Veronpalautukset eivät vielä tulleet tilille. Missähän vika?
Tietääkö joku, tuleeko ne heti aamulla vai miten? Koko viime viikko on ollut ihan hirveä ja nyt vielä tämäkin...
Kommentit (154)
Ei ole tullut S-pankin tilille, vaikka piti tulla 3.8. Ennen on tullut heti aamusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut S-pankin tilille, vaikka piti tulla 3.8. Ennen on tullut heti aamusta.
Minulle tuli mutta nyt ei voi laskuja maksaa tililtä koska pankki ei hyväksy vahvistamista, herjaa virhettä. Ikävää tämä toiminta.
Hahhahhahhaaaaaa.... nämä viestit on olleet tän päivän huumoripläjäytyksiä, en muista koska viimeksi nauranut näin paljon hahhahhahhaaaaaaa......
ja ei vieläkään. Tarkastin maksupäivän ja tilinumero on myös. En tajua miksi kestää.
OP ja ei näy - ja kyllä päätöksessä maksupäivä 3.8. eikä muutoksia tarvinnut tehdä.
Vierailija kirjoitti:
OP ja ei näy - ja kyllä päätöksessä maksupäivä 3.8. eikä muutoksia tarvinnut tehdä.
Mulle kävi viime vuonna niin että päätöksessä luki elokuu, palautus tulikin vasta syyskuussa. En ollut tehnyt muutoksia itse.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut tännekään.
Eikä tule, jos on ulosottoja.
Op mullakin eikä näy.Edellisinä vuosina näkyneet aina ennen kello kahtatoista
Olisko ulosotto vienyt teidän palautukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi viime vuonna niin että päätöksessä luki elokuu, palautus tulikin vasta syyskuussa. En ollut tehnyt muutoksia itse.
No sitten sun verotus muuttui työnantajan takia.
Mulla tai puolisollani ei ole ulosottoja, ikinä ollutkaan, muutoksia ei ole tehty, eikä kummallakaan näy. Tiedoissa on maksupäiväksi merkitty tänään, eikä sitä kummallakaan ole muutettu. Ei näy vielä. Ei se nyt meille mikään elinehto ole, sillä lähinnä itse pidän käyttötilin saldon aikan pienenä ja siirrän muualle lähes koko summan.
No sitten sun verotus muuttui työnantajan takia.
Olen työtön eikä muutoksia ollut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tai puolisollani ei ole ulosottoja, ikinä ollutkaan, muutoksia ei ole tehty, eikä kummallakaan näy. Tiedoissa on maksupäiväksi merkitty tänään, eikä sitä kummallakaan ole muutettu. Ei näy vielä. Ei se nyt meille mikään elinehto ole, sillä lähinnä itse pidän käyttötilin saldon aikan pienenä ja siirrän muualle lähes koko summan.
Katso nyt sieltä omaverosta, siellä näkyy päivämäärä. Voi olla siirretty. Onko ollut jotakin yhteistyötä sossujen tai viranomaisten kanssa? Saattaa vaikuttaa asioihin.
Ei ole ulosotossa mitään, jos olis niin en täällä asiaa ihmettelis.
Näköjään ei oltu vielä maksettu. Mun viivästyskorko on sen normaali 18 % ja se on kerran minuutissa. Lasku lähtee etu, jälki ja välikäteen.
Mulle tulee kuukauden päästä 3.9