Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pelkäät kuollaksesi harmaantuvia hiuksiasi?

Vierailija
03.08.2026 |

Itse en pelkää, siksi kyselen teiltä jotka niin teette.

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisestä asti on ollut puolituttuja naisia, jotka tulevat kysymään: "onko oma väri?" Heillä olisi kaikki sama vapaus vaihtaa omaa väriään ja vaikka sukunimeään jos huvittaa. 

Vierailija
62/101 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmaa vanhentaa ihan todella paljon. 

Niin vanhentaa.

Etsikää vaikka näyttelijä Irina Björklund miltä näyttää nykyään. Harmaantuminen  on vanhentanut hirveästi, eli näyttää 15v ikäistään vanhemmalta.

Kyllä. Vaikka harmaat voi näyttää ihan kauniilta, niin se ei poista sitä faktaa, että se ihminen näyttää heittämällä 20 vuotta vanhemmalta kuin onkaan. 

Olen 70+ ja harmaa hiuksinen . Väittämäsi mukaan kävisin 50 vuotiaasta jos värjäisin hiukseni alkuperäisen tummiksi .  Pitäisköhän kokeilla. Toisaalta olen jo tottunut olemaan " blondi" , kesti aika kauan tottua paljon vaaleampaan päähän vaikka prosessi kestikin noin 20 vuotta eikä ole vieläkään käynyt koko päätä läpi . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua näyttää vanhalta ja väsyneeltä. Harmaa korostaa jokaikistä juonnetta ja vetää kasvoja alaspäin. Siksi. 

Vierailija
64/101 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmaa vanhentaa ihan todella paljon. 

Niin vanhentaa.

Etsikää vaikka näyttelijä Irina Björklund miltä näyttää nykyään. Harmaantuminen  on vanhentanut hirveästi, eli näyttää 15v ikäistään vanhemmalta.

Kyllä. Vaikka harmaat voi näyttää ihan kauniilta, niin se ei poista sitä faktaa, että se ihminen näyttää heittämällä 20 vuotta vanhemmalta kuin onkaan. 

Olen 70+ ja harmaa hiuksinen . Väittämäsi mukaan kävisin 50 vuotiaasta jos värjäisin hiukseni alkuperäisen tummiksi .  Pitäisköhän kokeilla. Toisaalta olen jo tottunut olemaan " blondi" , kesti aika kauan tottua paljon vaaleampaan päähän vaikka prosessi kestikin noin 20 vuotta eikä ole vieläkään käynyt koko päätä läpi . 

No mitäs jos värjäisit vaaleanruskealla, jossa häivähdys kuparia? Tulisi lämpöä.

Vierailija
65/101 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, voikohan hiusten harmaantumisen pelkoon kuolla? Höpö höpö.

Vierailija
66/101 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmaan vivahteet on huomattavasti parempi kuin värjätty joka näyttää jotenkin 'kovalta' ja vanhentaa juurikin siksi.Muistattehan ne takavuosien 'mustapääkertut'

Vierailija
67/101 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on onni, että hiukset harmaantuivat kauniisti. Monesti luullaan, että on värjätty. Enkä näytä 77- vuotiaalta, olen 57- vuotias. Usein luullaan viisikymppiseksi. Sehän ihan riippuu siitäkin, että onko ne hiukset hoidetut. Joku Irina B pitää hiuksiaan mummonutturalla, eikä panosta meikkiinsäkään. Haluaa olla naturell, hienoa sekin.

Myönsikö joku ketjussa pelkäävänsä harmaantumista? Ilmeisesti siis ihmiset pelkäävät ikäistään vanhemmalta näyttämistä. Sellaista se on, tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa.

Vierailija
68/101 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä odotan niitä, en pelkää. 

Tämä. Värjäävät ovat surullisia näkyjä.

Milloin itsestään huolehtimisesta on tullut surullista? Sun mielestä kaikkien naisten pitäisi painaa täällä menemään harmaana hiirulaisena kun tullaan johonkin tiettyyn ikään. Onneksi olemme erilaisia. 

Vierailija
69/101 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naama näyttää väsyneeltä ja harmaalta jos en värjää hiuksiani. 

Piristää myös mun mieltä kun peilikuvaani vilkaisen päivittäin. Ihan omaksi ilokseni siis.

Vierailija
70/101 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin itsestään huolehtimisesta on tullut surullista? Sun mielestä kaikkien naisten pitäisi painaa täällä menemään harmaana hiirulaisena kun tullaan johonkin tiettyyn ikään. Onneksi olemme erilaisia. 

Mitä pelkäät?

Vierailija
71/101 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on onni, että hiukset harmaantuivat kauniisti. Monesti luullaan, että on värjätty. Enkä näytä 77- vuotiaalta, olen 57- vuotias. Usein luullaan viisikymppiseksi. Sehän ihan riippuu siitäkin, että onko ne hiukset hoidetut. Joku Irina B pitää hiuksiaan mummonutturalla, eikä panosta meikkiinsäkään. Haluaa olla naturell, hienoa sekin.

Myönsikö joku ketjussa pelkäävänsä harmaantumista? Ilmeisesti siis ihmiset pelkäävät ikäistään vanhemmalta näyttämistä. Sellaista se on, tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa.

Mitä sitten ? Kuka pelkää mitäkin, mutta jos hiusten värjäämisellä saa itselleen hyvän mielen, niin onko se paha asia. Kyllä niitä harmaita hiuksia saa sieltä sitten kasvatella ihan rauhassa, kun siltä tuntuu.

Vierailija
72/101 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pelkäät?

Sinun kaltaisia ihmisiä. Tänä päivänä syyllistetään joka asiassa, teki niin tai näin

Vierailija
73/101 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että monella harmaantumiseen liittyy ongelmia harmaantuvien hiusten laiton kanssa. Ainakin itsellä harmaat hiukset olivat uutta laatua, jäykkiä jouhia. Joillekin alkaa kasvaa valkoista untuvamaista hiusta jne. Kun joka tuutista tulee vielä juttua, että naisella tulee ja voi olla pitkät kauniit hiukset hamaan hautaan asti, ei tiedä, mitä tehdä. Juuresta pitkälle harmaa ja latvasta värjätty tukka on pahan näköinen. Itse menin kampaajalle ja leikkautin harmaan poikatukan. Napakan pixien. Kunnon muotoilutuotteilla jouhet kuriin ja kauniit korvikset. Ja sitten menoksi. Töissä on näytettävä huolitellulta pakastin ja allergikkona en voi värjätä hiuksiani.

Vierailija
74/101 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakosti piti olla.

Vierailija
75/101 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te harmaahiuksiset olette niin kamalan epävarmoja omista harmaistanne? Jos ne harmaat kerran niin upeita on niin olkaa sitten ylpeitä niistä älkääkä syyllistäkö niitä jotka ei harmaista hiuksistaan pidä. Ei täällä kukaan hiuksiaan värjääväkään koskaan ihmettele miksi joku ei värjää hiuksiaan. 

Vierailija
76/101 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema on minulle viikatteensivalluksen velkaa, kun edelliskertana jätti vielä kypsymään. Läheltä piti, mutta hurja urheiluonnettomuus ei ollut loppuni. Lisää harmaita tuli, lähtövärit on kyllä jo päässä.

Vierailija
77/101 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten ? Kuka pelkää mitäkin, mutta jos hiusten värjäämisellä saa itselleen hyvän mielen, niin onko se paha asia. Kyllä niitä harmaita hiuksia saa sieltä sitten kasvatella ihan rauhassa, kun siltä tuntuu.

Väitinkö, että hiusten värjääminen on paha asia? 

Vierailija
78/101 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, hierotaan vaan toistuvasti myrkkyjä suoraan päänahkaan. Ja ihmetellään sitten 10v päästä että miten voikaan olla imusolmuke tms. syöpä päällä.

Kaikki vain turhamaisuuden vuoksi.

Vierailija
79/101 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua näyttää nelikymppisenä viisikymppiseltä, enkä viisikymppisenä taas kymmenen vuotta vanhemmalta. On upeita harmaita hiuksia, mutta aika harvalle ne osuu. 

En halua pienten lasten vanhempana ottaa mitään mummon tai harmaapään roolia. Olen vielä nuori, aktiivinen ihminen eikä siihen kuulu harmaat hiukset.

Vierailija
80/101 |
04.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsestään huolehtiminen ei tarkoita jonkun asian muuksi muuttamista. Hiusten värjäys ei ole muuta kuin vain hiusten värjäämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme