Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veronpalautukset eivät vielä tulleet tilille. Missähän vika?

Vierailija
03.08.2026 |

Tietääkö joku, tuleeko ne heti aamulla vai miten? Koko viime viikko on ollut ihan hirveä ja nyt vielä tämäkin...

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän aikana ei aamulla

Vierailija
22/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa teillä naisilla kiire päästä rahoistanne eroon😇😃

Naisista? 

Kerroppas täti missä ap kertoi sukupuolensa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on mennyt konkurssiin. Turha odotella.

Vierailija
24/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees tiiä onko jo tullut, aivan sama, ko tiliä en juurikaan käytä, mulla on toinen tili missä on enempi rahnaa;)

Vierailija
25/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijarit niitä jo tuhlaa. Vaihtoivat tilinumerosi omaansa.

Ai niin, jotkut pösilöt vielä syöttävät pankkitunnuksensa tekstiviestin huijauslinkkiin. 

Vierailija
26/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, voi näkyä iltapäivällä.

Vierailija
27/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ap siellä joku vanha tilinumero?

Mulla näkyi palaitus jo aamulla 7 aikaan. 

Vierailija
28/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tollo pitää olla? etkö seuraa muuta kuin vauvapalstaa? tieto maksun eri kellon ajoista tulee jos vaikka mistä mediasta. 

Tänään taitaa olla se suurin maksupäivä ja rahaa liikkuu valtavasti. Ne tulee päivän mittaan. 

Itse ei ole saanut edes lopullista päätöstä vielä. Odotan palautuksia. Ihmettelen miten tänä vuonna kestää näin kauan. Veroehdotuksen korjaukset piti tehdä tänä vuonna kuten aiemmikin huhtikuun alkuun, aiemmin päätös tuli vapun tienoilla ja palautukset heinäkuussa. Nyt ei edes päätöstä

Vierailija
29/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa teillä naisilla kiire päästä rahoistanne eroon😇😃

Naisista? 

Kerroppas täti missä ap kertoi sukupuolensa?

Ap lienee darrasta kärsivä mies ja helpotusta krapulaan pitäisi saada kunhan vain palautukset tulevat tilille. 🤣

Vierailija
30/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tänä päivänä vuokranmaksupäivä, asumistuki ja veronpalautus. Missähän järjestyksessä ne tapahtuu tilillä kun ainakaan ilman tukia ei tilin saldo riitä vuokranmaksuun jos esim. vuokra veloitetaan tililtä ensimmäisenä ennenkuin asumistuki on tullut, saati veronpalautus.

Vierailija
31/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisi nyt se verotuspäätös edes ensin.

Oletko käynyt OmaVeron sivuilla?

Vierailija
32/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani äsken soitti, oli hänelle tullut, sai ison palautuksen työmatka vähennyksistä. Tuli tarpeeseen kun vasta muutti.

33/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti pitäisi päästä tuhlaamaan? 

Ei, vaan haluaisin tietää, idiootti. 

Tietää mitä?

Mä ymmärrän tuota edellistä kirjoittajaa. Olen ollut aikoinaan työpaikoissa, joissa palkka ei olekaan tullut palkkapäivänä tai maksettu summa on ollut jotain muuta kuin mitä palkkakuitissa luki. Piti siis soittaa palkanlaskijalle ja kysyä, missä vika. Tänään on ensimmäinen eläkkeeni maksupäivä ja ihan tottumuksesta kävin katsomassa, onko eläke tullut vai ei. Oli tullut ja juuri se summa, mikä pitikin, mutta samalla huomasin, että veronpalautukset ei. 

Vierailija
34/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisi nyt se verotuspäätös edes ensin.

Oletko käynyt OmaVeron sivuilla?

Olen. Verotus on kesken

Vierailija
35/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko veronpalautuksen maksupäivä muuttua lennossa? Mulle piti tulla 3.8., merkkasin sen kalenteriin ja suunnittelin pari juttua sen pohjalta. Nyt kun katsoin Omaveroon, maksupäivä onkin 3.9. Olenko vain merkannut itselleni väärin vai onko maksupäivä muuttunut?

Vierailija
36/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä tänä päivänä vuokranmaksupäivä, asumistuki ja veronpalautus. Missähän järjestyksessä ne tapahtuu tilillä kun ainakaan ilman tukia ei tilin saldo riitä vuokranmaksuun jos esim. vuokra veloitetaan tililtä ensimmäisenä ennenkuin asumistuki on tullut, saati veronpalautus.

Kyllä ne sieltä tulee, veloitetaanko vuokrasi automaattisesti tililtä, mä aina mieluummin maksan itse verkkopankissa että on varmasti rahaa.

Vierailija
37/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko veronpalautuksen maksupäivä muuttua lennossa? Mulle piti tulla 3.8., merkkasin sen kalenteriin ja suunnittelin pari juttua sen pohjalta. Nyt kun katsoin Omaveroon, maksupäivä onkin 3.9. Olenko vain merkannut itselleni väärin vai onko maksupäivä muuttunut?

Voi muuttua.

Vierailija
38/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitkö veroehdotukseen lisäyksiä , silloin maksupäivä muuttuu.

Vierailija
39/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se palautus tänään tulee ja veloitukset ei lähde jos rahaa ei ole. Ne lähtee sit kun rahaa on, kannattaa myös itse viimeistään illasta varmistaa että kaikki lähti. Joskus voi joutua hyväksymään uudelleen. Mutta elit siis ylivarojesi kun tiesit veronpalautuspäivän

Vierailija
40/50 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta sama valitus, kun on veronpalautus päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä