Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
eBay:sta huutaneet
27.02.2007 |
Mistä eBaysta olet huutanut, co.uk vai .com ? Noita kahta olen itse lähinnä seurannut, mutta en ole vielä huutanut. Lähinnä askarruttaa postikulut, eli antaisitko esimerkkiä postareista, onko kallista jne. Kauniita vaatteita on paljon ja IIIIsoja paketteja :)
Kommentit (2)
Olen nelisen vuotta harrastanut eBay shoppailua ja olen todella tyytyväinen:)
Jos postikuluja ei ole ilmoitettu ilmoituksessa niin kannattaa kysäistä myyjältä suoraan. Jotkut myyjät perivät tähtitieteellisiä postikuluja ja toiset vain ne todelliset.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
co.uk brittiläinen. De-päätteinen on saksalainen ja varmaan kaikki tekniset vempaimet ja lastentarvikkeet ovat siellä halvemmat kuin englantilaisessa. Punnan kurssihan on korkea nyt ja muutenkin Saksa on halvempi maa.
Jenkeistä on ole tainnut huutaa mitään koska sieltä tulevat tavarat jäävät helposti tulliin kiinni ja silloin hintaa tulee tuotteelle usein sama mikä suomestakin ostettaessa. Pienikokoista tavaraa sieltä pystyy paremminkin huutamaan mutta esim. paria vaatetta enempää ei varmaan kannata.
Olen myös usein kysynyt englannin ja saksan ebay-kauppiailta niiden isojen vaatepakettien postituskuluja mutta ne tuntuvat olevan aika järkyttävän paljon. Olen tyytynyt tilailemaan yksittäisiä kappaleita.