14v tyttö haluaa uuden puhelimen koska kaikilla suosituilla tytöillä on uusin iphone 17 pro
Kasvatinko mun tyttären omatunnosta noin huonon? Pyytää joka päivä iPhone 17 Pro:ta koska "kavereilla on sellaiset".
Ostatteko te muut vanhemmat oikeasti +1200€ puhelimen lapsellenne?
Mitä teen nyt tässä tilanteessa? Onko hyvä ostaa sit se uusin luuri (hänellä on iPhone 14 nyt)?
Kommentit (159)
Haluaisin minäkin olla uusi Hitler mut ei taida onnistuu😏
No ei todellakaan. Meillä vanhemmat päättää ostokset ja puhelimet, ei toisten kakarat.
Noi 14v tytöt joilla on iphone ja on usein suorat blondit hiukset ja clean girl estetiikka on hot
N56
Sano että säkin haluaisit fiksumman tytön.
Onneksi asun omakotitalossa, niin voin esittää aina vastatarjouksen teineille, esim. terassin öljyäminen, autokatoksen maalaaminen. Työtä tekemällä saa palkkaa ja sillä voi ostaa vaikka viisi puhelinta.
Tähän mennessä olen saanut rahoille vastinetta.
En todellakaan osta. Rikkoi tarkoituksella puhelimensa jotta saisi kalliimman. Muutenkin yrittää esiteini vedellä naruista, ei mene minulle läpi. On epäreilu kavereitaan kohtaan ym. Yritän kasvattaa oikeaan suuntaan.
T.
Vierailija kirjoitti:
Noi 14v tytöt joilla on iphone ja on usein suorat blondit hiukset ja clean girl estetiikka on hot
N56
Mies 39 v. myös ihailee heitä.
Annat tytölle 200€ starttirahan ja loput rahat saa itse säästää tai tehdä kotitöitä mistä maksat 5€/h. Näin tyttö oppii rahanarvon 👍
Vierailija kirjoitti:
Onneksi asun omakotitalossa, niin voin esittää aina vastatarjouksen teineille, esim. terassin öljyäminen, autokatoksen maalaaminen. Työtä tekemällä saa palkkaa ja sillä voi ostaa vaikka viisi puhelinta.
Tähän mennessä olen saanut rahoille vastinetta.
Hyvähyvä!!
Juu, ei hänestä tule suosittua vaikka olisi kuinka parhaat työkalut hankittu. Suositummuus on sisäsyntyistä.
Omat lapset kun esitti vaatimuksiaan puhelimista ja vaatteista, niin aina sanoin, että hankkii puolet rahoista itse työtätekemällä ja säästää. Sitten voidaan neuvotella asiasta.
Usein kun olivat sen rahan saaneet kasaan, eivät enää raaskineetkaan käyttää sitä siihen mitä alunperin halusivat. Hyvinkin paljon edullisempi kävi. :)
Minä halusin olla koulun paras enkä välittänyt muiden rojuista.
Vierailija kirjoitti:
Osta vaa lapselle. 1400€ ei oo mitään.
Ja muuten mun 10v tyttärel on threadripper 9995wx ja 2TB ddr5
Ja 4x RTX PRO 6000 blackwell
Ja S95 oled töllö x6
Osta sille Satisfyer. Ei varmasti kaikilla suosituilla tytöillä oo.
Miten selitätte lapsillenne hei me ollaan vitun köyhiä paskoja sun kaverit on rikkaita vittuako sä hengailet parempiesi kanssa tunne arvosi mene kaltaistesi luokse.
Niin!
Vierailija kirjoitti:
Osta sille Satisfyer. Ei varmasti kaikilla suosituilla tytöillä oo.
Eiköhän 14v tytttö osaa ostaa ihan itse jos tarvitsee. Sen ikäiset myös saavat munaa niin paljon kuin haluavat.
Osta vaa lapselle. 1400€ ei oo mitään.
Ja muuten mun 10v tyttärel on threadripper 9995wx ja 2TB ddr5