jos ei satoja mutta ainakin kymmeniä kiloja.

Lilli kävi tukanleikkuussa tänään, nyt on taas niin söötin näköinen kun silmiä näkyy sopivan lyhyen otsatukan alta.

Saamuska, soitit minulle hetki sitten. Huomasitko? Antsako leikki puhelimella vaiko koira? :-)

Piti minun jotain kommentoidakin mutten muista... Niin juu, ruokalappu ei ole ollut enää käytössä vuoteen. Eikä syöttötuoli.

Ilmoittauduin sitten vielä yhteen tenttiin ennen juhannusta. Kiva jos saisi siitäkin kurssista suoritusmerkinnän ennen kurssin alkua niin ei tarvitsisi iltoja istua yliopistolla sitten syksyllä. Kun jos tuo työpaikka, mikä sitten syksyllä lieneekään, ja työajat ei oikein anna mahdollisuutta olla montaa iltaa viikossa yliopistolla.

Kiitos myötäelämisestä kateus-asiassa. Ja kiitos tsempityksistä miehen suhteen. Aika viileää on edelleen, vaikka sainhan minä eilen ruusukimpun hääpäivän kunniaksi. Ja puhumattomuudessa en ole pysynyt, ei oikein onnistu.

Nyt eräs neiti on kakkinut housuunsa, pyllynpesu kutsuu siis.

Puss och kram,

Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Vierailija
24/38 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva Ankkis, että olet seurana!

Joskus tuntuu, että elän edelleen pelkkää vauva-aikaa. Elämä on välillä yhtä pissa-kakkashowta. Mies jätti aamulla aseman parkkiin auton jolla onneksi pääsin hakemaan lapset. Sillä pienellä oli tietty kakka housussa taas tarhan pihalla. Päästiin nopeasti kotiin, siivottiin kakka ja jätettiin pelkät pikkuhousut jalkaan. Ei mennyt kauaa, kun oli kakannut taas ja suoraan housuun (jo toinen kerta lyhyen ajan sisällä). Pissakin siinä oli tullut, joten housutkin meni vaihtoon. Suihkuun lähdin hakemaan lapsia viime viestin jälkeen ja johan oli taas pissa housussa eikä mitään ollut sanonut pissahädästä. Voi jee! Alkoi jo vähän harmittaa. Tähän asti on vahingot olleet aika vähäisiä.

Minä en ole kuullut koulustani mitään sen jälkeen, kun helatorstaina laitoin sen katkeran viestin. Antaapa hyvän kuvan koko touhusta. Ei auta kun ensi viikolla soittaa sinne. Alan tosissani olla sitä mieltä, että rahat takaisin ja keskeytän tollasen pelleilyn. Toivottavasti kaikki ei sieltäkin ole kohta pitkällä kesälomalla.

Taidan mennä vähän huilaamaan alakertaan. On aika väsy olo.

Vierailija
25/38 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo Pyörsky, ja haluaisi meillekin sellaisen- hop, hopp!

Kiva kun ilmoittauduit, Ankkis. Kiva, ettei enää ole jäätävää, viileyskin muuttunee lämmöksi.

Voi noita työsolmuja!

Piti kovasti sanoa jotain vaikka kuinka monelle, mutta en muista mitä :/ Eilen unohdin yhden työkaverin nimen - nyt en muista sanoja. Yritin kirjoittaa jotain pikkunäppärää eri tyyppisistä työnantajista, mutta en muista yhtä tiettyä sanaa. Tätä tapahtuu nykyään aivan koko ajan ja lisäksi keinuttaa kuin olisin päissäni (olen ajatellut ruveta olemaan alvariinsa päissäni, sitten olisi syy sille että heitättää), menen maanantaina neurologille. Tämä ei ole kivaa.

Minua on tänään hipaissut myrsky vesilasissa. Osasin istua lasin reunalla, heiluttelin jalkojani ja hymyilin ;) Viitsivätkin, isot ihmiset.

Meillä asustaa kummitus, joka vaeltelee ympäriinsä ja säikäyttelee pahaa-aavistamattomia asukkaita - vappupallo, josta alkaa leijumiskaasut huveta. Pyörsky olisi halunnut nähdä kaasun. En näyttänyt.

Joku, en muista kuka, huhuili pitkään " piileskelleitä" - missä te olette?

Myyrä sai pumpattavan metsän...

Kuten ehkä huomaatte, minulla ei ole mainittavan järkevää sanottavaa :)

Ai niin, se jamapajooni on suomeksi trampoliini :)

Vierailija
26/38 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi puhelimeni minulle, enkä edes huomannut, että oli sinulle soittanut, Ankkis. Puhelimessa tosiaan luki soitettujen kohdalla " Ankkis" :)

Steppailin äsken stepperillä 40 minuuttia, huh-huh! Hulluuksissani menin lupaamaan juoksevani ainakin varttimaratonin syksyllä (joka ei kai onneksi ole kuitenkaan kuin n. 10 km ;)) Viikolla juoksin muutaman kerran koiran kanssa ja 400 metrin jälkeen olin aivan loppu...

Menekin, Aippa tosiaan lääkärille! Aivan huolestuttavat oireesi :( Toivottavasti olisi kysymys vain jonkinasteisesta stressistä.

Minä en tiedä, josko meillä pottailuun auttaisi lahjontakaan. Antsa tekee asioita lähinnä, jos itse haluaa. Haluamista voisi tosin lisätä esim. jäätelö...Pojan kanssa kommunikointi vain on välillä niin haastavaa, etten tiedä saisinko asiani perille. Iltapalalla suuttui siitä, kun en antanut toisenlaista jugurttia, kun ensimmäisestä söi vain lusikallisen. Juoksi huutaen vessaan, jossa murjotti hetken. Kun menin sinne, oli poika pruuttaamassa purkkieni ja purnukoitteni sisältöä ulos..

Mukavaa viikonlopun alkua siskot!

Saamuska♥

Vierailija
27/38 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ayap, onko sulla lihaksia pahasti jumissa? Työkaverilla oli kunnon jumi lavan luona ja kipu nousi kaulalle ja nenänvarteen ja alkoi pyörryttää koko ajan ja vielä muutama päivä myöhemmin tuli auton sijaan bussilla töihin, kun ei uskaltanut ajaa. Mitään tulehdusta kummempaa ei kuitenkaan löytynyt. Eli jostain ton tyyppisestäkin voi olla kyse. Hyvä silti, että pääset neurologille. Ei sitten tarvi arpoa!

Huh, Saamuska! Minä hyydyn stepperillä alta aikayksikön. 40 min on huikea saavutus.

Minä en oikein tiedä millä meidänkään neitiä lahjois. Voihan olla meillä kysymys vaan siitäkin, ettei tajua sanoa pissahätää. Ei siis muista olevansa ilman vaippaa. Päiväkodissa on niin paljon helpompaa, kun siellä käytetään niin usein vessassa. Kotonakin kyllä pissaa pottaan, jos oikeaan aikaan tajuaa käyttää. Mutta lahjonnasta yleensä sen verran, että neidille ei karkit tai makeat kelpaa, joten ne on pois laskuista. Tarrat saattaa olla liian pieni kannustus. Paras mitä mieleen tulee on autot-elokuvan tietokonepeli. Sitä tykkäävät ihan älyttömästi pelata miehen kanssa. Tietävät jo, että äiti ei osaa, joten minä olen ulkona siitä " velvotteesta" :)

Ps. Tää on tosiaan ollut paljon parempi päivä kuin eilinen! Huominenko kruunaa kaiken, jos pääsen puutarhakauppaan:)

Vierailija
28/38 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihmeellisesti näin pe iltana talkoot. Onni kun ei nukkunut tänään päikkyjä (aamu alkoi 8.30 vasta) niin sain helpolla nukkumaan ja pääsin vielä nauttimaan talkoista toviksi. Veljen poikakin oli talkoissa ja mummu kans:)

Ja ilma oli tosi hieno tänään. Tänään ollut kiva päivä, naapurin kanssa oltu koko päivä ja silleen.

Nyt vasta mun kukkasipulit alkanu kukkimaan. Narsissi ekana ja sekin on vaivaiset 5cm kasvanut maanpinnan yläpuolelle. Tulppaanit on isoja muttei vielä kuki. Ja puolet kukkapenkistä, joka on muuten iso, on vielä paljaana. Taisin istuttaa liian syvälle. Niin, siis yksi narsissi vasta kukkii:(

Muuta en nyt muista. Huomenna menen retkelle. ÄIMÄ ry:n ryhmässä olen käynyt ja sen kanssa on koko päivän kestävä virkistysretki sellaiseen paikkaan, jossa olin rippileirillä 14v sitten ja jossa olin seurakunnan kymppileirillä 20 VUOTTA SITTEN!!! Miten niin fossiili:) Siis olin silloin 10v.

No nyt uutisten pariin.

T-P

Vierailija
29/38 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se taas on yö kun viikon pinot oon saanu kahlattua läpi.

Taidan jatkaa tästä huomenna, aamulla ysiin on töihin meno, jos vaik nukkuis vähän?

Oon kade:

Ihmisille jotka pärjää 4-5 tunnin yöunilla!!!!! Hitsi ku ehtis vaiks mitä enempi ku nyt!!!!

Huomiseen,

Kerppu

jolla myös koulujen loppuessa syntskät, rajut 35 tulee mittariin ;-), juhlat suunnitteilla, siitä huomenna lisää.

Öitä!

Vierailija
30/38 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kohta lähdössä Länsiterminaalin suuntaan ja siitä nopealla lahden yli. Minulla on se seminaari nyt viikonloppuna Tallinnassa. Ihan mielenkiinnolla odotan ja tiedossa on myös ihana notkuva illallispöytä :)

Ayap, minulla oli pitkään tuota huimausta ja juuri tuota että " vippasi päästä" . Kun itse tarpeeksi siitä viimein huolestuin ja kävin työterv.lääkärissä syyksi selvisi minun kohdallani alhainen hemoglobiini. Nyt on ryystänyt Krauterblautsaftia ja parempaan päin mennään. Lääkäri kehoitti minua pitämään myös itsestäni huolta. Pidäthän sinäkin, Ayap!

Heihei kaikille ja mukavaa päivää vaikka onkin sateista.

Alli

Vierailija
31/38 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekku katselee lastenohjelmia ja Mini istuu sitterissä ja leikkii tutilla. Kävi sama juttu, kuin Nean kanssa, et puolivuotiaana alkoi tutti yhtäkkiä kelvata! Yritetään kuitenkin välttää, ettei unille sitä annettais.

Sadeilma. Tylsää, kun puistossa ois tänään tapahtuma, jossa pomppulinn, hevosajelua jne. Tai sit mentäis kattomaan Nealle vihdoin sitä isompaa sänkyä.. Ja ruokalapusta aina muistuttaa, että se pitää saada kaulaan. Ja syöttötuoliin haluaa.. Yritin ehdotella, et alkais useemmin istua oikealla tuolilla, et Minille ei tarttis ostaa omaa syöttistä!

Mini sai edellispvänä puol teelusikallista päärynää, eilen valtaisaa pulauttelua ja illalla mahaa väänsi ja pitkästä aikaa piti hytkyttää illalla sylissä uneen, no katellaan..

Ayap, toivottavasti tulet pian kuntoon! Neakin haluaa trampoliinin!

Ynis, kunpa kouluasia jo selviäisi! Jaksamisia pottajuttuihin!

Pieni kiljuja sylissä, hankala kirjottaa..palaan taas.

Alli, mukavaa matkaa!

Enkeli1 ja Nea+Mini

Vierailija
32/38 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa näyttää siltä, että meidän illuusio loppuelämän kämpästä ei toteudu. Tää ympäristö alkaa niin rappeutua ja meidän yhtiövastikekin on jo nyt aika korkea (93 valmistunut talo eikä isompia remontteja ollut). Lisäksi viime yönä on taas hajotettu pätkä taloyhtiön aitaa. Minun hyvä käsitys kaupunginosastamme on kyllä todella romahtanut tän muutaman vuoden aikana:( Palvelut on ok ja appivanhemmat puolen kilsan päässä, mutta siinä se kaikki hyvä alkaa ollakin.

Miehen kanssa taas saatiin riitaa aikaiseksi, kun sanoin näistä mietteistäni. Vanhatkin asiat tietty kalvaa vielä. No, eiköhän se riita ollut suunnilleen siinä, ei sen isompi juttu kuitenkaan.

Nyt kun on tälläinen olo, niin täytyy sen verran marmattaa, että Suomi ei kyllä ole mikään palveluyhteiskunta. Joka paikkaan saa soittaa sen sata kertaa ja uudelleen vaikka lupaisivatkin soittaa takasin. Aikoja odotellaan viikkotolkulla, esim se kauneushoitolajuttu. Pöh!

Toivottavasti päivä muuttuu paremmaksi!

Vierailija
33/38 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kerron, että huomasin tänään tililtäni menneen kolme kertaa viime lauantain ravintolaruokailun. Soitin ravintolaan ja lopulta asia korjaantui. Tai ei siellä mitenkään vastusteltu, mutta omistajakaan ei ollut täysin varma miten palauttaa rahat.

Käytiin anoppilassa syömässä ja jätettiin lapset sinne hoitoon. Käytiin rautakaupassa ostamassa loput tarvikkeet keittiön syvennyksen maalausta ja hyllyjen vahaamista varten. Sitten Plantageniin ja urheilukauppoihin. Ostin kasan kukkia ja hankittiin pyöräilyvaatteita kummallekin. Vielä ennen ruokakauppaa vein miehen kauppaan ja lupasin maksaa, jos löytää jotain vaatteita itselleen. Löytyihän niitä ja lasku 250 euroa:) Mielelläni maksoin, kun kerrankin osti jotain viisasta. Ruokakauppaankin upposi pieni omaisuus. Oltiin tekokkaita ja hyvä mieli jäi, vaikken omia vaatteita vieläkään saanut pyöräilyvaatteita lukuunottamatta (en tosin etsinytkään).

Nyt mentävä, kun mies alkaa pelata lasten kanssa....

Vierailija
34/38 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hulabaloota taas ollut tämä elo. Tuntuu, ettei meinaa perässä pysyä. No, viikon päästä pitäis helpottaa. Esikoisella ja miehellä alkaa kesäloma. Tosin esikoisella on uimakoulua heti kesäkuun ekalla viikolla, mutta silti.

Lääkäri soitti eilen Iikan asiasta. Oli sitä mieltä, että syytä huoleen ei ole ja kasvu tasoittunee ajan myötä. Laittoi kuitenkin lähetteen keskussairaalaan varmuuden vuoksi, että saadaan myös erikoislääkärin mielipide asiasta. Hyvä näin.

Meillä on harvinaisen siistiä,mutta kyllä siinä kova työ olikin. Ja aamusella on taas toinen meininki.

Mies oli eilen humputtelemassa ja tänään ois ollu mun vuoro, mutta illanistujaiset peruuntui :( tai itse asiassa ne siirtyi, mutta oisin kyllä kovasti ollut nyt lähdössä.

Pekkahan on melkein vuoden jo ollut hereilläkuiva. Nyt on sitte koitettu jättää univaipatkin pois, mutta huonolla menestyksellä. Tai poika on kyllä mielissään, ettei tarvi laittaa vaippaa, mutta pyykkiä riittää. Jospa sitä nyt kesällä jaksais kuitenkin. Harmi vain, että poika joutuu kyllä nukkua niin, että heti lakanan alla on muovitettu frotee. En millään jaksa petariakin pestä joka välissä. No, saa nähdä.

Iikan vaipatus on kyllä helpottunut, kun on isompi repertuaari käytössä.

Sauna tais viedä lopunkin järjenjuoksun, kun kirjoittaminen niin takkuaa.

Pitäkäähän huolta itsestänne, erityisesti te, joilla kroppa jo ilmoittaa, että liika on liikaa!!!

T@hti

Vierailija
35/38 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut tänään sangen viisaita naisia :)

Kiitos teille huolehtimisesta, ei minua varmastikaan mikään vakava vaivaa - en silti kieltäytynyt, kun sain " menolipun" neurologille. Kai tämä on vain stressiä, pitäisi osata hellittää tahtia. Kun vaan tietäisin mistä kohtaa... Lapsiin liittyviä asioita on paha laittaa odottamaan ja tuntuu, että työ on enemmän terapiaa kuin huolta.

Voi Tähtönen, olisin suonut sinulle vapaaillan! Toivottavasti se ei siirtynyt liian kauas!

Kiva oli myös lukea Yniksen onnistuneesta shoppailuretkestä :)

Nyt nukkumaan; hyvikset!

Vierailija
36/38 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pitkällä kävelyllä koiran kanssa ja tulipa kunnon hiki! Aika histovan lämmin sää ulkona, vaikka tuuli saattaa vielä tuntua viileältä.

Tänään tiedossa pihalla möyrimistä ja iltapäivällä kavereiden kanssa grillaamista.

Lyhyesti ja ytimekkäästi, Ynis

Vierailija
37/38 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urakka suoritettu: sain äsken viimeisetkin todistukset kirjoitettua. Ne jotka olin ajatellut jo perjantai-iltana saada valmiiksi. Nyt voi keskittyä kivempiin hommiin.

Minäkin tapasin eilen ystäviä ja sain sekä voimaa että iloa hämmästyttävissä määrin. Ystävät ovat valtava pääoma!

Sain eilen takaisin kassillisen lainassa olleita vauvanvaatteita. Oih! sitä fiilistelyn ihanuutta, tuohonkin Lilli mahtui ja nuokin housut pyörivät hänellä jalassa... Ripustin vauvanvaatteet ulos narulle tuulettumaan, ja naureskelin itsekseni ajatukselle, että mitkä huhut lähtevät liikkeelle kun naapurit näkevät narulla roikkumassa pikkiriikkisiä vastasyntyneen vauvan vaatteita :-)

Kotirintamalla on pikkuhiljaa lämpenevää. Mies yrittää kyllä todella, kunpa saisin itsenikin mukaan :-/. Eilenkin oli kunnolla siivottu sillä aikaa kun olin ystäviä tapaamassa.

Työhakemuksia on kaksi vetämässä. Pidättehän minulle peukkuja.

Aurinkoista päivää kaikille!

Puss och kram,

Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Vierailija
38/38 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v sitten olin nyt omissa häissäni...Tänään,mun vanhemmat läks aamulla.Mies imuroi,minä luuttusin,vaihdoin lakanat,pesin 4koneellista pyykkiä,ripustin narulle ja laittelin kuivat kaappiin,tein ruuan,siivosin pöydän,tyhjenisin tiskakoneen ja täysi pyörii taas...Tuli myös miehen kanssa sanomista,mies sanoi pahasti ja minä takasin!

Hääpäivän kahvit join typyn kanssa-arkimukista,syötiin kakkua kaksin!

Olisin tahtonut laittaa pöydän nätisti mut mies otti mukinsa ja meni sohvalle...NIin,se asrki tulee!

Tavallaan hääpäivää vietettiin eilen-Oltii shoppaamas kaksin ja käytii MaiThaissa syömässä.Löysin jopa mekon,hameen ja kengät(ennen syöntiä)sitten tulikin masentavia bikini kokeiluja...Ostin pojalle kevätjuhlapaidan ja hoitajille lahjat...Että tosi romanttista!MEidän pitää tulla kotiin niin et laitetaa lapset nukkumaa...

Olin tosiaa aatellu et tänää juotas juhlakahvit :-( Onhan tuo kaksin shoppaaminen tietysti meille tosi harvinaista herkkua!

Kaiken pilaa vielä se et mies sai pe tietää et joutuvat bändikämpästä ulos!Se v*tuttaa ja rankasti!Kämpän ylätuolelle tulee typyrä viinibaari ja heitä häiritsee ku rummut kuuluu läpi..Ne maksaa enempi eli bändit lähtee!Täällä kämpät on niiin kivenalla ja hinnat kamalat!mies on varmaa masentunu ikuisesti....Ja käytännön ongelmaki on,tiiättekö miten paljo kämpälle kertyy vuosien aikana tavaraa?!Kaikki huonekalut ja matot yms.on pakko heittää vaa roskii...soittokamoissaki on säilömistä eli sisustus muuttuu meillä :-/

Ankkikselle peukut pystyssä!

Pitäskö syödä yksin hääpäivä suklaakin...Kaikki muut on ulkona!

jatu