Miksi helvetissä on pakko joka päivä kysellä mitä ihmiset TÄNÄÄN syövät koska se ei herätä mitään keskustelua
Kommentit (26)
Voit vapaasti keskustella muissa ketjuissa.
Tuo voi innoittaa kokeilemaan uusia reseptejä ja voi saada ideoita omaan, tylsään ruokavalioon. Mikä tässä nyt taas on ongelma?
Herättihän se sinutkin tekemään tämän aloituksen.
😀
Varmaan siksi, että jos jutellaan oikeista asioista niin ketju menee bittiavaruuteen.
Mite helvetissä jotai tollo kiinnostaa mitä joku tuntematon syö jossai....Sitten on oma rotunsa jotka tämmöseen vastaa....🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Tuo voi innoittaa kokeilemaan uusia reseptejä ja voi saada ideoita omaan, tylsään ruokavalioon. Mikä tässä nyt taas on ongelma?
Hakusanana löydt miljardeja reseptiä ja ideoita 😝😝😝😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
PAHVIT!
Siivu tarjousleikettä pahvinpäälle ja nam, ei ole köyhällä muuhun varaa.
Minulle esim. ruoka-asiat ovat hyvin arkipäiväisiä ja päivittäisiä pohdintoja. En sitten tiedä mikä niissä triggeröi joita kuita.
Onko mahdollisesti jostain traumasta kyse? Yks mun sukulainen veti herneen kans nenään kun ihan vaan small talkkia pidin yllä kun kuulumisia vaihdeltiin puhelimessa. Kerroin mitä panin uuniin valmistumaan että onpa helppo ruoka ja sivulauseessa kysäisin, että mitä sinä laitat tänään ruuaksi.
Tää siihen vastasi kiukkuisen kuuloisesti, että mitä se sinulle kuuluu mitä hän syö tänään. No sanoin , että ei kuulu ei.
Meillä on kuitenkin lapset vierailleet viikonloppukylässä puolin ja toisin niin ihan hirvittää kun tän tyypin lapset syö niin vähän ja mun lapset treenaa monta kertaa viikossa ja syövät paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vitut innoita koska kukaan ei lue edellisiä kommentteja.
Eihän sun tarvi osallistua. Just söin makkaraperunat. Nyt joun kahvit päälle.
Minä luen ja joskus otan siitä jonkun ruoan, mitä itsekin teen toisena päivänä. Ruokien keksiminen ja laittaminen on ihan per_seestä, mutta pakollista siitä huolimatta. Hyvä, että joskus joku muu ehdottaa, mitä teen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakusanana löydt miljardeja reseptiä ja ideoita 😝😝😝😝😝😝
Ehkä löydän reseptejä, mutta keskustelu puuttuu. Kaipaan vuorovaikutusta. 😁😁😁😁😁😁😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PAHVIT!
Siivu tarjousleikettä pahvinpäälle ja nam, ei ole köyhällä muuhun varaa.
Tiskirätin voi uittaa kanamusassa ja paistaa pannulla .
Vierailija kirjoitti:
Eihän sun tarvi osallistua. Just söin makkaraperunat. Nyt joun kahvit päälle.
💩💩💩💩💩
Vierailija kirjoitti:
Mite helvetissä jotai tollo kiinnostaa mitä joku tuntematon syö jossai....Sitten on oma rotunsa jotka tämmöseen vastaa. .🤮🤮🤮🤮 🤮.
Moukat vastaa....🤭🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Minä luen ja joskus otan siitä jonkun ruoan, mitä itsekin teen toisena päivänä. Ruokien keksiminen ja laittaminen on ihan per_seestä, mutta pakollista siitä huolimatta. Hyvä, että joskus joku muu ehdottaa, mitä teen.
Vai semmonen sinä olet kiiitooosss. 😂😂😂😂
PAHVIT!