Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aiot tehdä tänään?

Vierailija
03.08.2026 |

Mulla ei oo muuta pakollista kuin käydä kaupassa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taistella tuulimyllyjä vastaan. 

Vierailija
2/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaluni näpläämisen lisäksi vauvapalstailen, tarkistan joko eläke ja veronpalautukset tulleet tileille ja kahviakin juon. Illemmalla sitten rentoudun kera Jaloviinan *tähden.

Vierailija
4/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä ekasta loman jälkeisestä työpäivästä. Töiden jälkeen otan päikkärit ja makaan varmaan loppuillan sohvalla. Aion katsoa Paholainen pukeutuu Pradaan 2.

Vierailija
5/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti palstailen ja sen lisäksi en tee niin yhtään mitään.

Vierailija
6/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee taas hullu päivä. Olen tyydyttänyt itseni jo kahdesti ja tiedän, että tänään tulee niitä 6-7. En tiedä miksi, kuun merkitystä mietin, ystävä sanoi että tuollaiset kaudet kuuluvat biorytmiin... No, onneksi olen yksin kotona eikä mitään pakollisia menoja, joten mikäs tässä nauttiessa, vaikka henkisesti tämä on jo huolestuttavaa. Näitä tulee n kerran kuussa tämmöisiä rietastelupäiviä.

Vierailija
7/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamupaskalla, loppupäivä on mysteeri. 

Vierailija
8/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis alkaa valmistautua kauppaan lähtöön. Sitten myöhemmin ruuan laitto, salaatin teko ja keittiön siivous.

Vierailija
9/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kohta poimimaan mustikoita.

Illalla nussin seksinukkea.

Vierailija
10/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ostamaan Eurokankaasta nappeja neuleeseeni. Sitten ajattelin samalla reissulla käydä esim. Mäkkärissä hakemassa päivän lounaan, tässä nyt vielä ravintola vähän hakusessa mutta jotain noutoruokaa joka tapauksessa kun kaupunkiin menen.

Sitten iltapäivästä ajattelin mennä kuvaamaan yhden lähilammen lumpeita kun eilen ne olivat ainakin niin kauniita kun satuin menemään ohi mutta ei ollut kameraa mukana. Aamulla jo kävin kameran kanssa mutta olivat vasta nupuillaan.

Vasta toinen lomaviikko aluillaan :)

Vierailija
11/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syärähää ja piäreskellähää.

Vierailija
12/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sitä samaa, mitä useimmat ihmisoletetut.

Vierailija
13/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee taas hullu päivä. Olen tyydyttänyt itseni jo kahdesti ja tiedän, että tänään tulee niitä 6-7. En tiedä miksi, kuun merkitystä mietin, ystävä sanoi että tuollaiset kaudet kuuluvat biorytmiin... No, onneksi olen yksin kotona eikä mitään pakollisia menoja, joten mikäs tässä nauttiessa, vaikka henkisesti tämä on jo huolestuttavaa. Näitä tulee n kerran kuussa tämmöisiä rietastelupäiviä.

Tämä kanava on nykyään persujen äänitorni, ei täällä saa enää keskustella naisten vaivoista, vauvoista, lapsista tai muusta, jos se ei liity politiikkaan.

Vierailija
14/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kalaverkot laskemassa mereen. Käyn ne nostamassa tänään vielä. Ei tässä muuta tekemistä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi