Miksi pelkäät kuollaksesi harmaantuvia hiuksiasi?
Itse en pelkää, siksi kyselen teiltä jotka niin teette.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä värjääjät lienevät samoja, jotka puleeraavat naamaansa kalliilla kosmetiikalla...
Meikkaan kyllä päivittäin. Tykkään leikkiä väreillä ja tyyleillä, niin pukeutumisessa, meikissä kuin hiuksissa. Mitään kallista anti-age-ihonhoitoa en kyllä ostele, koska ei minua kiinnosta näyttää nuoremmalta kuin olen. Värikkäämmältä vaan.
- n. 51 v, luonnostaan jo täysin valkotukkainen, värjätty väri tällä hetkellä burgundinpunertavanruskea
Ei tuossa iässä vielä harmaita ole.
Työkaverini nainen 42 vee on aivan harmaa hiuksinen joten kyllä vaan voi olla!
Tykkään kultakoruista. Sekä korviksista että kaulaketjuista. Mulla on jopa kullanväriset ohuet silmälasinkehykset, ihanat! Harmaat hiukset eivät ole niiden kanssa hyvännäköiset minusta, hiirenharmaa riitelee lämpimän kullan kanssa. Siksi värjään.
N65
Harmaa vanhentaa ihan todella paljon.
En tykännyt luonnollisesta hiustenväristäni edes lapsena. Ei oikein minkään värinen harmaanruskea. Olin varmaan ekalla, kun tajusin että aikuisena voin värjätä hiukset jonkun värisiksi ja heti n. 15v värjäsin tukkani. Nyt se ehkä alkaa harmaantua, mutta harmaanruskea harmaalla ei kuulosta yhtään paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä värjääjät lienevät samoja, jotka puleeraavat naamaansa kalliilla kosmetiikalla...
Meikkaan kyllä päivittäin. Tykkään leikkiä väreillä ja tyyleillä, niin pukeutumisessa, meikissä kuin hiuksissa. Mitään kallista anti-age-ihonhoitoa en kyllä ostele, koska ei minua kiinnosta näyttää nuoremmalta kuin olen. Värikkäämmältä vaan.
- n. 51 v, luonnostaan jo täysin valkotukkainen, värjätty väri tällä hetkellä burgundinpunertavanruskea
Ei tuossa iässä vielä harmaita ole.
Veli harmaantui noin 35 vuotiaana. Itse 46 ja vähän puskee harmaata ohimoille.
Ei ole harmaita. Mutta voisihan joku pelätä harmaantumista tai hiuksia tosiaan.
Ei ole harmaita mutta suihkutin kuivashampoota päähän ja hiukset muuttui harmaiski ja näytin kyl söpöltä. N34
Vierailija kirjoitti:
So What?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole harmaita, vaan ihania hopeisia jotka saa hiukset säihkymään. Lopetin värjäyksen kolme vuotta sitten. N61
Tuo olisi upeeta. Itselläni vain niitä harmaita. Näyttää tunkkaiselta. :(
Olen mies, tuntuu olevan vain plussaa 😎
Meillä on kullakin omat pelkomme. Joillakin ne liittyvät tukkaan. Annetaan niiden värjätä rauhassa, jos se helpottaa.
Mulla harmaat hiukset ja tänäänkin kaksi miestä flirttaili minulle ruokakaupassa. Oli ihan piristävää.
Enpä ole kuullut kenenkään hiuksiaan pelkäävän, toiset vain eivät halua olla harmaapäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan niitä, en pelkää.
Tämä. Värjäävät ovat surullisia näkyjä.
Sure persreikääsi moukka. Sinulle ei kuulu muiden asiat.
Omituinen oletus aloituksessa. Tehköön kukin kuontalolleen mitä tykkää.
Mullapa ei harmaannu eikä mene valkoiseksi vaan vetää aidoksi platinablondiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole harmaita. Mutta voisihan joku pelätä harmaantumista tai hiuksia tosiaan.
Paskat, jokainen tietää että jossain vaiheessa harmaantuu kaikilla. Kuuluu tähän elämään veetäkö ällistelet tyhmä.??
Vierailija kirjoitti:
Niinkööööö... näin käy kaikille. Sataako siellä vettä ?
Kumpa harmaantuisinkin vaan mutta ei, kaljuunnun! Nainen otsa ja ohimot paljaana on ikävä näky eikä sitä voi muuten kuin peruukilla peittää. Jos mulla olis paksu, pitkä harmaa tukka, olisin ikionnellinen ja hoitaisin ja harjaisin sitä kuin aarretta!