Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan miestäni!

Vierailija
02.08.2026 |

Mulla on ihana mies, ja tätä palstaa lukiessa ymmärtää kuinka onnekas sitä voikaan vain olla!

Empaattinen, luotettava, huomaavainen, hauska, utelias ja yksinkertaisesti vain parasta seuraa! Ei kontrolloi eikä ole mustasukkainen, arvostaa naisia ystävinä ja ihmisinä, minua puolisona. Pitää naisia tasavertaisina. Pitää huolta kaikista läheisistään. Luo hyvää energiaa ympärilleen. 

Paras mies! 

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti kohta kerrotaan, miten se laittoi vauvan siemenen, on maha-asukki tulossa, ja ostaa monenlaista leikkelettäkin

Onko noin vaikeaa uskoa että hyviäkin suhteita on? 

-toinen hyvässä suhteessa oleva

Vierailija
22/73 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlainen ja lisäksi hän on tosi komea. Vastaa täysin miesihannettani ja vielä elättää minut, kun olen taidehörhöilijä.

Kauanko olette olleet yhdessä?

38 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös todella hyvä mies ja onnellinen suhde! Ei tällaista tuuria voi käsittääkään, miten mukavaa elämää voi olla, kun löytää sen oikean. 

Onhan se täällä vauvapalstalla mukavaa kaikkien hullujen kanssa. Kuka sitä nyt onnellista elämää poissa palstalta viettäisi jos siihen olisi mahdollisuus.

Yleensä onnellisissa parisuhteissa osataan myös tehdä välillä asioita erikseen? Saattaa olla eri työajat? 

Vierailija
24/73 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Yksisarvisen olet löytänyt! 

Vierailija
25/73 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä mies. Se on paljon pois kotoa häiritsemästä minua onneksi.

Vierailija
26/73 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlainen ja lisäksi hän on tosi komea. Vastaa täysin miesihannettani ja vielä elättää minut, kun olen taidehörhöilijä.

Tämä. Naisten saavutukset ovat vaatimattomia.

Vierailija
27/73 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi tuollaista hyvää miestä samaan aikaan.

Vierailija
28/73 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä Suomessa iloisten ja hyvien asioiden kertominen koetaan leuhottamisena, ylimielisyytenä tai vittuiluna. Sitten kirjoitetaan vain ikäviä valitusvirsiä. Minusta kulttuurillemme tekisi hyvää jos ihmiset kertoisivat enemmän hyviä asioita, ja vähentäisimme sellaista "kel onni on, sen kätkeköön" -ajattelua. 

Vierailija
29/73 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä ja rakas vaimo. En vaihtaisi! 

Vierailija
30/73 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä Suomessa iloisten ja hyvien asioiden kertominen koetaan leuhottamisena, ylimielisyytenä tai vittuiluna. Sitten kirjoitetaan vain ikäviä valitusvirsiä. Minusta kulttuurillemme tekisi hyvää jos ihmiset kertoisivat enemmän hyviä asioita, ja vähentäisimme sellaista "kel onni on, sen kätkeköön" -ajattelua. 

Se on leuhkimista, puhdasta egoilua. Egoilijat voi pitää päänsä kiinni.

Vierailija
31/73 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta... Me ollaan kans onnellisia, toisillemme luotuja. 

Vierailija
32/73 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sielunkumppanin kun löytää niin elämä on kyllä niin ihanaa... Toivoisin kaikille samanlaista... 

Vierailija
33/73 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on leuhkimista, puhdasta egoilua. Egoilijat voi pitää päänsä kiinni.

Se on ilon jakamista, ja sitä pitäisi olla paljon enemmän! Kannattaa opetella iloitsemaan toisten puolesta, se parantaa myös omaa elämää! 

Vierailija
34/73 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös todella hyvä mies ja onnellinen suhde! Ei tällaista tuuria voi käsittääkään, miten mukavaa elämää voi olla, kun löytää sen oikean. 

Onhan se täällä vauvapalstalla mukavaa kaikkien hullujen kanssa. Kuka sitä nyt onnellista elämää poissa palstalta viettäisi jos siihen olisi mahdollisuus.

Toivon myös sinulle rakkautta ja onnea elämääsi. 

Vierailija
35/73 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen vaimoni mielestä paras mies, vaikka seksi on lähes ainoa asia joka minua hänessä kiinnostaa. Ei ole kovin vaikeaa esittää hyvää miestä. Joskus kylläkin melko työlästä.

Vierailija
36/73 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti kohta kerrotaan, miten se laittoi vauvan siemenen, on maha-asukki tulossa, ja ostaa monenlaista leikkelettäkin

Ei, mutta tuollaista trollausta on koko ajan. Tämä on kuitenkin täynnä sekopäitä.

Vierailija
37/73 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on näitä tyytyväinen vaimo, tyytyväinen elämä -miehiä. 

Töissä ja kaveriporukassa ne on kaikkea muuta kun mitä ap suhteessa näkee.

Nuo on niitä pahimpia ku töissä noita kuuntelee. Vaimo tyytyväisenä kotona ja sillä ei ole hajuakaan todellisesta miehen luonteesta.

Vierailija
38/73 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta tuollaista trollausta on koko ajan. Tämä on kuitenkin täynnä sekopäitä.

Vaikutat aika kyyniseltä. Hyviäkin kyllä on, mutta valitettavasti ne eivät aiheuta vastakkainasettelua samalla tavalla eivätkä siksi pysy etusivulla samalla tavalla kuin ikävän sävyiset. 

Vierailija
39/73 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:llä ei mene hissi ylös asti, vaikka olisikin provo.

Aplla pakkomielle-ajanjakso käynnissä. Kuuluu maanis-depressiivisen parisuhteilijan piirteisiin ja ilmentymiin.

Vierailija
40/73 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on näitä tyytyväinen vaimo, tyytyväinen elämä -miehiä. 

Töissä ja kaveriporukassa ne on kaikkea muuta kun mitä ap suhteessa näkee.

Nuo on niitä pahimpia ku töissä noita kuuntelee. Vaimo tyytyväisenä kotona ja sillä ei ole hajuakaan todellisesta miehen luonteesta.

Mitä sitten? Tieto lisää tuskaa, tietämättömät onnellisimpia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme