Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veronpalautukset eivät vielä tulleet tilille. Missähän vika?

Vierailija
03.08.2026 |

Tietääkö joku, tuleeko ne heti aamulla vai miten? Koko viime viikko on ollut ihan hirveä ja nyt vielä tämäkin...

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy täälläkään

Vierailija
42/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko veronpalautuksen maksupäivä muuttua lennossa? Mulle piti tulla 3.8., merkkasin sen kalenteriin ja suunnittelin pari juttua sen pohjalta. Nyt kun katsoin Omaveroon, maksupäivä onkin 3.9. Olenko vain merkannut itselleni väärin vai onko maksupäivä muuttunut?

Teitkö veroehdotukseen lisäyksiä , silloin maksupäivä muuttuu.

Veroehdotukseen tehdyt muutokset ei enää tuossa kohden vaikuta. Verottaja on voinut saada jotain lisätietoa ja sen vuoksi siirtänyt. Veroehdotuksen kun korjaa ja lähettää niin palautuspäivän tietää vasta kun lopullinen päätös tulee. Tietty jos olet lopullisen verotuspäätöksen jälkeen hakenut oikeaisua niin sit voisi tulla muutos mutta en usko kk muutokseen tässä kohden

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin s pankki toimii taas tosi hitaasti ja ilmoittaa välillä virheestä. Muutkaan maksut ei ole tullut tilille mitkä piti tulla n.8.00 mennessä. 

Vierailija
44/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkien välisestä liikenteestä riippuen näkyvät päivän aikana jossain kohtaa.

Vierailija
45/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oitko tsekannu mikä se sinun palautuspäiväsi on? Ei ne kaikille tuu samana päivänä.

On 3.8 

3.8 eli kolmas kahdeksan ei ole oikea päivämäärä. 

Vierailija
46/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä tänä päivänä vuokranmaksupäivä, asumistuki ja veronpalautus. Missähän järjestyksessä ne tapahtuu tilillä kun ainakaan ilman tukia ei tilin saldo riitä vuokranmaksuun jos esim. vuokra veloitetaan tililtä ensimmäisenä ennenkuin asumistuki on tullut, saati veronpalautus.

Kyllä ne sieltä tulee, veloitetaanko vuokrasi automaattisesti tililtä, mä aina mieluummin maksan itse verkkopankissa että on varmasti rahaa.

Joo vuokra veloitetaan automaattisesti toistuvana maksuna kuukausittain, muut laskut yleensä e-laskuna joka minun pitää hyväksyä erikseen. 

Vierailija
47/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy.Muistelisin.päivän aikana pitäs näkyy 

Vierailija
48/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankkien välisestä liikenteestä riippuen näkyvät päivän aikana jossain kohtaa.

Johtuu verottajan maksueristä eniten. Niitä lähtee useita tänään

Vierailija
49/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko veronpalautuksen maksupäivä muuttua lennossa? Mulle piti tulla 3.8., merkkasin sen kalenteriin ja suunnittelin pari juttua sen pohjalta. Nyt kun katsoin Omaveroon, maksupäivä onkin 3.9. Olenko vain merkannut itselleni väärin vai onko maksupäivä muuttunut?

Myös palkanmaksaja on voinut antaa korjauksen tai vaikkapa vain lähettänyt saman tiedon uudestaan, niin laskenta alkaa taas uudestaan.

Vierailija
50/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tehnyt veroehdotukseen muutoksia. Kiinteistöverossa oli korjattavaa ja se homma näyttää olevan todella pitkissä kantimissa, mutta ei luulisi sen vaikuttavan henkilöverotukseen. No, odotellaan sitten kuukausi (tai opetellaan tarvittaessa erottamaan numerot 8 ja 9 toisistaan).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi