Palstan miehet ei kauheasti kirjoittele armeijasta, ei kuntosalilla käynnistä, eikä kokkaustaidoistaan eikä hygieniasta
Voisiko sanoa että tyypillinen palstamies on armeijasta vapautettu paksupoika joka syö roiskeläppiä ja viisastelee täällä joutavia.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille miehille on kaksi tärkeää aihetta. Seksi ja päihteet. Niistä riittää keskusteltavaa aina.
Älä yleistä. Alkoholia en käytä eli ei ole tärkeä eikä seksikään ole mulle mikään tärkeä asia.
enkä käytä muitakaan päihteitä.
Onneksi palstalla on paljon akateemisesti koulutettuja naisia. Pysyy keskustelut edes joltain osin asiallisina ja mielenkiintoisina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille miehille on kaksi tärkeää aihetta. Seksi ja päihteet. Niistä riittää keskusteltavaa aina.
Päihteet? Ollaan kyllä eri piireissä kun meillä keskustellaan urheilusta.
Kaikista niistä ja loputtomasti.
Kyllä meitä on monenlaisia. Minä taas en keskustele koskaan urheilusta ,päihteistä enkä seksistä. Urheilua en edes seuraa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Mies , joka täällä edes piipahtaa, saati kommentoi tai kirjoittaa, on mielestäni outolintu.
Kyllä. Olen hyvin outo. Toisaalta muiden mielipiteet eivät suuresti kiinnosta.
Ei pidä paikkaansa. Olen itse palstaa aktiivisesti seuraava 5 Kemppinen mies , lähinnä siksi että pysyn ajan tasalla miten naiset toimii tänään ( jos siis onnistuisi joskus löytämään sen jonka kanssa alkaisi seukata ) ja voisin muodostaa sitten parisuhteen. Olen itse hyvin tunneälyinen , empaattinen, sosiaalinen, herkkä, naurava, huumorintajuinen , jämäkkä todellinen mies , ja monesti minua luullaan homoksi koska olen niin feministinen olemukseltani. Siis puhe tavalta ja eleiden osalta vaikka kuitenkin olen iso ja vahva karju. Eli meitä on moneen junaan.
Kokeillaan.
- Kävin intin, alkuun muutos ahdisti, mutta totuin puuhaan ensimmäisten viikkojen aikana. Ei jäänyt erityisen hyviä eikä huonoja muistoja. En juurikaan muistele inttiaikaa.
- Köyn kuntosalilla pari kertaa viikossa tekemässä ohjaajan laatimaa peruslihaskunto-ohjelmaa. Tavoitteena terve ja normaalisti toimiva keho nyt ja vähän vanhempanakin.
- En tykkää kokata, mutta osaan tehdä tavallisia ruokia. Teen viikon ruoat jääkaappiin ja pakastimeen sunnuntaisin, jotta ei tarvitse asiaan käyttää aikaa ja energiaa muulloin.
- Käyn suihkussa kerran päivässä. Pesen kriittiset alueet suihkusaippualla. Käytän deodoranttia. Vaihdan t-paidan, bokserit ja sukat päivittäin. Pesen hampaat aamuin ja illoin, sekä kädet saippualla aina wc:ssä asioituani.
Puhuttaisko itkemisestä ja valittamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mies , joka täällä edes piipahtaa, saati kommentoi tai kirjoittaa, on mielestäni outolintu.
Jokainen joka elää kuplassa on akvaariokala. On paljon hyödyllisempää yrittää ymmärtää miksi muut ovat eri mieltä asioista jotka ovat sinulle tärkeitä, kun jossain typerässä keskusteluketjussa kirjoitella omanmielisten kanssa kuinka on samaa mieltä kaikesta. Tämä on miehelle turvallinen paikka keskustella naisten kanssa poliittisesti tai kulttuurillisesti vaarallisista asioista. Tänne voi kirjoittaa kannattavansa tai vastustavansa jotain, ilman että se vaarantaisi oman työpaikan.
Kävin armeijan, oli melko tylsää suurimmaksi osaksi. Kuntosalila kävin 10 vuotta kunnes selkä alkoi kipeytyy joten lopetin painojen nostelun. Suihkussa käyn joka päivä joten en haise ja ruokaakin teen usein. En tilaa ruokaa woltilla tai muuten. En ole tilannut ruokaa koskaan kotiin.
Tän palstan naisten kommentit miehistä kertoo aika hyvin varmaan miehistä, jotka vaikuttavat palstamammojen elämässä irl. Otan osaa.
Suurin osa on kirjoittelematta ko. aiheista varmaankin siksi, ettei koe niitä erityisen mielenkiintoisina, vaikka olisivatkin osa omaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Puhuttaisko itkemisestä ja valittamisesta.
Sitähän koko ketju on täynnä. AP oli oikeassa.
Et voisi olla enempää väärässä. Kaikki aika menee täällä naisten itkettämiseen, enkä tullut tänne itsestäni puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Olen itse palstaa aktiivisesti seuraava 5 Kemppinen mies , lähinnä siksi että pysyn ajan tasalla miten naiset toimii tänään ( jos siis onnistuisi joskus löytämään sen jonka kanssa alkaisi seukata ) ja voisin muodostaa sitten parisuhteen. Olen itse hyvin tunneälyinen , empaattinen, sosiaalinen, herkkä, naurava, huumorintajuinen , jämäkkä todellinen mies , ja monesti minua luullaan homoksi koska olen niin feministinen olemukseltani. Siis puhe tavalta ja eleiden osalta vaikka kuitenkin olen iso ja vahva karju. Eli meitä on moneen junaan.
Siinäpä syy miksi ei löydy naista. Naiset ei tykkää beta-feministimiehistä, elleivät tarvitse akuutisti sponsoria, vaikka muuta väittävät. Alfat ja sigmat ei kelpuuta suomalaista naista, joten jäljelle jää lähinnä arabit.
Vierailija kirjoitti:
Missä sanotaan tämän olevan naisten palsta?
Miksei palstan naiset kirjoittele em. aiheista?
Kävin armeijan pisimmällä palvelusajalla. Kuntosalilla en käy, koska siinä palaa vain aikaa ja rahaa hukkaan ja saa korkeintaan hyödyttömät show-lihakset. Teen ennemmin fyysisesti raskaita töitä jolloin samalla tienaan ja saan oikeaa voimaa. Olen hyvä kokki. Hygieniani on kohdallaan. Mitä muuta halauisit tietää?
Vierailija kirjoitti:
Kuka tänne trollipalstalle jaksaa muutamaa sanaa enempää edes kirjoittaa.
Miesvihapalstalle
Kirjoittelen aika paljonkin kokkaus- ja siivousaiheisissa ketjuissa, mutta en ole mitenkään alleviivannut olevani mies.
Armeijaa en ole käynyt, enkä käy kuntosalilla, joten niistä ei ole oikein mitään kirjoitettavaa.
Palstaukkelu syö, paskoo ja makkoo ja puhuu pienestä píppelistään 😂