Auto hajosi tietysti juuri, kun vihdoin olisi alkamassa palkallinen harjoittelu!
Eikä oikein jaksaisi kahta kilometriä kävellä. Miesystävä osaisi korjata, mutta lähti omille teille. Kaiken lisäksi pitäisi olla huomenna satamassa illalla. Milloinkahan tämä roskatuuri loppuu?
Kommentit (16)
Oletko joku läski jos et jaksa lyhyttä matkaa kävellä?
Polkupyörällä 2 km on aika lyhyt matka kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku läski jos et jaksa lyhyttä matkaa kävellä?
Provo tuo on. Huono sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku läski jos et jaksa lyhyttä matkaa kävellä?
Provo tuo on. Huono sellainen.
Tuskin provo, näitä porvoossa riittää!
"palkallinen" harjottelu käsihoitajana jonku paikallisen sheikin takapihalla.
Kerro uusi tarina, nyyhkyttäjä! Kiero kalkkaro!
Vierailija kirjoitti:
Kerro uusi tarina, nyyhkyttäjä! Kiero kalkkaro!
kyllä sillä taas irtoaa.
Lisäks pitäs käydä isossa O:ssa, kun siellä on nyt hyviä tarjouksia.
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku läski jos et jaksa lyhyttä matkaa kävellä?
Valitettavasti. Mutta johtuu geeneistä.
Vierailija kirjoitti:
Korjaa itse! Jos et osaa, opettele! Pyydä vaikka naapurin pappaa avuksi.
Hankala viedä työkalut kun se sammui keskellä korpisuoraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korjaa itse! Jos et osaa, opettele! Pyydä vaikka naapurin pappaa avuksi.
Hankala viedä työkalut kun se sammui keskellä korpisuoraa.
Miksi ajelet rämällä kaukana korvessa? Oliko vielä puhelimesta saldo loppu?
Korjaa itse! Jos et osaa, opettele! Pyydä vaikka naapurin pappaa avuksi.