Mistä johtuu Suomalaisten inho Yhdysvaltain presidentti Donald Trumpia kohtaan?
Ainakin mediassa Trump esitetään usein todella huonossa valossa ja jopa sanavalinnoista voi päätellä, että ennakkoasenne kaikkea hänen toimintaansa kohtaan tuntuu olevan negatiivinen.
Kommentit (125)
Luultavasti siksi ettei hän woketa.
Mielipiteet ulkomaalaisista jne saa median varpailleen ja raivon valtaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan trumpin puheista ja teoista se inho johtuu. Ei siihen sen ihmeellisempiä syitä ole.
Samaa olin tulossa kommentoimaan itse.
En ole koskaan lukenut yhtäkään uutista jossa sanottaisiin että hyvin tehty Trump.
Ei sellaisia saa tehdä.
Mistä johtuu se, että osa kulkee pää syvällä Trumpin perseessä ja kieli ohutsuolessa vaikka ihan joka päivä tulee ilmi asioita, että ukon pitäisi olla jossain ihan muualla kuin valkoisessa talossa? Onko siinä kyse siitä, että liian läheiset sukulaiset ovat tehneet lapsia tai kenties siitä, että ei osata lukea tai ollan muodikkaasti sitä
mieltä, että ne todelliset uutiset on haudattu internetin syövereihin? Mitä hämärämpi lähde niin sitä luotettavampi se on?
Median aivopesusta. Oikeasti ei suomalaisilla ole USAn politiikkaan mitään kosketuspintaan, ainoastaan median uutisointi. Suuri osa kansasta uskoo kaiken ihan tosissaan ja alkaa toistaa samaa vaikkei asiasta oikeasti tiedä enempää.
Mä en tunne tätä Suomalaisten perhettä mutta omasta puolesta sanon että ei tarvitse kuin katsoa sen ilmeitä. Sit jos vielä tulee ääntä niin paskaahan sieltä tulee. Aivan seinähullu.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan lukenut yhtäkään uutista jossa sanottaisiin että hyvin tehty Trump.
Ei sellaisia saa tehdä.
Entä jos Trump ei tee mitään hyvin?
Entä usalaisten inho trumpia kohtaan?
Palstapersu on aina valmiina puolustelemaan toista seksuaalirikollista!
Tämän trollin tunnistaa venäläiseksi siitä, että kansalaisuudet alkaa suurella kirjaimella.
En ole mitään inhoamista huomannut. Trump on ihan omilla toimillaan saavuttanut maineensa myös suomalaisten keskuudessa.
juutalaismedian vaikuttamisen takia
Varmaan Riikka Purra, Teemu Selänne ja Jussi Halla-aho osaisivat tähän vastata, kun ovat julkisestikin niin kovasti Trumpista intoilleet.
Trump on pikkulapsi, joka kiukuttelee. "Grönlanti mulle!", "Kanada mulle!", "Panaman kanava mulle!"
Vierailija kirjoitti:
Median aivopesusta. Oikeasti ei suomalaisilla ole USAn politiikkaan mitään kosketuspintaan, ainoastaan median uutisointi. Suuri osa kansasta uskoo kaiken ihan tosissaan ja alkaa toistaa samaa vaikkei asiasta oikeasti tiedä enempää.
Ymmärränkö oikein ajatuksesi, että esim. Grönlanti- case oli pelkästään median luoma illuusio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisia saa tehdä.
Entä jos Trump ei tee mitään hyvin?
Uskotko tosiaan ettei sitten yhden yhtä asiaa.
Vai eikö sellaisista vaan haluta kirjoittaa?
Mieti oikein kovasti.
Trumpin ensimmäinen kausi oli tökeröitä puheita lukuun ottamatta suhteellisen normaali ja hysteria oli yliammuttua, mutta nyt tämä toinen on aivan totaalista paskamyrskyä. Grönlantiepisodi varmasti nostatti aivan uutta inhoa.
Ihan trumpin puheista ja teoista se inho johtuu. Ei siihen sen ihmeellisempiä syitä ole.