uudet Petolliset (2026)
Miksi media ei julkaise heitä sukunimen mukaan aakkosjärjestyksessä:
"näyttelijä Kai Vaine, artisti Joalin, laulaja Kurre Westerlund, yrittäjä Piritta Hagman, sisällöntuottaja Miska Haakana, yrittäjä Michele "Minttu" Murphy-Kaulanen, koomikko Laura Haimila, tanssija Ansku Bergström, mediapersoona Arttu Mustonen, toimittaja Ina Mikkola, ex-jääkiekkoilija Sami Helenius, radio- ja podcastjuontaja Tytti Junna, laulaja-lauluntekijä Teemu Roivainen, mediapersoona Aleksi Rantamaa, toimittaja Renaz Ebrahimi, vaikuttaja ja aktivisti Elisa Malik, tubettaja Teemu Vuorela, podcastaaja Atte Salminen ja tanssija Leevi Lehtonen".
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (666)
Vierailija kirjoitti:
Löytyy se yksi dominoiva henkilö joka jättää muut varjoonsa, on huono kuuntelemaan rauhallisempia ihmisiä ja jyrää omia mielipiteitä. Näin monessa yhteisössä: työyhteisössä, perheessä, suvussa, bändeissä, kaveriporukoissa jne.
Kysyä joskus itseltä: Osaanko oikeasti kuunnella ja antaa tilaa muille? Onko minulla tarve olla oikeassa? Puhunko muiden päälle? Hermostunko jos asiat eivät mene kuin olin suunnitellut?
Ja löytyy se yksi, joka ottaa erilaiset ihmiset silmätikukseen ja haukuttavakseen kuin koulukiusaajat. Jos joku poikkeaa massasta ja on erilainen, niin kimppuun ja kiusaamaan.
Kaulasen emäntä kertoo Instassa, että on kyllästynyt ja ei haittaa, vaikka joutuisi pois. Eli elän toiveessa, että tämä tapettipetollinen tippuu. En halua nähä sen naamaa ja tuota sugarpaitaa. Kertoo paidallaan, että on jenkkimusta. rasisia, jos minua epäilette.
Ulos ja asap. Kiitos, ei mulla muuta.
En tykkää Teemu P:sta. Enkä Inasta. Muut ihan ok.
Miksi Piritta on tuonne lähtenyt? Varmaankin hänelle formaatti pitäisi olla tuttu. Ei puhu yhtään mitään. Eniten on hän alkanut ärsyttämään. Hengailee vaan mukana...
Vierailija kirjoitti:
Miksi Piritta on tuonne lähtenyt? Varmaankin hänelle formaatti pitäisi olla tuttu. Ei puhu yhtään mitään. Eniten on hän alkanut ärsyttämään. Hengailee vaan mukana...
Piritta on tarkkailija. Siinä ei ole mitään pahaa.
Minä taas en halua. Peli muuttuu todella paljon tylsemmäksi, jos Ina putoaa. Olkoonkin äänekäs ja ärsyttävä, mutta hån on todellakin peluri, ja sellaisia tässä pelissä tarvitaan.