Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastan miestäni!

Vierailija
02.08.2026 |

Mulla on ihana mies, ja tätä palstaa lukiessa ymmärtää kuinka onnekas sitä voikaan vain olla!

Empaattinen, luotettava, huomaavainen, hauska, utelias ja yksinkertaisesti vain parasta seuraa! Ei kontrolloi eikä ole mustasukkainen, arvostaa naisia ystävinä ja ihmisinä, minua puolisona. Pitää naisia tasavertaisina. Pitää huolta kaikista läheisistään. Luo hyvää energiaa ympärilleen. 

Paras mies! 

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokatunnilla noi   paneeee. vakihoidot tms  muut. kondooomit auton eri osiin piilotettuna.   voi sua pikku reesu sinisilmä  ölperö..    noi hoidot nauraa sulle-

eli eikö oo paras valita    vaan ns   vapaa avioliitto. realismia- etennii jos pitkä liitto-  ei tarkoita suinkaan ns sivusuhdetta- vaaan esim  yhdenyönjuttuja matkoilla- eivät kopistele  oven takana-mietippä sinsilmä poloinen  . naivi mölli. hävettåää- naurataa   säkissä kasvanut,

niin nähnyt  noi slouganit--- ei mun jarmo ikinä-- voi weee se sun  jarmo ossoo hoitaa niin vedätytesti--ott sä joku v sokee mällipää

Vierailija
122/125 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirnuaako v1ttua?

aappi  mee hullujenhuoneelle vapaaehtoisesti- ilman virka-apupyyntöä-- mikä sun todellisuus on harhainen reuhka akka- säälittävä kasa- 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kans tuollainen mies, joka sanoi joka päivä rakastavansa mua ja oli hulluna muhun. Kuoli äkisti, elämäni suurin tragedia. Sen jälkeen en ole yhtäkään samanlaista miestä löytänyt, kaikki ovat jollain lailla olleet itsekkäitä.

Otan osaa, olen todella pahoillani. 

Minun pahin painajaiseni on se, että joudun jäämään tänne maailmaan ilman miestäni eli toivoisin saavani kuolla meistä ensimmäisenä. Hyviä miehiä on muitakin, mutta ei varmasti ole ketään yhtä sopivaa juuri minulle.

Vierailija
124/125 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kans tuollainen mies, joka sanoi joka päivä rakastavansa mua ja oli hulluna muhun. Kuoli äkisti, elämäni suurin tragedia. Sen jälkeen en ole yhtäkään samanlaista miestä löytänyt, kaikki ovat jollain lailla olleet itsekkäitä.

Lämpimimmät osanottoni. Pelkkä ajatus omani menettämisestä tuo sydämeen mustan tuskan. Kaikkea hyvää ja paljon jaksamista sinulle. 

Vierailija
125/125 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin hieno mies että vietät aikasi mieluummin täällä.

Koska mitään muuta ei voi tehdä kuin halia ja pusia - kö? 😁