Joudun ottamaan lainaa, jotta pysymme lapseni kanssa hengissä
Kommentit (29)
Ei tällaisenaan oikein mitään; kerro tarkemmin tilanteestasi?
Vierailija kirjoitti:
No sitä et maksukykyä on jos lainaa saa.
Ei mulla ole maksukykyä.
Ap
Eikö lapsellasi ole elättäjänä kuin yksi vanhempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole maksukykyä.
Ap
Et sinä sitten saa lainaakaan. Paitsi pikavippejä. Niitä kun otat, olet lopullisesti kusessa.
Oletko lähestynyt paikallista diakonia? Jospa sieltä saisi vaikka ruoka-apua edes lapsellesi.
Miksi et saa toimeentulotukea? Sinulla on ilmeisesti sellaista omaisuutta, jonka voit realisoida tai puoliso, jonka kuuluisi osallistua elatukseen.
No, kun nyt otat lainaa, niin ulosotto sitten realisoi omaisuuttasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole maksukykyä.
Ap
No ei se mua haittaa. Itte sä sitä omaa ojaa kaivat.
Heti aamusta näyttää tukipummielukat aktivoituneen. Mitä jos menisitte metsään poimimaan marjoja niin saatte rahaa. Toisten rahoilla elävät ja lisää vinkuvat ovat kyllä tämän maan syöpä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tällaisenaan oikein mitään; kerro tarkemmin tilanteestasi?
Mitä haluat tietää?
Ap
Mistä sitä rahaa saa kun pitäisi saada ruokaa! Ainakin pari sataa pitäisi saada HETI.
Etkö saa korotettua lapsilisää, asuntotukea, toimeentulotukea? Olisit nyt kertonut vähän enemmän tilanteestasi.
Vtun työttömät ja muut saastat saisivat suksia hiiteen Suomesta. Emme tarvitse täällä toisten rahoilla eläviä paskiaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole maksukykyä.
Ap
Et sinä sitten saa lainaakaan. Paitsi pikavippejä. Niitä kun otat, olet lopullisesti kusessa.
Ihan pankkilainasta on kyse. Pikavippejä en ottaisi koskaan, kun en pystyisi maksamaan niitä takaisin ajoissa ja korkokulut on älyttömät.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko lähestynyt paikallista diakonia? Jospa sieltä saisi vaikka ruoka-apua edes lapsellesi.
En ole.
Ap
Työtön = turhake = haitake -> pois Suomesta mokomat prkleet
Vierailija kirjoitti:
Miksi et saa toimeentulotukea? Sinulla on ilmeisesti sellaista omaisuutta, jonka voit realisoida tai puoliso, jonka kuuluisi osallistua elatukseen.
No, kun nyt otat lainaa, niin ulosotto sitten realisoi omaisuuttasi.
Saisin toimeentulotukea, mutta se ei pelastaisi tilannetta.
Ap