Joudun ottamaan lainaa, jotta pysymme lapseni kanssa hengissä
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Oletko opiskelija?
Kohta olen.
Ap
Sen vehkeen, jolla tänne kirjoitelet irtisanomisella saa jo paljon kaurapuuroa lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Sen vehkeen, jolla tänne kirjoitelet irtisanomisella saa jo paljon kaurapuuroa lapsille.
Vaikeaksi menee ilman puhelinta ja liittymää tunnistautua Kelaan ja pankkiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onpa typerä kommentti.
Se mitä OECD:n ja IMF:n ja suomalaisten asiantuntijoiden mukaan pitäisi tehdä on
- tymarkkinoiden vapauttaminen ( saataisiin lisää työpaikkoja, kun yritykset uskaltaisi nousukaudella palkata)
- julkisen sektorin karsiminen
- yrityksten tukeminen verotuksella
- tutkimukseen ja tuotekehityksen tukeminen ( jos tätä ei haluta tehdä yritystukina, on tutkimusta ja tuotekehitystä tuettava yliopistoissa ja vaadittava että tekevät yhteistyötä yritysten kanssa.)
Suomi ei voi kilpailla työvoiman hinnalla, on kilpailtava osaamisella ja laadulla.
- työperäistä maahanmuuttoa lisättävä ( tämä on osaltaan Ruotsin paremmin kasvaneen bruttokansantuotteen selitys)
Vierailija kirjoitti:
Se mitä OECD:n ja IMF:n ja suomalaisten asiantuntijoiden mukaan pitäisi tehdä on
- tymarkkinoiden vapauttaminen ( saataisiin lisää työpaikkoja, kun yritykset uskaltaisi nousukaudella palkata)
- julkisen sektorin karsiminen
- yrityksten tukeminen verotuksella
- tutkimukseen ja tuotekehityksen tukeminen ( jos tätä ei haluta tehdä yritystukina, on tutkimusta ja tuotekehitystä tuettava yliopistoissa ja vaadittava että tekevät yhteistyötä yritysten kanssa.)
Suomi ei voi kilpailla työvoiman hinnalla, on kilpailtava osaamisella ja laadulla.
- työperäistä maahanmuuttoa lisättävä ( tämä on osaltaan Ruotsin paremmin kasvaneen bruttokansantuotteen selitys)
Tarvitaan lisää työpaikkoja opiskelijoillekin.
Ja tarvitaan paikallista sopimista.
Jos irtisanomissuojaa heikennetään on nuortenkin helpompi päästä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö saa korotettua lapsilisää, asuntotukea, toimeentulotukea? Olisit nyt kertonut vähän enemmän tilanteestasi.
En saa lapsilisää, asumistukea kyllä ja toimeentulotukea olen välillä saanut.
Ap
Miksi et saa lapsilisää?
En saa lapsilisää, asumistukea kyllä ja toimeentulotukea olen välillä saanut.
Ap